تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798489924




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پخش 7 فیلم کوتاه از قاب دو درصد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
پخش 7 فیلم کوتاه از قاب "دو درصد"
فیلم های کوتاه «میم»،«صدای جاده»، «سایه‌ای برای پدرم»، «سفارش خدا»، «شلیک» و «آب» هفته جاری روی آنتن شبکه دو سیما می روند.
به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو، مدیر گروه فیلم های تلویزیونی شبکه دو با اعلام این خبر گفت: در طول هفته جاری متناسب با مناسبتهایی مثل روز بهزیستی و تأمین اجتماعی، شبهای قدر و همچنین اولويت‌هاي مهم شبكه مثل خانواده و كودك،صرفه جويي در مصرف انرژي 7 فيلم صد ثانيه  در قاب «دو درصد» از شبکه دو روی آنتن می روند.
 
مهدی کریمی افزود: «میم»  به تهیه کنندگی مریم خاکی و کارگردانی کیوان فیضی درباره جوانی است که قصد دارد مادر خود را به آسایشگاه ببرد اما هنگام ورود تصویری می بیند که او را از انجام چنین کاری منصرف می کند.  به گفته وی عباس غزالی در این اثر کوتاه هنرنمایی کرده است.  
 
کریمی افزود: از دیگر فیلم هایی که در هفته جاری پخش خواهند شد، می توان به «صدای جاده» اشاره کرد، این اثر توسط برزان رستمی در قالب انیمیشن دو بعدی و با موضوع کودکان طلاق ساخته شده است.
 
مدیر گروه فیلم های تلویزیونی شبکه دو گفت:  فیلم کوتاه «سایه‌ای برای پدرم» هم کاری از فرزاد مرادی است، این اثر دختر بچه‌ای را مشغول نقاشی نشان می‌دهد که موضوع نقاشی وی پدرش در حین کار زیر نور و گرمای سوزان خورشید است. او با تدبیر کودکانه برای نجات پدرش ابرهای تیره‌ای را در آسمان می‌کشد تا پدر راحت تر به کارش ادامه دهد.
 
وی ادامه داد: فیلم کوتاه «سفارش خدا» کاری است از علی سیفی است که در آن  چند سالمند مشغول خواندن ترجمه آیه‌ای از قرآن هستند که در آن احترام به پدر و مادر تأکید شده است...
 
کریمی گفت: «شلیک» از دیگر فیلم هایی است که در کنداکتور پخش شبکه دو قرار گرفته اند، این تلهه کاری از محمدرضا شفاه است که  نشان می‌دهد چگونه بشر با کارهای متعدد (استارت زدن خودرو، موتور، کشیدن سیگار و...)  آسمان آبی را هدف قرار داده است.
 
وی افزود: فیلم «آب» کاری از مهدی فلامرزی هم به پخش تصاویر زیبایی از آب نوشیدن حشرات و پرندگان و کودکان اختصاص دارد كه در ادامه انسانی با استفاده نادرست از آب، ضمن اسراف در محیط زیست ایجاد آلودگی می‌کند.
 
کریمی با اشاره به پخش فیلم کوتاه «از جنس همسایگی»ساخته  جمیل عامل صادقی نیز گفت: این فیلم زنی را نشان می‌دهد که روی پشت بام خانه خود مشغول پهن کردن  لباس روی بند است و در این حین با شخصی صحبت و درد دل می‌‌کند و از او بخاطر کمکهایش تشکر می‌کند ....
 
مدیر فیلم های تلویزیونی شبکه دو ادامه داد: فیلم‌های 100 ثانیه ای  حامل پیام‌های اخلاقی و تعلیمی‌ هستند و تفاوت آن با تله‌فیلم در مدت زمان، نحوه روایت، ایجاز و خلاقیت آنها است.
 
وی گفت: شبکه دو فیلم‌های 100 ثانیه‌ای را با موضوعات اخلاق، فرهنگ کتابخوانی، محیط‌زیست، سبک زندگی اسلامی‌ایرانی، خانواده، ‌صرفه جویی، جمعیت، مناسبت‌های مذهبی و ملی در قالب قاب «دو در صد» به مخاطبان خود ارائه می‌دهد.
 
«دو در صد» حاصل همکاری دبیرخانه جشنواره صد و شبکه دو سیماست و روزانه در 3 باکس 9:30، 17:30 و 23:30 روی آنتن تلویزیون می‌رود.


انتهای پیام/ اس
 
 






تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن