تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:   
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801553375




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون فرهنگي و اجتماعي شهرداري منطقه 8 :شهرداري منطقه براي تدفين شهداي گمنام در بوستان فدك آمادگي كامل دارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون فرهنگي و اجتماعي شهرداري منطقه 8 :شهرداري منطقه براي تدفين شهداي گمنام در بوستان فدك آمادگي كامل دارد
معاون فرهنگي و اجتماعي شهرداري منطقه 8 با اشاره به گراميداشت ياد و خاطره شهداي گمنام اظهار داشت: شهرداري منطقه براي تدفين شهداي گمنام در بوستان فدك آمادگي كامل دارد و از كميته تحقيق و تفحص انتظار دارد چشم هاي اميدوار شهروندان را به انتظار ننشاند.


به گزارش خبرگزاري فارس، حامد عبداللهي با اعلام اين مطلب گفت: بي شك تدفين پيكر شهداي گمنام منشا خير و بركت براي اهالي آن شهر است كه مي توان در اين مسير در ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و نهادينه ساختن اين فرهنگ ارزشمند در نسل جوان و نوجوان جامعه شهري گام هاي اثر بخشي را برداشت.

وي افزود: همان طور كه ولي امر مسلمين حضرت آيت ا.. خامنه اي فرموده اند كه پيكر مطهر شهدا هر جا آرام گيرد ياد مبارك و آرامبخش و بهجت انگيز خود را در فضا مي پراكندو صفا و معنويت مي آورند، براي اين منطقه ميزباني شهداي گمنام افتخار بسيار بزرگي است كه نصيب شهروندان مومن و ولايتمدار شرق تهران مي شود.

عبداللهي گفت: . با چنين رويكرد و انديشه اي بر آن شديم تا با تصويب تدفين پيكر شهداي والا مقام در شوراي فرهنگي، و تاكيد شهردار منطقه كه خود نيز از يادگاران هشت سال دفاع مقدس و جانبازان جنگ تحميلي است، نسبت به جانمايي آن با همكاري فرماندهي محترم سپاه شهيد بهشتي اقدامات لازم انجام گيرد. در اين راستا پس از بررسي اوليه با نگاه منطقه اي، عمراني و فرهنگي مقرر شد تا به جهت محلي بودن و دسترسي آسان، پيكر شهداي والا مقام در جنب نماز خانه بوستان فدك تدفين شود.

وي تصريح كرد: اما فرمانده محترم كميته تحقيق و تفحص مصرانه محل دفن را در محل تاسيسات و آب نما اين بوستان اعلام كردند اين در حالي است كه فرمانده سپاه شهيد بهشتي طي نامه اي به شهردار منطقه 8 اعلام داشته است به جهت هزينه بر بودن آماده سازي مكان و جمع كردن تاسيسات و آب نما و نبود وقت كافي تا روز 30 صفر مصادف با شهادت امام رضا(ع) عملا امكان پذير نيست و لذا مجددا محل تدفين شهدا در جنب نماز خانه بوستان فدك نهايي شده است.

معاون فرهنگي و اجتماعي شهرداري منطقه 8 اظهار داشت: اما در يك اقدام ناباورانه كميته تحقيق و تفحص از انجام اين اتفاق ارزشمند سر باز زده و چشم هاي اميدوار شهروندان شهيد پرور منطقه 8 را به انتظار نشانده است .

وي افزود: ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و تزريق معنويت به روح و كالبد شهر از مهمترين دلايل تدفين شهداي گرانقدر گمنام است.

انتهاي پيام/

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن