تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801501235




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان البرز:تعامل ميان ارشاد البرز و خانه مطبوعات اين استان بيشتر مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان البرز:تعامل ميان ارشاد البرز و خانه مطبوعات اين استان بيشتر مي‌شود
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان البرز گفت: با برنامه‌ريزيهاي انجام شده تعامل ميان ارشاد البرز و خانه مطبوعات اين استان بيشتر مي‌شود.


به گزارش خبرگزاري فارس از كرج، سيد موسي حسيني كاشاني ظهر امروز در بازديد از دفتر خانه مطبوعات استان البرز گفت: يكي از مهمترين برنامه‌هاي ارشاد البرز توسعه خدمات رساني به رسانه‌ها است چرا كه رسانه‌ها يكي از مهمترين عناصر تأثيرگذار در تحقق اهداف و برنامه‌هاي دستگاه‌هاي مختلف هستند.

وي ادامه داد: براي اين كه بتوانيم اين خدمات رساني به رسانه‌هاي مختلف را با موفقيت انجام دهيم لازم است تا تعامل خود را با خانه مطبوعات كه به عنوان بازوي رسانه‌اي اين اداره كل نيز محسوب مي‌شوند، افزايش دهيم.

مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان البرز ادامه داد: بايد به گونه‌اي برنامه‌ريزي كنيم كه در كوتاه مدت مشكلات صنف خبرنگاران مرتفع شود.

در ادامه اين بازديد رئيس خانه مطبوعات استان البرز نيز ضمن ارائه گزارشي از عملكرد خانه مطبوعات استان افزود: ارشاد البرز به عنوان متولي امر فرهنگ برنامه‌هاي خود را به سمت گسترش خدمات و رفع كمبودهاي اصحاب رسانه در اين استان سوق دهد.

مهدي كريمايي با تأكيد بر تعامل دو سويه خانه مطبوعات و ارشاد البرز گفت: يكي از مهمترين نيازهاي خانه مطبوعات حمايت اداره كل ارشاد از اقدامات و برنامه‌هاي اين خانه و همچنين تأمين نيازهاي مالي آن است.

وي با بيان اين كه تا كنون 17 كميته در خانه مطبوعات تشكيل شده و بيش از 130 خبرنگار در اين كميته‌ها درحال فعاليت هستند خاطرنشان كرد: برگزاري پنج اردوي زيارتي سياحتي در داخل و خارج كشور و اولين اردوي برون مرزي به عتبات عاليات با استقبال پرشور اصحاب رسانه برگزار شد.

كريمايي در پايان از مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان البرز خواست تا در جهت اخذ مجوز دفتر زيارتي سياحتي به نام خانه مطبوعات استان البرز مساعدت‌هاي لازم را انجام دهند.

انتهاي پيام/2302/ك20

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن