تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت مؤمن بهتر از عمل او، و نيت كافر بدتر از عمل اوست و هر كس مطابق نيت خود عمل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798593231




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخشش سازمان بسيج فرهنگيان سپاه امير المؤمنين (ع) استان ايلام در عرصه هاي علمي پژوهشي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ مهر ۱۳۹۳ (۲۰:۴۳ب.ظ)
درخشش سازمان بسيج فرهنگيان سپاه امير المؤمنين (ع) استان ايلام در عرصه هاي علمي پژوهشي معصومه حيدري بر ضرورت توليد فکر نو علمي توسط فرهنگيان بسيجي با توجه به فرمايشات رهبر معظم انقلاب تأکيد کرد و ادامه داد: توسعه فعاليت هاي بسيج فرهنگيان در فضاي علمي-پژوهشي و شناسايي فرهنگيان اهل قلم از جمله برنامه هايي است که در اولويت اين سازمان قرار دارند.
به گزارش خبرگزاري موج، معصومه حيدري مدير علمي سازمان بسيج فرهنگيان سپاه امير المؤمنين (ع) استان ايلام در نشست اعضاي شوراي عالي قشر که با حضور مدير کل آموزش و پرورش استان، مسوول سازمان بسيج فرهنگيان سپاه امير المؤمنين (ع) استان ايلام و شرکت ساير اعضا در دفتر کار سازمان بسيج فرهنگيان برگزار شد در سخناني از اقدامات مطلوب بسيج فرهنگيان استان در عرصه علمي-پژوهشي خبر داد.
وي گفت: بسيج فرهنگيان در عرصه علمي-پژوهشي اقدامات خوبي انجام داده است و هدف گذاري ما در اين حوزه تسهيل در امور اجرايي و ايجاد زمينه مساعد براي جذب چهره هاي علمي در بين فرهنگيان بسيجي است و در اين راستا رويکرد بر توسعه برنامه هاي علمي و شناسايي فرهنگيان اهل قلم و محقق در سطح استان است و براي اجراي اين منظور در گام اول سامانه بانک اطلاعات معلمان بسيجي اهل قلم راه اندازي شده است.
حيدري بر ضرورت توليد فکر نو علمي توسط فرهنگيان بسيجي با توجه به فرمايشات رهبر معظم انقلاب تأکيد کرد و ادامه داد: توسعه فعاليت هاي بسيج فرهنگيان در فضاي علمي-پژوهشي و شناسايي فرهنگيان محقق و پژوهشگر، از جمله برنامه هايي است که در اولويت اين سازمان قرار دارند.
مدير علمي سازمان بسيج فرهنگيان استان ايلام با قدر داني از تعامل خوب مجموعه هاي تحقيقاتي و پژوهشي آموزش و پرورش استان زحمات و تلاش هاي سال گذشته را مؤثر دانست و گفت: براي نيل به اين هدف مهم نيازمند اجراي دوره هاي آموزشي و تخصصي با بهره گيري از اساتيد مجرب هستيم و آسيب ها و موانع شناسايي شده اند و سعي ما بر اين است که با حمايت و مشارکت خوب آموزش و پرورش موانع را مرتفع و در اين راستا فعال تر از سنوات گذشته ظاهر شويم.
وي به برگزاري کارگاه آموزشي با حضور برترين هاي سال گذشته تحت عنوان "مقاله نويسي و پژوهشگري" اشاره و با قدرداني از مشارکت خوب آموزش و پرورش در اجراي اين دوره ي آموزشي اظهار کرد: امسال با تفاهمي که از طريق بسيج فرهنگيان و آموزش و پرورش صورت گرفته برنامه هاي خوبي براي اجرا در دست اقدام است.
حيدري در ادامه به اجراي يازدهمين جشنواره علمي-پژوهشي بسيج فرهنگيان اشاره و در اين رابطه گفت: يازدهمين جشنواره علمي بسيج فرهنگيان در چهار محور برگزار مي‌شود و فرهنگيان بسيجي مي‌توانند تا پايان آذرماه، مقالات خود را به کانون هاي بسيج فرهنگيان در سراسر استان تحويل دهند. اين مسوول ادامه داد: جشنواره علمي-پژوهشي فرهنگيان بسيجي با هدف تقويت روحيه پژوهشگري در فرهنگيان و ارتقاي سطح دانش، تحقق منويات مقام معظم رهبري در خصوص جنبش نرم‌افزاري و توليد علم و فراهم کردن زمينه فعاليت جمعي مناسب براي فرهنگيان بسيجي، بهره‌گيري از استعدادها و توانمندي‌ها براي پيشرفت علمي طراحي شده است.و فرهنگيان بسيجي محقق استان در سنوات گذشته حضوري فعال داشته اند، به نحوي که رتبه سوم کشور را در اين راستا حائز شده اند و امسال انتظار مي رود که فعالتر از گذشته رقابت علمي خود را به نمايش گذارند.
مدير علمي، پژوهشي سازمان بسيج فرهنگيان در خصوص فراخوان جشنواره گفت: دستورالعمل، شيوه‌نامه و محورهاي جشنواره علمي بسيج فرهنگيان و نيز پوسترهاي تبليغاتي در سطح مدارس، آموزش و پرورش و دستگاه‌هاي تابعه جهت اطلاع رساني جشنواره ارسال شده است.
وي در خصوص محورهاي يازدهمين جشنواره علمي-پژوهشي بسيج فرهنگيان افزود: اين جشنواره در چهار محور فرهنگي و اقتصادي شامل موضوع آموزش و پرورش و چالش‌هاي فرهنگ و اقتصاد، اقتصاد آموزش و پرورش و فرهنگ مصرفي، نقش معلم و برنامه‌ريزي درسي در رشد و تعالي فرهنگ اسلامي برگزار خواهد شد.
حيدري دومين محور را مديريت جهادي برشمرد و گفت: در اين محور بايد در خصوص مديريت جهادي در آموزش و پرورش (موانع، چالش‌ها و راهکارها) شايسته‌سالاري و مديريت جهادي در آموزش و پرورش، ضرورت‌ها و اولويت‌ها در آموزش و پرورش تحقيق شود.
مدير علمي سازمان بسيج فرهنگيان استان ايلام با تأکيد بر سند تحول آموزش و پرورش يادآور شد: يکي از برنامه‌هاي جشنواره، آسيب‌شناسي فرايند اجرايي سند تحول بنيادين در آموش و پرورش از جهت درون‌سازماني و برون‌سازماني، آثار و پيامدهاي اجرايي شدن سند تحول در آموزش و پرورش و چگونگي ايجاد انگيزه براي اجراي سند تحول توسط مديران و معلم است. حيدري ادامه داد: سومين موضوع اين محور، آموزش و پرورش و مقابله با آسيب‌هاي رسانه‌اي نوين است و اينکه آموزش و پرورش براي مقابله با آن چه کار مي‌کند.
وي چهارمين محور را نظام تعليم و تربيت و قدرت نرم انقلاب اسلامي برشمرد و گفت: اين محور شامل معلم و نهضت جهاني مقاومت، معلم و دانش رسانه‌اي (ضرورت‌ها و نيازمندي‌ها)؛ يعني اينکه دانش رسانه‌اي معلمان پايين است و دانش رسانه‌اي دانش‌آموزان از آنها بيشتر است و مي‌خواهيم تحقيق کنيم چه کاري انجام دهيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 374]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن