تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801487627




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقش هدایای سازمانی در افزایش انگیزه و تعهد کارکنان


واضح آرشیو وب فارسی::

هدایای سازمانی یک روش موثر و ساده برای پیشرفت خود سازمان، و یک راه خوشایند و دلگرم‌کننده برای کارکنان آن سازمان است. هدایای سازمانی قرار است چه هدفی را برای شما محقق کنند؟ پاسخ «ایجاد انگیزه برای کارکنان» است. انگیزه کارکنان در محل کار یک موضوع حیاتی در یک سازمان است. چرا؟ چون هدف هر سازمان بهبود عملکرد و پیشرفت است و این انگیزه کارکنان است که منجر به بهبود عملکرد می‌شود. 

بیایید کمی دقیق‌تر به هدایای سازمانی برای کارکنان و تاثیرشان بر انگیزه آنها، نگاه کنیم. اصلا انگیزه سازمانی به چه معناست؟ اگرچه تعریف قطعی و جهانی از انگیزه سازمانی و مشارکت کارکنان وجود ندارد، اما می‌توانیم آن را این‌گونه توصیف کنیم: میزان اشتیاق، هیجان، تعهد، فداکاری و خلاقیتی که یک کارمند با خودش به یک سازمان می‌آورد. 

انگیزه کارکنان کاملا و مستقیما مرتبط با میزان مشارکتی است که به کار خود اختصاص می‌دهند و اینکه نقش خود را در ایجاد تفاوت در شرکت، چقدر پررنگ و موثر می‌دانند. این وظیفه شماست که نقش مهم و تاثیرگذار کارکنانتان را به آنها نشان دهید و رضایت و خشنودی آن‌ها را جلب کنید. اما چطور؟


نقش هدایای سازمانی

اهمیت ایجاد انگیزه در سازمان 

تحقیقات نشان می‌دهد که تنها 13 درصد از کارکنان در شرکت‌ها و سازمان‌هایی که کارمندانی با انگیزه پایین دارند، واقعا کار می‌کنند. انگیزه یک کارمند نتیجه مستقیم تعاملات او با مدیرش است، پس اگر ایجاد انگیزه در سیاست‌های سازمانتان نقشی ندارد، بهتر است آن را به مدیرتان پیشنهاد دهید. وجود انگیزه در یک سازمان به نفع همه اعضای آن سازمان است. 

انگیزش در سازمان و راه های ایجاد انگیزه در کارکنان

حالا که از اهمیت ایجاد انگیزه سازمانی آگاه هستید، بهتر است بدانید که ایجاد انگیزه در کارکنان باید یک روال منظم داشته باشد. نگران نباشید، این به این معنا نیست که شما هر آخر هفته باید کارمندانتان را تشویق کنید تا هفته آینده با انگیزه کافی به محل کارشان بازگردند. قضیه خیلی ساده‌تر از این حرف‌هاست، کافی است در مناسبت‌های متفاوت و با روش‌های مختلف، به کارکنانتان یادآوری کنید که قدردان زحماتشان هستید.

راه‌های مختلفی برای ایجاد انگیزه در کارکنان وجود دارد، مثل پاداش و مزایا، فرصت پیشرفت و توسعه شغلی، فرهنگ درون سازمانی مناسب،  ارتباط سالم و امن با همکاران و مدیران و ... ما با محصولات بارجیل نمی‌توانیم نقشی در پاداش و پیشرفت شغلی و مسائل درون سازمانی کارکنان شما داشته باشیم، برای همین می‌خواهیم با شما از هدایای سازمانی حرف بزنیم. هدایای سازمانی یکی از تخصص‌های بارجیل است.


هدایای سازمانی

ایجاد انگیزه سازمانی با هدایای سازمانی

هدایای سازمانی یک روش فوق‌العاده برای ایجاد انگیزه در کارکنان هستند. شما با هدایای سازمانی مناسب و متناسب، به کارکنانتان این پیغام را می‌دهید که دوست دارید در لحظات شاد زندگی آنها، نقشی هرچند کوچک داشته باشید. اصلا نباید تاثیر پک هدیه سازمانی بر انگیزش در سازمان و کارکنان  آن را دست کم بگیرید. یک هدیه کاربردی، در زمان مناسب، می‌تواند جادو کند. 

ترکیبی از آجیل و مغزیجات، دمنوش و میوه‌های خشک در بسته‌بندی زیبا، یک هدیه سازمانی جالب و کاربردی است. مهم نیست سازمان شما در چه زمینه‌ای فعالیت می‌کند، همه کارکنان بعد از اتمام ساعت کاری به خانه می‌روند و خستگی در می‌کنند. چطور؟ با یک چای، دمنوش یا قهوه و در کنارش یک شکلات خوشمزه. بعد از نوشیدنی وقت چیست؟ یک میان‌وعده سالم تا وقت غذا برسد. چه چیزی می‌تواند هم خوشمزه، هم سالم و هم سبک باشد؟ مغزیجات: کمی پسته، فندق، بادام و بادام هندی. 

اینجاست که بارجیل وارد صحنه سیاست‌های سازمانی شما می‌شود. فروشگاه بارجیل با سال‌ها سابقه در کسب رضایت مشتریانش، هر آنچه برای پک هدایای سازمانی خود نیاز دارید را با بهترین کیفیت و بسته‌بندی، و قیمت مناسب برایتان تدارک دیده. شما می‌توانید محتویات بسته و نوع بسته‌بندی هدایای سازمانی خود را انتخاب کنید و سفارشتان را در آدرس مورد نظرتان تحویل بگیرید. 


ایجاد انگیزه با هدایای سازمانی

سخن آخر

شما دوست دارید حس مثبت در کارکنانتان ایجاد کنید، ما هم در بارجیل دوست داریم رضایت شما را جلب کنیم. شما در تعطیلات و مناسب‌های مختلف، با هدایای سازمانی بارجیل، می‌توانید همان چیزهایی که کارکنانتان در اوقات فراغتشان نیاز دارند، در یک پک هدیه سازمانی برایشان قرار دهید و نقش مثبت و آرامش‌بخشی در زندگی خارج از کار آنها داشته باشید. نقش مثبت و امن، دقیقا همان چیزی است که برای ایجاد انگیزه، بهبود عملکرد و ایجاد تعهد در کارکنان خود نیاز دارید. بارجیل می‌تواند این هدیه سازمانی را برای شما فراهم کنیم. این یک معامله برنده-برنده نیست، بلکه یک معامله برنده-برنده-برنده است! ما راضی، کارمندان راضی، سازمان هم راضی. در پایان تنها کسی که ناراضی است، رقیب شما است که به ایجاد انگیزه در کارکنانش اهمیت نداده است.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن