تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 26 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان خوش اخلاقى و از بدبختى انسان بد اخلاقى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801177547




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرداري سنندج آمادگي همكاري با جامعه دانشگاهي براي شناسايي آسيب هاي اجتماعي را دارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: شهرداري سنندج آمادگي همكاري با جامعه دانشگاهي براي شناسايي آسيب هاي اجتماعي را دارد
سنندج - خبرگزاري مهر: شهردار سنندج گفت: شهرداري سنندج آمادگي كامل براي همكاري با جامعه دانشگاهي در راستاي شناسايي آسيب هاي اجتماعي و ارائه راهكارهاي مناسب براي رفع آنها را دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، كامياب شادمان ظهر امروز در پنجمين همايش ملي آسيب هاي پنهان اظهار داشت: برگزاري چنين همايش هايي در تغيير رويه شهرداري ها بسيار موثر است و شهرداري سنندج اين آمادگي را دارد كه با همكاري با جامعه دانشگاهي در راستاي شناسايي و رفع آسيب هاي اجتماعي فعاليت هاي جديدي را آغاز كند.

وي با بيان اينكه سهم مسئولان شهرداري در بهبود وضعيت اجتماعي مردم بسيار زياد است، افزود: بايد جايگاه پيوست اجتماعي را در تمام پروژه هاي شهرداري احصا كرد و با اين كار مي ‌توان در راستاي ايجاد جامعه اي با شور و نشاط گام هاي موثري برداشت.

شهردار سنندج با اشاره به اينكه اعضاي شوراي شهر از اقشار مختلف مردم بوده و در موضوعات مختلف مي توانند مفيد باشند، ادامه داد: اعضاي شورا در رويكرد اجتماعي شهرداري همراه هستند و وجود تخصص هاي فراوان در اين زمينه نشانگر اهتمام جدي مجموعه شهرداري و شورا براي پرداختن به اين مسائل است.

شادمان با بيان اينكه مديريت قوي مي تواند از بروز بسياري از آسيب هاي اجتماعي جلوگيري كند، يادآور شد: بايد با اتحاد و همدلي و با استفاده از ظرفيت هاي پيدا و پنهان در عرصه هاي مختلف نسبت به اين قضيه حركت هاي اساسي داشته باشيم.

وي با اشاره به اينكه بايد اساتيد دانشگاه در راستاي آسيب شناسي مسائل اجتماعي ما را كمك كنند، بيان كرد: اميدواريم شهرداري سنندج با رويكرد جديد در همايش ملي آسيب هاي پنهان در سال آينده گزارشي از عملكرد و اقدامات مثبت خود را در اين خصوص ارائه دهد.

گفتني است پس از اعلام فراخوان برگزاري پنجمين همايش ملي آسيب هاي پنهان در سراسر كشور در مجموع 193 مقاله در دبيرخانه اين همايش وصول شد كه پس از بررسي آثار ارائه شده توسط كميته علمي همايش، 50 درصد مقالات پذيرش شدند كه 19 مقاله آن به صورت سخنراني و 73 مقاله نيز به صورت پوستر در طول برگزاري همايش ارائه مي شود.

اين همايش با مشاركت جهاد دانشگاهي، دانشگاه كردستان، جمعيت هلال احمر، بهزيستي، دادگستري، بنياد شهيد و امور ايثارگران، استانداري، آموزش و پرورش، شهرداري سنندج، تعاون، كار و رفاه اجتماعي، فرهنگ و ارشاد اسلامي، دانشگاه پيام نور، دانشگاه علمي كاربردي و معاونت اجتماعي نيروي انتظامي استان كردستان، دفتر تحقيقات كاربردي فرماندهي انتظامي استان يزد و انجمن مددكاران اجتماعي ايران در سنندج برگزار شد.

كد خبر: 2202469

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۴ - ۱۶:۰۰

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن