تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798334790




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قیمت لوله داربست و انواع آن


واضح آرشیو وب فارسی::

لوله‌های داربستی یکی از مهم‌ترین سازه‌های صنعتی هستند. این لوله‌ها از جنس فولادی ساخته شده و معمولا به‌صورت لوله‌های سیاه فلزی در اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند. باتوجه‌به راحتی ساخت و تولید آن‌ها، کارخانه‌های مختلفی ازجمله کارخانه‌های اصفهان، قم و تهران در ایران، تولید این لوله‌ها را برعهده دارند.برای مشاهده قیمت لوله داربست کارخانه های مختلف وارد سایت مدرن سازان شوید.

لوله داربست چیست؟

لوله داربستی یکی از سازه‌های مهم در پروژه‌های عمرانی است. این لوله‌ها که به‌عنوان داربست شناخته می‌شوند، برای دسترسی به نقاط مرتفع پروژه مورد استفاده قرار می‌گیرند و معمولا از لوله‌های درزدار تشکیل شده‌اند.

معمولا لوله‌های داربستی از نوع درزدار بوده و برای کاربردهای صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این لوله‌ها به‌هیچ‌وجه برای انتقال آب یا گاز به‌کار نمی‌روند و تنها در پروژه‌های صنعتی کاربرد دارند. ازآنجاکه این لوله‌ها هیچ‌گونه آنالیز و تست برای کیفیت عبور سیالات را پشت‌سر نمی‌گذارند، تولید آن‌ها نسبت‌به سایر انواع لوله‌ها بسیار راحت‌تر است.



لوله داربست چگونه تولید می‌شود؟

عامل مهم تعیین‌کننده قیمت لوله داربست، روش تولید آن است. این لوله‌ها از ورق سیاه فولادی و به روش نورد گرم تولید می‌شوند. طول استاندارد این لوله‌ها معمولا ۶ یا ۳ متر است و اتصالات مخصوص به خود را دارد. عموما این لوله‌ها به‌صورت قالب و بست تشکیل می‌شوند و از جنس‌های فولادی و گالوانیزه هستند.

لوله‌های داربستی به دو صورت درزدار و بدون درز تولید می‌شوند. لوله‌های بدون درز ایمنی بالاتری دارند و هزینه تولید آن‌ها نیز بیشتر است. با این حال، لوله‌های درزدار نیز گزینه مناسب و امنی هستند. از لوله‌های داربستی همچنین می‌توان در دو نوع سبک و سنگین استفاده کرد. ضخامت‌های تولید این لوله‌ها شامل ۲، ۲٫۵، ۳ و ۴ میلی‌متر است که ضخامت‌های ۲ و ۲٫۵ میلی‌متر به‌دلیل پرکاربرد بودن، بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

معرفی انواع داربست 

در صنعت ساختمانی، داربست‌ها انواع مختلفی دارند. در ادامه سه نوع از داربست‌ها را معرفی خواهیم کرد:

داربست چکشی ستاره

داربست‌های چکشی ستاره از مهارهای افقی و پایه‌های قائم تشکیل می‌شوند. از مزایای استفاده از این نوع داربست‌ها می‌توان به راحتی در بازوبسته شدن، عدم نیاز به آچار، عدم نیاز به مهاربندی در ارتفاعات بالا، عدم نیاز به کارگر ماهر، جابه‌جایی و انتقال آسان اشاره کرد.

داربست مثلثی

این نوع داربست از فریم‌های مثلثی‌شکل تشکیل می‌شود که به شکل نر و ماده به همدیگر وصل شده‌اند. از مزایا و ویژگی بارز داربست مثلثی می‌توان به سهولت در بازوبسته شدن و عدم نیاز به کارگر ماهر اشاره کرد.

داربست چکشی کاسه‌ای

این نوع داربست از پایه‌های قائم و مهارهای افقی تشکیل می‌شود. از مزایا و ویژگی‌های بارز داربست چکشی کاسه‌ای می‌توان به عدم نیاز به مهاربندی در ارتفاعات بالا و قابلیت استفاده در داربست‌بندی نمای ساختمان‌ها اشاره کرد.



قیمت لوله داربست

قیمت داربست باتوجه‌به شرایط بازار و عوامل مختلف، مانند سایر فلزات تعیین می‌شود. عواملی همچون هزینه‌های تولید، میزان تولید و صادرات، موجودی و میزان تقاضا در بازارهای جهانی، هزینه‌های حمل‌ونقل و جنبه‌های سیاسی بر قیمت لوله تاثیرگذار هستند.

درحال‌حاضر، قیمت لوله داربست در شرکت‌های تولیدکننده و باتوجه‌به شرایط بازار در حال تغییر است. برای خرید لوله داربست، توصیه می‌شود که با ارائه مشخصات دقیق محصول و درخواست پیشنهاد قیمت از شرکت‌های معتبر و قابل اعتماد، بهترین قیمت داربست را از مدرن سازان دریافت کنید.

عوامل موثر بر قیمت لوله داربستی

عوامل مختلفی بر قیمت لوله داربستی تأثیرگذار هستند. این عوامل عبارت‌اند از:

جنس لوله: نوع مواد اولیه استفاده‌شده در تولید لوله داربست ازجمله عوامل مؤثر بر قیمت آن هستند. برای مثال، لوله‌های داربستی ساخته‌شده از فولاد معمولی یا فولاد گالوانیزه، قیمت‌های متفاوتی دارند.

وزن و ضخامت لوله: وزن و ضخامت داربست به‌طورمستقیم به یکدیگر وابسته هستند و درنهایت تأثیر مستقیمی بر قیمت لوله داربست دارند. لوله‌های با ضخامت و وزن بیشتر قیمت بیشتری دارند.

سایز لوله: اندازه و سایز داربست نیز به‌طورمستقیم بر قیمت آن تأثیر می‌گذارد. سایز داربست، تعیین‌کننده اندازه قطر داخلی و خارجی لوله است که قیمت آن را تعیین می‌کند.

ابعاد لوله: ابعادی مانند قطر خارجی و ضخامت دیواره لوله نیز ازجمله عوامل موثر در تعیین قیمت لوله هستند. برای مثال، داربست با قطر خارجی ۴۸.۳ میلی‌متر و ضخامت دیواره ۲ و ۲.۵ میلی‌متر قیمت‌های مختلفی دارند.

طول لوله: طول لوله نیز یک عامل مؤثر در تعیین قیمت آن است. لوله‌های با طول متفاوت ممکن است قیمت‌های متفاوتی داشته باشند.

خرید لوله داربست از مدرن سازان

مدرن سازان به شما این امکان را می‌دهد که به‌راحتی و با دسترسی آسان به انواع سایزها و ضخامت‌های لوله داربست، آخرین قیمت‌ها را مشاهده کرده و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

با خرید از این وب‌سایت مدرن سازان، https://modernsazan.com/ می‌توانید سفارش خود را به‌صورت تلفنی و با تماس با کارشناسان فروش این مجموعه ثبت کنید. این روش خرید تلفنی، مزایای بسیاری دارد که ازجمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به قیمت درب کارخانه (به‌دلیل ارتباط مستقیم با مبادی فروش لوله داربست) و امکان مشاوره‌های قبل از خرید اشاره کرد. این روش به شما کمک می‌کند لوله داربست را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه کنید و خرید خوبی داشته باشید.



سخن پایانی

به‌عنوان یکی از اتصالات فلزی مهم در صنعت ساختمانی، لوله داربستی نقش مهمی در برپاکردن خرپاها و سازه‌های فلزی موقت ایفا می‌کند. این لوله‌ها که از ورق‌های نورد گرم تولید شده، در انواع مختلفی با ضخامت، قطر و طول خاص خود عرضه می‌شوند. لوله‌های داربستی به‌عنوان بخشی از سازه‌های داربست، سه مدل اصلی دارند که شامل چکشی، ستاره‌ای و مثلثی است و قیمت لوله داربست در هر نوع لوله متفاوت است. همچنین، برای محکم کردن این سازه‌ها، از بست‌ها و کاورهای خاصی نیز استفاده می‌شود.

بست‌ها در فرآیند تشکیل یک سازه فلزی نقش بسیار مهمی دارند و به‌همین‌دلیل، معمولا در وب‌سایت‌های فروش این محصولات مانند مدرن سازان، لیست قیمت داربست همراه با لیست فروش انواع بست، مغزی و کاور نیز ارائه می‌شود.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 311]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن