تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):عاجزترین مردم کسی است که نتواند دعا کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801501004




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در نشست صميمي نمايندگان خانه كارگر با مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان زنجان تاكيد شد؛ مي‌توان با استفاده از ظرفيت صنايع استان زنجان در ترويج فرهنگ و هنر اقدامات مطلوب انجام داد


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: در نشست صميمي نمايندگان خانه كارگر با مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان زنجان تاكيد شد؛ مي‌توان با استفاده از ظرفيت صنايع استان زنجان در ترويج فرهنگ و هنر اقدامات مطلوب انجام داد
مي‌توان از ظرفيت‌هاي صنايع استان زنجان در زمينه توليدات فرهنگي هنري استان براي اطلاع رساني وفرهنگسازي استفاده كرد. در نشست صميمي نمايندگان خانه كارگر با مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان زنجان تاكيد شد؛ مي‌توان با استفاده از ظرفيت صنايع استان زنجان در ترويج فرهنگ و هنر اقدامات مطلوب انجام داد


زنجان _ ايلنا: دبير اجرايي خانه كار گراستان زنجان گفت: فرهنگسازي از طريق توليدات فرهنگ وهنر و روي آوردن جوانان به اشتغال دائمي وپايدار در واحدهاي توليدي در جامعه مهم واساسي است.

به گزارش خبرنگار ايلنا از زنجان، مرتضي ريحانيان، دبير اجرايي خانه كارگراستان زنجان، امروز به همراه نمايندگان خانه كارگر استان زنجان با مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان زنجان ديدار و نشست صميمي براي فرهنگسازي واطلاع رساني بيشتر به اين قشر داشتند.

دبير اجرايي خانه كارگر استان زنجان، در اين ديدار با اشاره به آسيب‌هاي اجتماعي دربين اقشار كارگري در جوامع امروز گفت: زمينه بسياري از آسيب‌هاي اجتماعي و رواني بيكاري و عدم تفريحات سالم و فرهنگسازي و اطلاع رساني در بين اين اقشار هستيم كه نيازمند توليدات فرهنگ و هنر در اين زمينه است.

ريحانيان با بيان اينكه با استفاده از ظرفيت‌هاي صنايع و واحدهاي توليدي مي‌توان اقدامات فرهنگي مطلوب در اين زمينه در استان داشت افزود: توليدات فرهنگي از طريق رسانه ملي ويا با همكاري گروه‌ها وانجمن‌هاي مختلف مي‌تواند در اين زمينه بسيار موثرو حائز اهميت باشد.

دبير اجرايي خانه كار گراستان زنجان در ادامه با اشاره به اقدام رسانه ملي و فرهنگسازي و اطلاع رساني رسانه‌ها جمعي و توليدات فرهنگي استان در اين راستا گفت: روي آوردن جوانان به اشتغال دائمي و پايدار در جامعه مهم و اساسي است و اين نيازمند تعامل، فرهنگسازي و همكاري با برخي دستگاه‌هاي فرهنگي و هنري در جامعه است.

وي رويكرد انجام اين كار‌ها را در اين زمينه روزنه‌اي براي ايجاد امور فرهنگي و در نتيجه كمك به اقشار جامعه كارگري و واحدهاي توليدي عنوان كرد.

ريحانيان تعامل در اين زمينه را بسيار مهم ارزيابي كرد وگفت: مي‌توان با استفاده از صنايع در ترويج فرهنگ اقدامات مطلوب در جامعه انجام داد.

اين مقام مسئول در زنجان با بيان اينكه تهيه اقلام فرهنگي در اين راستا در دستگاه‌هاي فرهنگي حائز اهميت است تصريح كرد: جامعه كارگري نيازمند همكاري گروه‌هاي هنري و انجمن‌هاي هنري در راستاي ايجاد فضاهاي شاد و مفرح در ميان كارگران وخانواده‌هاي آن‌هاست.

ريحانيان در بخشي از سخنان خود زمينه ايجاد برخي از آسيب‌هاي اجتماعي از جمله اعتياد را در بين جامعه كارگري مهم دانست وخاطر نشان كرد: اجراي برنامه‌هاي هنري و فرهنگي از طرف گروه‌ها و انجمن‌هاي هنري با همكاري اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان زنجان مي‌تواند كمك موثر در بين اين اقشار باشد.

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 169]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن