تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مبادا جز حق، با تو اُنس بگيرد و جز باطل، از تو بهراسد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799199635




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در همايش مسئولان واحد خواهران كانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد استان اصفهان مطرح شد: شناسايي ظرفيت كانون‌هاي مساجد بهترين راه مقابله با آسيب‌هاي اجتماعي‌ست


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: در همايش مسئولان واحد خواهران كانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد استان اصفهان مطرح شد: شناسايي ظرفيت كانون‌هاي مساجد بهترين راه مقابله با آسيب‌هاي اجتماعي‌ست
معاون آموزش و پژوهش ستاد عالي كانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد كشور، شناسايي ظرفيت كانون‌هاي مساجد را بهترين راه مقابله با آسيب‌هاي اجتماعي دانست. در همايش مسئولان واحد خواهران كانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد استان اصفهان مطرح شد: شناسايي ظرفيت كانون‌هاي مساجد بهترين راه مقابله با آسيب‌هاي اجتماعي‌ست


ايلنا: ‌معاون آموزش و پژوهش ستاد عالي كانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد كشور، شناسايي ظرفيت كانون‌هاي مساجد را بهترين راه مقابله با آسيب‌هاي اجتماعي دانست.
به گزارش خبرنگار ايلنا از اصفهان، معاون آموزش و پژوهش ستاد عالي كانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد كشور در همايش مسئولان واحد خواهران كانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد استان اصفهان با تاكيد بر شناسايي ظرفيت‌ها و پتانسيل‌هاي واحد خواهران كانون‌هاي مساجد اظهار داشت: با شناسايي ظرفيت‌ها و پتانسيل‌هاي موجود مي‌توان با آسيب‌هاي فردي و اجتماعي مقابله كرد.
محمدرضا جعفري، با اشاره به اربعين حسيني ادامه داد: حضرت زينب (س) نقشي ماندگار در ترويج و ماندگاري فرهنگ عاشورا ايفا كردند و همه ما و به ويژه خواهران بايد از ايشان درس استقامت و بردباري بگيرم.
جعفري با بيان اينكه در زندگي بايد مسير صحيح و خوب را انتخاب كنيم، افزود: زنان در انتخاب مسير صحيح مي‌توانند خانواده و جامعه را ياري رسانند.
معاون آموزش و پژوهش ستاد عالي مساجد كشور گفت: خواهران مسجدي به خوبي مي‌توانند با الگو گيري از ائمه اطهار (س) سبك زندگي اسلامي را در جامعه ترويج دهند و در جامعه نهادينه سازند.
جعفري با بيان اينكه نقش زن در سه مرحله نقش دختري، ‌ همسري و مادري ويژه است، ‌گفت: ‌ در دين مبين اسلام به نقش زنان در هر سه مرحله توجه شده است چرا كه در هر سه مرحله زنان مي‌توانند جامعه را به سمت و سوي جامعه ايده آل اسلامي پيش ببرند.
وي بر اهميت خود‌شناسي تاكيد كرد و گفت: ‌متاسفانه امروز بيشتر انسان‌ها به مسئله تك بعدي مادي و اقتصادي مي‌پردازند.
جعفري بر استفاده از تفكر و انديشه در همه حوزه‌ها تاكيد داشت و گفت: ‌ سير مطالعاتي در زمينه‌هاي مختلف علمي، ‌ اقتصادي و علمي بايد مورد توجه قرار گيرد كه در اين راستا حلقه‌هاي معرفتي نيز مهم است.
وي بر تربيت و پرورش فرزندان بر اساس آموزه‌هاي ديني، قرآني و سيره و رفتار ائمه اطهار (ع) اشاره داشت و افزود: آموزش بايد مايه علم اندوزي باشد.
جعفري گفت: ‌ اولين هدف ستاد عالي كانون‌هاي مساجد كشور از ايجاد واحد خواهران در كانونهاي مساجد اين است كه ظرفيت بالقوه فرهنگي خواهران در ترويج فرهنگ مسجدي شناسايي كند و اين ظرفيت را ساماندهي و نظاممند كند.
وي با اشاره به توطئه‌هاي دشمنان و برنامه ريزي‌هاي فرهنگي آن براي خدشه دار كردن جامعه اسلامي افزود: ‌ همه ما بايد مراقب باشيم و با ارتقاي بصيرت و آگاهي، ‌ آن‌ها را خنثي كنيم.
جعفري رزق حلال را از مولفه‌هاي تربيت جامعه سالم دانست و گفت: ‌ زنان بايد مراقب شغل همسر و كسب درآمد آن‌ها باشند چرا كه رزق حلال فرزنداني سالم و پاك را به دنبال دارد.
وي، ‌مساله‌شناسي را يك ضرورت دانست و افزود: همه ما بايد توانمندي‌ها و چالش‌هاي اصلي جامعه خود را به ويژه در بخش فرهنگ بدانيم و ان‌ها راشناسايي كنيم.
در ابتداي اين همايش، ‌ حجت الاسلام رمضانعلي معتمدي، ‌ مسئول دبيرخانه كانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد استان اصفهان با بيان اينكه ۱۶۰۰ كانون فرهنگي و هنري مساجد در استان اصفهان وجود دارد، ‌گفت: در حال حاضر ۴۷۰ واحد خواهران در سطح كانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد استان راه اندازي شده كه تلاش داريم با برنامه ريزي صحيح و جامع و برگزاري دوره‌هاي آموزشي آن‌ها را با فعاليت‌هاي اين حوزه آشنا سازيم.
وي بر نقش ويژه زنان در حوزه‌هاي اجتماعي، ‌اقتصادي، ‌ سياسي و ديني اشاره داشت و گفت: اين موضوع باعث مي‌شود تا ما نگاه ويژه‌اي به ايجاد واحدخواهران در كانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد داشته باشيم.
در اين همايش مسئول واحد خواهران دبيرخانه كانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد استان اصفهان گزارش كاملي از وضعيت واحد خواهران كانون‌هاي مساجد استان ارائه داد.
گفتني است، در پايان اين همايش مسئولان واحد خواهران كانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد استان اصفهان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 286]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن