تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوشى و آسايش، در رضايت و يقين است و غم و اندوه در شكّ و نارضايتى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801633284




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئول طب كار بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر خبر دادبرگزاري 20 دوره تخصصي بهداشتي و درماني در صنعت نفت استان بوشهر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مسئول طب كار بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر خبر دادبرگزاري 20 دوره تخصصي بهداشتي و درماني در صنعت نفت استان بوشهر
مسئول طب كار بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر از برگزاري 20 دوره تخصصي بهداشتي و درماني در صنعت نفت استان بوشهر خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از جم، سعيد لطفي جمعه‌شب در آيين برگزاري دوره‌هاي تخصصي آموزش بهداشتي و درماني در جم اظهار داشت: توجه به سلامت و بهداشت شهروندان امري لازم و مهم است و همه بايد در اين راستا اهتمام ورزيم.

وي افزود: كيفيت‌بخشيدن به وضعيت بهداشت و درمان بايد در دستور كار قرار گيرد و همه بايد در اين مسير اهتمام ورزند.

مسئول طب كار بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر از برگزاري دوره تخصصي "تفسير اديوگرام در معاينات سلامت شغلي" در شهرستان جم خبر داد و خاطرنشان كرد: دوره تخصصي تفسير اديوگرام در معاينات سلامت شغلي در سالن اجتماعات عمليات غير صنعتي پتروشيمي پازارگاد برگزار شد.

لطفي تصريح كرد: اين دوره با حضور تمام پزشكان صنعتي شاغل در منطقه پارس جنوبي برگزار شد و مواردي نظير كاهش شنوايي ناشي از صوت، انديكاسيون انجام تست‌هاي شنوايي در صنعت و نحوه مقايسه اديوگرام‌هاي دوره‌اي مورد بحث قرار گرفت.

وي اضافه كرد: صدا يكي از شايع‌ترين آلاينده‌هاي محيط كار و كاهش شنوايي ناشي از صوت از رايج‌ترين و قابل پيشگيري‌ترين بيماري‌هاي شغلي است.

اين مسئول گفت: ارتقاء سطح آگاهي تيم سلامت شغلي و پرسنل شاغل در صنعت در ارتباط با اهميت اصول حفاظت شنوايي از مهم‌ترين ابزارهاي پيشگيري از اين بيماري غيرقابل برگشت شمرده مي‌شود.

لطفي بيان كرد: در اين دوره در مورد چندين تست شنوايي انجام شده در منطقه عسلويه، با پزشكان شركت كننده در اين كلاس مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

وي افزود: از همه توان و ظرفيت موجود براي بهبود وضعيت سلامت كاركنان منطقه عسلويه و جم بهره مي‌بريم.

لطفي از برگزاري 20 دوره تخصصي بهداشتي و درماني در صنعت نفت استان بوشهر خبر داد و گفت: اين دوره‌ها با كيفيت مطلوبي برگزار شده است.

انتهاي پيام/2451/

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن