تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801632105




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئول دبيرخانه كانون‌هاي مساجد جنوب كرمان:فعاليت‌ كانون‌هاي تخصصي مساجد فراگير باشد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مسئول دبيرخانه كانون‌هاي مساجد جنوب كرمان:فعاليت‌ كانون‌هاي تخصصي مساجد فراگير باشد
مسئول دبيرخانه كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد جنوب كرمان گفت: فعاليت‌ كانون‌هاي مساجد فراگير باشد و در سطح استان و حتي كشوري انجام شود كه خروجي مناسبي داشته باشند.


به گزارش خبرگزاري فارس از جيرفت، حجت‌الاسلام مسعود راوند ظهر امروز در نشست مديران مسئول كانون‌هاي تخصصي جنوب كرمان اظهار داشت: تاكنون اقدامات بسيار خوبي برخي كانون‌ها انجام داده‌اند كه جاي تقدير دارد، اما نياز به تلاش بيشتر و جدي‌تر توسط اين كانون‌ها است.

وي با بيان اينكه تربيت 31 حافظ قرآن توسط كانون تخصصي قرآن در يك روستا در جنوب كرمان نمونه فعاليت‌هاي كانون‌هاي تخصصي است، افزود: فعاليت‌هاي فراگير، طرح‌ها و ايده‌هايي در سطح استان و حتي كشوري انجام شود كه خروجي مناسبي داشته باشند.

مسئول دبيرخانه كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد جنوب كرمان تصريح كرد: كانون‌ها در برنامه‌هاي دبيرخانه نيز مشاركت بيشتري داشته باشند و مديران همكاري كاملي با ائمه جماعت و هيئت‌امنا داشته باشند.

به گزارش فارس در اين نشست كه در دبيرخانه كانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد در جيرفت برگزار شد، مديران كانون‌هاي تخصصي جنوب كرمان ضمن ارائه گوشه‌اي از عملكرد خود مشكلات و مطالبات خود را نيز بيان كردند.

انتهاي پيام/80002/ذ20

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن