تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801188818




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئول دبيرخانه كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد اردبيل خبر دادبرگزاري دوره آموزشي روش تحقيق در كانون‌هاي مساجد اردبيل


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مسئول دبيرخانه كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد اردبيل خبر دادبرگزاري دوره آموزشي روش تحقيق در كانون‌هاي مساجد اردبيل
مسئول دبيرخانه كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل گفت: به مناسبت هفته پژوهش دوره آموزشي روش تحقيق در كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل برگزار مي‌شود.


نادر سقا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبيل اظهار داشت: پژوهش را مي‌توان به عنوان ركن اصلي يافته‌هاي علمي دانست كه در اين راستا عوامل مختلفي از جمله نيروي انساني مي‌‌تواند دخيل بوده و در گسترش اين فرهنگ غني موثر باشد.

وي يادآور شد: گام اول در بررسي مسائل مختلف و دستيابي به نتيجه مطلوب در تحقيقات، پژوهش است كه در اين راستا بايد برنامه‌هاي مختلف و سرمايه‌گذاري‌هاي موثر صورت گيرد تا جامعه در راستاي پيشرفت و تعالي گام بردارد چرا كه پژوهش محور و بنيان توسعه پايدار است.

مسئول دبيرخانه كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل افزود: در همين راستا و در جهت آشنايي بيشتر با اركان پژوهش همزمان با هفته پژوهش دوره آموزشي روش تحقيق ويژه مديران مسئول و هسته‌هاي پژوهشي كانون‌هاي فرهنگي هنري شهرستان اردبيل برگزار مي‌شود.

سقا تصريح كرد: اين دوره آموزشي به همت دبيرخانه كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل و كانون فرهنگي هنري مهديه (تخصصي پژوهش) با حضور مديران مسئول و هسته‌هاي پژوهشي كانون‌هاي فرهنگي هنري شهرستان اردبيل با موضوعات روش تحقيق و آنچه كه يك امور آموزش و پژوهش كانون‌هاي مساجد بايد بداند، برگزار مي‌شود.

اين مسئول بيان داشت: رشد و اعتلاي اعضاي برنامه‌ريزي و سياستگذاري در خصوص مطالعات و بررسي‌هاي لازم به منظور شناخت نيازهاي آموزشي و پژوهشي از مهمترين وظايف و هدف برگزاري اين طرح با توجه به ميزان تاثيرگذاري آموزش و پژوهش بر كيفيت برنامه‌ها است.

مسئول دبيرخانه كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل ادامه داد: تدوين سياست‌ها و خط مشي آموزشي و تحقيقاتي، اتخاذ تدابير لازم جهت برقراري ارتباط با مراكز مطالعاتي و تحقيقاتي به منظور تبادل تجارب و اطلاعات برنامه‌ريزي جهت توسعه آموزش‌هاي علوم قرآني و معارف اسلامي از توصيه‌ها و اصول حاكم اين دوره آموزشي است.

سقا خاطرنشان كرد: در رسالت اين طرح از روش تحقيق ارائه مهارت‌ها و تجربه‌هايي است كه دستيابي به هدف را آسان‌تر و عملي‌تر مي‌سازد و با صرف وقت كمتر نتايج بيشتري به دست مي‌آيد.

وي با اشاره به اينكه در انجام پژوهش‌ها دو موضوع اهميت دارد، گفت: توجه به آنچه كه به تحقيق به شكل عام و كلي و آنچه به تحقيق اسلامي مربوط است در تحقيقات ضروري است.

مسئول دبيرخانه كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل در پايان سخنان خود به خبرنگار فارس در اردبيل ابراز داشت: در اين دوره استفاده از اساتيد مجرب كه با محوريت پرداختن به موضوع و سوژه تحقيقاتي ريزتر كردن عناوين موضوع طرح تحقيقاتي، آشنايي با كارهاي انجام شده، مأخذ‌شناسي، تفكر و انديشه، فيش‌برداري و يادداشت، مجموعه يادداشت‌هاي تحقيقي، تحقيق در متون براي اعضاي كانون هاي فرهنگي هنري مساجد صورت خواهد گرفت.

انتهاي پيام/62007/ر30

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 150]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن