تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر اراده قوى باشد، هيچ بدنى براى انجام دادن كار، ناتوان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798340716




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تارنمای ایل پرس: انتقاد سخنگوی شورای شهر از بی توجهی به نیازهای مردم در نوسازی ایستگاه های اتوبوس


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: در روز بارانی تبریز مطرح شد، تارنمای ایل پرس: انتقاد سخنگوی شورای شهر از بی توجهی به نیازهای مردم در نوسازی ایستگاه های اتوبوس تارنمای ایل پرسی در مطلبی با عنوان در روز بارانی تبریز مطرح شد، از انتقاد سخنگوی شورای اسلامی این شهر از بی توجهی به نیازهای مردم در نوسازی ایستگاه های اتوبوس خبر داده است.


این تارنما روز چهارشنبه به نقل از وبلاگ شخصی سعید حاجی زاده نوشته است: سخنگوی شورای اسلامی تبریز بااشاره به نوسازی ایستگاه های بی. آر. تی، نارضایتی مردم ازنحوه اجرای این طرح را وارد دانسته و بر تجدیدنظر در چگونگی اجرای آن و رفع ایرادات موجود تاکید کرده است.
وی گفت: بر اساس اعلام شهردار تبریز، قرارداد بهسازی و ترمیم ایستگاه های بی. آر. تی تبریز سه سال پیش امضا شده و نوسازی هر ایستگاه هم حداقل 600 میلیون ریال برای شهرداری هزینه دارد، اما نکته قابل تامل اینکه در مقابل چنین هزینه قابل توجهی امکانات رفاهی مناسب برای شهروندان پیش بینی نشده است.
حاجی زاده با تاکید بر اینکه باید در بهسازی ایستگاه های مسیر بی. آر. تی اصلاحاتی صورت گیرد، افزود: در طراحی ایستگاه های جدید عمدتا به شکل ظاهری و زیبایی سکوها توجه و فاکتور مهم رفاه و آسایش و راحتی شهروندان نادیده گرفته شده است.
وی گفت: فقدان صندلی، نبود حفاظ مناسب برای جلوگیری از ورود برف و باران و در کل نامطلوب بودن جایگاه قرارگیری مسافران، بخشی از مشکلاتی است که از سوی شهروندان محل انتقاد و گلایه است.
حاجی زاده افزود: طراحی ایستگاه های جدید مسیر بی آر تی برای شرایطی است که اتوبوس به میزان کافی موجود باشد و آنها پشت سر هم یا حداقل به فاصله چند دقیقه نسبت به یکدیگر به ایستگاه ها رسیده و مسافران را سوار و پیاده کنند، در حالی که هم اکنون چنین شرایطی را شاهد نیستیم و شهروندان به جهت کمبود اتوبوس باید زمان زیادی را در صف های طولانی معطل شوند، از اینرو پیش بینی نیمکت در ایستگاه ها برای رفاه شهروندان و جبران بخشی از کاستی ها کاملا ضروری است.
وی همچنین یادآور شد: طراحی و شکل ایستگاه های جدید به گونه ای است که سرپناه خوبی برای در امان ماندن شهروندان از اثرات تغییرات جوی و بارش برف و باران و وزش باد نیست، لذا با توجه به شرایط آب و هوایی خاص تبریز و به ویژه درپیش بودن فصل سرما این ایراد اساسی هم باید به زودی مرتفع شود.
سخنگوی شورای اسلامی تبریز افزود: به رغم پیگیری های صورت گرفته از ابتدای امسال، تاکنون قدمی در اصلاح و رفع ایرادات موجود برداشته نشده و آنچه باعث نگرانی و تاسف است بی تفاوتی نسبت به تذکرات مکرر اعضای شورا و بی توجهی به رضایتمندی مردم در تداوم روند اجرای این طرح است.
وی تاکید کرد: مسوولان مربوطه باید با لحاظ خواست و انتظارات به حق شهروندان، نسبت به اصلاح سریع ایرادهای ایستگاه های جدید بی آر تی اقدام و پیمانکار طرف قرارداد را نیز به رعایت این اصول و حل و فصل مسایل یاد شده ملزم کنند.
587


23/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن