تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801500849




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طي حكمي از سوي مديركل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي استان تهرانابوالحسني سكاندار فرهنگ و ارشاد ري شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: طي حكمي از سوي مديركل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي استان تهرانابوالحسني سكاندار فرهنگ و ارشاد ري شد
مهدي ابوالحسني طي حكمي از سوي مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان تهران به عنوان رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان ري منصوب شد.


گزارش خبرگزاري فارس از جنوب تهران، مهدي ابوالحسني طي حكمي از سوي برزين ضرغام مديركل فرهنگ و ارشاد استان تهران به عنوان رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان ري منصوب شد.

مهدي ابوالحسني دانش‌آموخته كارشناسي ارشد در رشته ادبيات فارسي و پيش از اين مسئوليت‌هاي معاونت آموزشي هنرستان موسيقي پسران دبيري چندين كنگره شعر و مسئول فرهنگي هنري اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان ورامين و چندين مسئوليت ديگر در حوزه فرهنگ و هنر را در كارنامه كاري خود به همراه دارند.

مهدي ابوالحسني شاعر، ترانه‌سرا و آهنگساز 37 ساله از خطه قيام 15 خرداد ورامين است كه اقدامات شايسته‌اي را در راستاي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت تاكنون داشته است و امروز سكاندار فرهنگ و هنر شهرستان ري كه قدمت بيش از شش هزار ساله را به همراه دارد شده است و اميد است با توجه به سبقه فرهنگي و هنري خود بتواند خدمتي شايسته به فرهنگ و هنر ري كه از سوي رهبر معظم انقلاب با عنوان قبله تهران معرفي شده است و اين نام خط و مشي و مسئوليت سنگين مديران اجرايي اين خطه را ترسيم مي‌كند ارائه دهد.

گفتني است مهدي ابوالحسني چندين اثر موسيقيايي نيز براي ادارات و نهادهاي دولتي از قبيل بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس سروده و اجرا كرده كه معروف‌ترين آنها «ورامين شهر خوبان» و «مزار شهيد» در راه شهداي گمنام است. هنرمند وراميني به تازگي كتابي با عنوان «دفتر ربايي تا...» را كه شامل سروده‌هاي وي به همراه توصيه مرحوم حسين منزوي را توسط انتشارات امروز و فردا منتشر كرده است.

شايان ذكر است: شهرستان ري يكي از شهرستان‌هاي پايتخت ايران اسلامي با قدمتي ديرينه است كه وجود بارگاه حضرت عبدالعظيم حسني(ع) و 28 امامزاده واجب‌التعظيم و ده‌ها اثر كهن و باستاني است.

انتهاي پيام/2462/ك20

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن