تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عاقل‏ترين مردم كسى است كه در امور زندگيش بهتر برنامه‏ريزى كند و در اصلاح آخرتش بيشتر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801488710




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاظم کیهانی: پیشرو در صنعت قهوه با تخصص دکترای قهوه و سال‌ها تجربه


واضح آرشیو وب فارسی::

کاظم کیهانی، یک کارآفرین با سابقه در زمینه قهوه است. او در تاریخ ۳۰ مرداد ۱۳۴۰ هجری شمسی به دنیا آمده و با داشتن دو دختر و یک نوه به نام دلوین، خانواده‌ای پرارزش را تشکیل داده است. عشق او به قهوه، از جوانی شروع شده و اکنون در زمینه فروش و توسعه فعالیت‌های مرتبط با قهوه فعالیت می‌کند.



کاظم کیهانی در دوران جوانی‌اش، لیسانس رشته قهوه را از دانشگاه سائوپائول در برزیل دریافت کرده است. این تحصیلات به وی کمک کرده تا تخصص خود را در ترکیب میکس دون قهوه و قهوه فوری ارتقا دهد. او از سال ۷۰ تا ۸۰، در جزیره کیش در حوزه واردات شکلات و ادامس فعالیت کرده و با اولین واردکننده کافی میکس، کاپوچینو، هات چاکلت و اینستنس کافی در سال ۱۳۷۴، شرکت خود را با نام "عروس کیش" تأسیس کرده است.



در سال ۱۳۸۰، او به تهران مهاجرت کرده و با همکاری یکی از دوستانش، فروشگاه سناتور را در بازار در کوچه مروی تأسیس کرد. این فروشگاه به زودی به یکی از مقصدهای محبوب علاقه‌مندان به قهوه در تهران تبدیل شد. همچنین، در سال ۱۳۹۴، کاظم کیهانی برند قهوه "۲۹" را ثبت کرد و اکنون دارای دو نمایندگی در شهرهای اصفهان و رشت است. او همچنین فعالیت‌های خود را از طریق پیج اینستاگرامی برای شهر رشت به اشتراک می‌گذارد.

 

از نظر کاظم کیهانی، تمامی انواع قهوه‌ها عالی هستند، اما او به عنوان پیشنهاد خود، قهوه سوییت را توصیه می‌کند، احتمالاً به دلیل ویژگی‌ها و طعم منحصر به فرد این نوع قهوه. او همچنین از طریق واردات محصولاتی مانند نسکافه، اینستنس کافی و کافی کرم از کمپانی کنینز هلند، محصولات با کیفیت را به بازار ایران عرضه می‌کند.



کاظم کیهانی با شعار "اولین و برترین" برند خود را توصیف می‌کند و با توجه به تجربه و تخصص خود در صنعت قهوه، به ارائه محصولات با کیفیت و خدمات برتر به مشتریان خود متعهد است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن