تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):بنده به ايمان ناب نرسد، مگر آن كه شوخى و دروغ را ترك گويد و مجادله (بگومگو) را رها كن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798722521




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پانزدهمین جشنواره نمایش عروسکی با پرواز بادکنک ها آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:سیمرغ: پانزدهمین جشنواره نمایش عروسکی با پرواز بادکنک ها آغاز شد

پانزدهمین جشنواره نمایش عروسکی با پرواز بادکنک ها آغاز شد

عروسک‌ها از سراسر ایران و تعدادی از کشورهای جهان آمده‌اند تا در جشن و شادی ما شرکت کنند. امیدوارم دنیا هم سمت و سویی شادمانه پیدا کند تا دیگر هیچ کودکی در آن آزار نبیند و کشته نشود.

روز گذشته افتتاحیه جشنواره عروسکی با حضور جمعی از هنرمندان و مسئولان جشنواره با استقبال زیاد کودکان و علاقمندان نمایش‌های عروسکی برگزار شد. در این جشن همه برای کودکان جهان آرزوی صلح و دنیایی بدون جنگ کردند.

اولین روز جشنواره بین المللی نمایش عروسکی برای خیلی ها از ما و بچه ها ماندگار شد. جشنی که علاوه بر بزرگترها، کودکان و عروسک ها نیز حضور داشتند. کارناوال عروسکی از خیابان فلسطین شروع شد و در نهایت به محوطه تئاترشهر رسید و در این فاصله بازی دهندگان عروسک ها، به همراه کودکان عروسک های خود را به حرکت درآوردند.

گروه های خارجی هم در این گردهمایی حضور داشتند و همراه نمایشگران ایرانی ، عروسک های خود را به حرکت درآوردند.

افتتاح جشنواره پانزدهم با سخنرانی مرضیه برومند دبیر این دوره صورت گرفت و در ادامه فاطمه معتمدآریا، حمید جبلی و مهتاب کرامتی هر یک از کودکان و رابطه آنها با نمایش های عروسکی گفتند و آرزو کردند که جهانی با صلح برای کودکان داشته باشیم. در ابتدای این مراسم، مرضیه برومند، دبیر جشنواره امسال نمایش عروسکی با بیان این‌که امیدوار است مثل این مراسم، همیشه مردم ایران و تهران را شاد ببیند، گفت: «عروسک‌ها از سراسر ایران و تعدادی از کشورهای جهان آمده‌اند تا در جشن و شادی ما شرکت کنند. امیدوارم دنیا هم سمت و سویی شادمانه پیدا کند تا دیگر هیچ کودکی در آن آزار نبیند و کشته نشود. به همین جهت، همیشه برای جهانی پر از صلح و آرامش که تمام کودکان در آن احساس امنیت کنند، از صمیم قلب تلاش می‌کنیم.»
 

وی ادامه داد: «امیدوارم این جشنواره زمینه سازی برای تداوم شادی‌هایمان باشد و عروسک‌ها کمک کنند که تمام مردم بتوانند، بهتر زندگی کنند، دنیا را بهتر ببینند و دیگر کسی در آن رنجیده نشود.»

در ادامه این مراسم، فاطمه معتمد آریا، بازیگر سینما و تئاتر نیز با اظهار خرسندی از این که شاهد شادی بچه‌ها و بزرگ‌تر‌ها در کنار هم است، خاطرنشان کرد: «حضور عروسک‌ها در شهر نشان‌گر نزدیکی دل‌های هنرمندان و مردم است. امیدوارم این روز استثنایی را تنها برای بچه‌ها ندانیم، بلکه آن را نشانه‌ای برای به دست آوردن آرامش، صلح، عشق و محبت میان یکدیگر به یاد بسپاریم.»

ز، بازیگر شناخته شده سینمای ایران و نماینده سازمان جهانی یونیسف هم با بیان این‌که حضور عروسک‌ها سبب نزدیکی قلب‌ها می‌شود، اظهار کرد: «مهربانی قلب‌ها را به یکدیگر نزدیک می‌کند و شادی سبب می‌شود تا زندگی رنگ و بویی زیبا یابد.»

همچنین حمید جبلی، یکی از هنرمندان تئاتر و تلویزیون در عرصه نمایش‌های عروسکی، در سخنانی کوتاه یادآور شد: «به امید روزهایی که تنها صلح و شادی حاکم باشد و تداعی این مسئله را بتوانیم در زندگی همسایگان و دوستانمان نیز ببینیم.»

در ادامه، حسین طاهری، مدیرکل هنرهای نمایشی با خوشامدگویی به حاضران در این مراسم گفت: «امیدواریم روزی برسد که همه کودکان جهان در شادی زندگی کنند و سایه جنگ بر سرشان سایه نینداخته و هیچ غمی نداشته باشند.»

جشنواره با بالا رفتن بادکنک ها رسما کار خود را آغاز کرد و سپس گروه های نمایشی هر یک در نقطه ای از تئاترشهر به اجرای نمایش پرداختند.

در اولین روز از آغاز جشنواره نمایشگاه عکس های حمید جبلی در سریال «خونه مادربزرگه» در لابی تئاترشهر برپا شد و علاقمندان به تماشای این عکس ها رفتند.


 




1393/06/24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سیمرغ]
[مشاهده در: www.seemorgh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن