تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 17 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799712885




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رفاقت بايد جايگزين رقابت در بين جوانان شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ آبان ۱۳۹۳ (۱۴:۲۲ب.ظ)
رئيس سازمان جوانان هلال احمر در اختتاميه مسابقات رفاقت مهر: رفاقت بايد جايگزين رقابت در بين جوانان شود اختتاميه مرحله کشوري بيست و ششمين دوره مسابقات رفاقت مهر خواهران، با حضور رييس سازمان جوانان هلال احمر، مديرعامل جمعيت هلال احمر استان خراسان رضوي، معاونان سازمان جوانان برگزار شد و تيم هاي برتر اين مسابقات معرفي شدند.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر وحيد قبادي دانا در اختتاميه مرحله کشوري بيست و ششمين دوره مسابقات فرهنگي – امدادي رفاقت مهر که در هتل ثامن مشهد برگزار شد، گفت: ۶۰۰ نفر از خواهران بر‌تر عضو هلال احمر از سراسر کشور در رشته هاي امداد و کمک‌هاي اوليه، حمل مصدوم، قرآن کريم و زبان انگليسي که در استان‌هاي خود حائز رتبه شد بودند به مسابقات کشوري راه پيدا کردند.
رئيس سازمان جوانان جمعيت هلال احمر افزود: علت نام گذاري اين مسابقات به رفاقت مهر به اين دليل است که در مسابقات، رقابت در جايگاه دوم قرار گيرد و هدف از شرکت در اين مسابقات رفاقت و دوستي باشد تا بتوان از اين طريق خدمات انسان دوستانه خود را به شکل بهتري ارائه دهيم.
قبادي دانا شاخص ترين هدف صليب سرخ و هلال احمر را حفظ کرامت انساني دانست و افزود: تسکين آلام بشري، تامين سلامت انسان‌ها و تلاش براي برقراري صلح و تفاهم ميان انسان‌ها از ديگر اهداف تشکيل اين مجموعه مردم نهاد است.
وي خاطرنشان ساخت: نخستين کار در سازمان جوانان هلال احمر اين است که ابتدا در ميان خودمان صلح و دوستي را برقرار کنيم و به جاي رقابت در اين سازمان به کمک هم بشتابيم و بتوانيم به هم نوع خود خدمت کنيم.
رئيس سازمان جوانان جمعيت هلال احمر در ادامه اين مراسم با تاکيد بر اينکه نبايد آموزش ها و بخش هاي مختلف مسابقات رفاقت مهر را دست کم بگيريد، گفت: احياي قلبي و ريوي و آموزش اعضا با هدف نجات جان انسان ها ضروري است. در حوادث کمک رساني و دانستن روش هاي بانداژ، آتل بندي و ساير کمک هاي اوليه بسيار با اهميت است، اين مسابقات بهترين فرصت را براي شما فراهم مي کند تا اين مهارت ها را کسب کرده و به ديگران انتقال دهيد.
دکتر وحيد قبادي دانا افزود: در سال گذشته ۲۰۲ نفر در دريا جان خود را از دست دادند که اين تعداد در سال جاري به نصف کاهش پيدا کرد. يکي از دلايل کاهش غرق شدگان، حضور جوانان و امدادگران هلال احمري در مناطق شنا ممنوع اعلام شده است که اين نشان دهنده تاثيرگذاري فعاليت ها و آموزش هاي ارائه شده به جوانان هلال احمر و تاثير آن بر زندگي و سلامت جامعه است که بسيار ارزشمند است.
وي در ادامه با اشاره به آيه قرآن درباره نجات جان انسان ها گفت: در قرآن آمده است اگر يک نفر انسان نجات پيدا کند انگار همه انسانها جانشان نجات يافته است و اين آيه نشان دهنده کار بزرگي است که در هلال احمر انجام مي شود.
رئيس سازمان جوانان هلال احمر با اشاره به برگزاري مسابقات سراسري قرآن کريم گفت: قرار است به طور مستقل مسابقات قرآني در سطح کشور براي اعضا و پرسنل جمعيت هلال احمر برگزار شود و در هفته هاي آتي جرئيات کامل آن اعلام مي شود. مسابقات سراسري قرآن با موضوعات مختلف مرتبط با جمعيت هلال احمر به غناي فعاليت هاي فرهنگي و امدادي بيش از پيش کمک مي کند.
وي بااشاره به تاريخچه تشکيل جمعيت هلال احمر گفت: در دنيا ۳۴ کشور جمعيت هلال احمر و ۱۵۵کشور جمعيت صليب سرخ دارند. ايران در سال ۱۳۰۱ عضو هلال احمر شد. فدراسيون از کشورهاي مسلمان، سرخ پوست، مسيبحي، زرد پوست، هفت اصل مشترک جمعيت را تشکيل دادند.
دکتر قبادي دانا به شرکت جمعيت هلال احمر جمهوري اسلامي ايران در نهمين کنفرانس منطقه اي آسيا و اقيانوسيه در چين نيز اشاره کرد و افزود: بخش مسابقات زبان انگليسي رفاقت مهر در نهمين کنفرانس منطقه اي آسيا و اقيانوسيه در چين مورد توجه مسوولين جهاني قرار گرفت و موضوعات و فعاليت هاي ما براي خيلي از شرکت کنندگان کنفرانس جالب توجه بود.
در ادامه مديرعامل جمعيت هلال احمر استان خراسان رضوي ضمن عرض خوشامدگويي و خير مقدم به دکتر قبادي دانا و مهمانان حاضر در جلسه بيان کرد: توفيق ميزباني بيست و ششمين دوره مسابقات رفاقت مهر و حضور اين عزيزان افتخاري براي جمعيت هلال احمر استان خراسان رضوي است. اين دوره با شعار جوانان، رفاقت مهر و توسعه خدمات بشر دوستانه آغاز شد و در اجراي آن به اين موضوعات توجه ويژه اي شد.
دکتر سيد مجتبي احمدي در ادامه گفت: امسال شصت و هفتمين سالگرد سازمان جوانان است و در سال جديدي که در اين سازمان پيش داريم بايد با هدف توسعه فرهنگ بشر دوستي و کمک به آسيب ديدگان در حوادث و سوانح فعاليت ها را ادامه دهيم.
معاون دانشجويي و جوانان سازمان جوانان هلال احمر با اشاره به تغييرات و کيفي سازي برنامه هاي مربوط به مسابقات رفاقت مهر گفت: در طول سه ماه با برگزاري جلسات و نظر سنجي هاي مختلف کيفي سازي برنامه ها در نظر گرفته شد و سعي شد مسابقات هر چه بيشتر به اصول و اهداف جمعيت هلال احمر نزديک تر شوند.
امير لـله گاني با اشاره به تغييرات ايجاد شده در اين دوره از مسابقات افزود: امسال عنوان مسابقات رقابت مهر به رفاقت مهر تغيير يافت تا به اصول و اهداف جمعيت هلال احمر نزديک تر شود، جنبه رقابتي کمتر شود و براي هماهنگي بين داورها و همسان سازي بين آنها و استفاده از مرجعي جامع براي داوري مسابقات، جلسه اي آموزشي براي آنها در شهر قم برگزار شد.
وي افزود: حذف رتبه هاي اول، دوم و سوم و انتخاب سه نفر به عنوان رتبه برتر و تهيه سي دي و جزوه طرح از ديگر تغييرات اين مسابقات بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن