تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در حقيقت خداوند جهاد را واجب گردانيد و آن را بزرگداشت و مايه پيروزى و ياور خود قرارش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801555664




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار نيشابور مطرح كردكاهش بسياري از آسيب‌هاي اجتماعي جامعه با ترويج فرهنگ قرآن


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار نيشابور مطرح كردكاهش بسياري از آسيب‌هاي اجتماعي جامعه با ترويج فرهنگ قرآن
معاون استاندار و فرماندار نيشابور گفت: شاهد برخي آسيب‌هاي اجتماعي در سطوح مختلف جامعه هستيم كه با ترويج فرهنگ قرآن اين آسيب‌ها كاهش مي‌يابد.


به گزارش خبرگزاري فارس از نيشابور، اسفنديار جلايري شب گذشته در مراسم پاياني مرحله استاني سي و ششمين دوره مسابقات قرآن كريم خراسان رضوي در سالن رفانير نيشابور، اظهار داشت: استفاده از ظرفيت‌هاي فرهنگي موجود در جامعه و همدلي مسئولان و نخبگان مي‌تواند به اين نياز مبرم كه ارتقاي بينش قرآني جامعه است، پاسخ دهد.

وي افزود: نيشابور ميزبان بيش از 400 نفر از نخبگان قرآني سطح استان به‌مدت بيش از چهار روز بوده كه برندگان به مسابقات كشوري راه خواهند يافت.

فرماندار ويژه نيشابور توضيح داد: نيشابور سرزمين كهن با تاريخ تمدني بزرگي است كه داراي 230 موقوفه، 70 بقعه متبركه، 750 مسجد و حسينيه، 6 حوزه علميه، چهار اداره آموزش و پرورش، 20 مركز آموزش عالي با 25000 نفر دانشجو و بيش از 200 محفل هفتگي قرآن است.

همچنين سرپرست اداره اوقاف و امور خيريه نيشابور برگزيدگان مرحله استاني سي و ششمين دوره مسابقات قرآن كريم خراسان رضوي را اعلام كرد.

حجت‌الاسلام محمد ذاكري در حاشيه مراسم پاياني مذكور در جمع خبرنگاران، افزود: حجت‌الاسلام مهدي شجاع از مشهد، سعيد مختاري از سرخس و مهدي تقي‌پور از مشهد توانستند به ترتيب مقام‌هاي نخست تا سوم رشته قرائت را از آن خود كنند.

وي اظهار داشت: در رشته ترتيل احسان محمدي از مشهد، جواد رشيد تولايي از نيشابور و علي رباني از سرخس به كسب مقام نخست تا سوم نائل شدند.

سرپرست اداره اوقاف و امور خيريه نيشابور ادامه داد: محمدرضا جاوداني‌نيا از سبزوار، محمدمهدي رجبي از مشهد و احمد عزيزي از خواف در رشته حفظ كل به ترتيب مقام‌هاي نخست تا سوم را به‌دست آوردند.

ذاكري خاطرنشان كرد: در رشته حفظ 20 جزء قرآن كريم جلال رضايي، مجتبي فتاحي و سعيد قره‌داشي هر سه از مشهد به ترتيب مقام‌هاي نخست تا سوم را از آن خود كردند.

وي اضافه كرد: در رشته حفظ 10 جزء قرآن كريم نيز احسان سليمي از مشهد، صابر تولايي از نيشابور و محمدباقر رجبي از مشهد به مقام نخست تا سوم اين رشته دست يافتند.

انتهاي پيام/2202/ق30

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 141]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن