تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گناه نکردن آسان تر از طلب توبه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801501314




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم مطرح كرداستفاده صحيح از ظرفيت بخش خصوصي در فعاليت‌هاي فرهنگي هنري


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم مطرح كرداستفاده صحيح از ظرفيت بخش خصوصي در فعاليت‌هاي فرهنگي هنري
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم گفت: اين اداره كل در امر استفاده صحيح از ظرفيت‌هاي بخش خصوصي در فعاليت‌هاي فرهنگي هنري پيشتاز بوده و رتبه اول را در كشور دارد.


سيد مرتضي اسماعيلي‌طبا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم واگذاري فعاليت‌هاي فرهنگي هنري به بخش‌هاي خصوصي را از رويكردهاي اصلي و مهمترين اقدامات اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم دانست و اظهار داشت: با توجه به ظرفيت‌هاي مهمي كه موسسات فرهنگي هنري استان، موسسات قرآني، كانون‌هاي تبليغاتي، انجمن‌هاي هنري، اتحاديه‌ها و شركت‌هاي تعاوني مرتبط با فعاليت‌هاي فرهنگي هنري در قم دارند تلاش شده كه تمام امور اجرايي فعاليت‌هاي فرهنگي هنري از جمله برگزاري جشنواره‌ها به اين مراكز واگذار شود كه بركات خوبي هم طي اين سال‌ها به دنبال داشته كه از جمله آن‌ها تقويت بنيه علمي و اجرايي اين مراكز بوده است.

وي ادامه داد: اين اداره كل در امر واگذاري فعاليت‌هاي فرهنگي هنري به بخش خصوصي پيشتاز بوده و رتبه اول را در كشور دارد كه اميدواريم همه استان‌ها به اين سمت گام برداشته و بركات خوب آن را شاهد باشند.

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم در ادامه استفاده از يك مركز خصوصي را در پيشرفت فرهنگ و هنر استان بسيار موثر دانست و اظهار داشت: اميدواريم در آينده از مشاركت بخش خصوصي استفاده بيشتري شود.

وي استفاده اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم از بخش خصوصي در برگزاري جشنواره نمايشنامه‌خواني را مورد توجه قرار داد و افزود: برگزاري جشنواره نمايشنامه‌خواني در مجتمع سيرنگ مصداق بارز استفاده از مشاركت بخش خصوصي در پيشبرد فعاليت‌هاي فرهنگي هنري استان است.

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم به تاكيد رهبر معظم انقلاب اسلامي در خصوص اجراي اصل 44 قانون اساسي اشاره كرد و افزود: موسساتي كه در اين حوزه با اداره كل همكاري داشتند به دليل تجربه‌اي كه به دست آوردند و نيز حمايت خوبي كه از اين مراكز شد، بخش عمده‌اي از نيازهايشان را تامين كردند و در كنار آن هم خدمات مناسبي را به مردم ارائه دادند.

وي در پايان عنوان كرد: اميدواريم اين جهت‌گيري در واگذاري امور بخش خصوصي به يك باور عمومي براي دستگاه‌هاي مختلف دولتي تبديل شود تا شاهد پويايي بيشتر فعاليت‌هاي مختلف فرهنگي هنري، اقتصادي و اجتماعي و ساير فعاليت‌ها در جامعه باشيم.

انتهاي پيام/2258/م30

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن