تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801488147




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طراحی سایت شخصی و کاربرد آن


واضح آرشیو وب فارسی::

افراد برای معرفی خود از طراحی سایت شخصی استفاده می کنند که بسیار موثر و مطمئن تر نسبت به تراکت ، کارت ویزیت یا چاپ بر روی برگه است. سایت شخصی به عنوان معرف افراد در نظر گرفته می شود و با استفاده از طراحی سایت اختصاصی می توان به ارائه ی نظرات و افکار و مهارت ها پرداخت. امروزه در دنیای دیجیتال می توان برای کاربرد های متنوع از طراحی وب سایت شخصی استفاده کرد. در وب سایت شخصی ، شما می توانید رزومه آنلاین داشته باشید. در واقع برای معرفی کار و تخصصتان از سایت استفاده می کنید. همچنین می توانید بخشی از سایت را به تقدیر نامه ها و گواهی ها اختصاص دهید. شما یک دامنه ی شخصی دارید که سایت شخصی به همراه دامنه ای که به نام شما است می تواند بهترین معرف شما باشد. این رزومه کاری می تواند مشاغل مختلفی را برای شما ایجاد کند. از طرفی بسیاری از افراد که دارای شهرت هستند از طراحی سایت حرفه ای استفاده می کنند تا خود را به دیگران معرفی کنند. با کمک گرفتن از بهترین طراح وب سایت در شرکت طراحی سایت ، می توانید سایت دلخواه را طراحی نمایید. با استفاده از سایت شخصی، افراد در معرض دید قرار می گیرند. افرادی مانند بازیگران ، هنرمندان ، نقاشان ، خوانندگان و.... می توانند از سایت شخصی استفاده کنند. این افراد می توانند بیوگرافی خود را در سایت قرار دهند و از خبر ها و اتفاقات بگویند. افرادی که قصد آشنایی بیشتر با این دسته از افراد را دارند ، با جستجو در موتور های جستجوگر می توانند به سایت شخصی دسترسی داشته و بیوگرافی این افراد مشهور را بخوانند. در وب سایت شخصی می توان از سفر ها ، نظرات و تجربه ها  نوشت و امکانی را برای تبادل نظر را ایجاد نمود. افراد می توانند نظرات خود را بیان کنند و اطلاعات کسب کنند. همچنین برای انتشار مقالات و ترجمه ها می توان از طراحی حرفه ای سایت بهره برد. مقالات علمی و پژوهشی و ترجمه ها در زمینه ی کاری به واسطه ی ساخت سایت ، در دسترس دیگران خواهد بود تا با آن آشنا شوند و از آن مطلع گردند. یکی از کاربرد های طراحی سایت شخصی ، جنبه ی آموزش در سایت است. افراد می توانند اموزش هایی را در بستر اینترنت ارائه کنند. رشته های نقاشی ، آشپزی، موسیقی، طراحی و... با استفاده از طراحی سایت شخصی قابل ارائه است. در نظر گرفتن قسمتی برای تماس با ما و آدرس مراکز آموزشی می تواند موجب شود تا مراجعین بیشتر برای دریافت آموزش ها داشته باشید و به کسب و کارتان رونق دهید.


طراحی-سایت-شخصی2.png (1200×450)

طراحی سایت مبنا ، مرکزی معتبر برای ارائه ی خدمات طراحی وب سایت ، سئو سایت ، طراحی قالب سایت و پشتیبان سایت می باشد. برای بهره مندی از خدمات طراحی سایت حرفه ای به سایت این مجموعه مراجعه فرمایید.

ویژگی طراحی سایت شخصی

  • در طراحی وب سایت شخصی ، منوی اصلی شامل بیوگرافی بوده و می توان بخش های دیگری همچون تماس با ما، نظرات ، خدمات ، آموزش ها ، مهارت ها ، گواهی ها ... را در نظر گرفت.
  • طراحی قالب سایت در طراحی سایت شخصی، باید کاربر پسند و ساده باشد و افرادی که به این سایت ورود پیدا می کنند گیج نشوند و به راحتی اطلاعات لازم را به دست آورند. بنابراین منو ها مشخص و واضح باشد و هر یک از بخش ها در منو سایت تعریف شود و طراح سایت به صورت حرفه ای طراحی را انجام دهد.
  • اطلاعات تماس را در سایت در دسترس افراد قرار دهید تا بتوانند به راحتی راه ارتباطی داشته باشند.
  • قسمتی از سایت را به شبکه اجتماعی اختصاص دهید تا راه های ارتباطی بیشتری را داشته باشید.
  • اختصاص قسمتی از سایت به نظرات و دیدگاه ها بسیار مهم است.
  • استفاده از طراحی قالب سایت جذاب در کنار محتوای خوب بسیار مهم است. مطالبی که در سایت استفاده می کنید باید به روز و مناسب باشد.


طراحی-سایت-شخصی1.png (1200×450)

مزایای طراحی سایت شخصی

در طراحی حرفه ای سایت ، شما می توانید به سلیقه ی خود از رنگ بندی و تصاویر استفاده کنید و با انتخاب طراحی قالب سایت مناسب ، سایتی جذاب را داشته باشید. شرکت طراحی سایت در صورتی که دارای تخصص بالایی باشد می توانید طراحی سایت حرفه ای را به شما ارائه دهد. همچنین سایر بخش های سایت نیز باید به شکل خوب دسته بندی شوند.

امروزه فضای مجازی دارای مخاطبین زیادی است اما شبکه ‌های اجتماعی کاملا قابل اطمینان نمی باشند. بنابراین سایت شخصی می تواند قابل اعتماد باشد و اطلاعاتی که در آن وجود دارد توسط صاحب سایت قرار داده شده است. بنابراین افراد می توانند با طراحی سایت اختصاصی ، شبکه های مجازی خود را نیز در سایت قرار دهند.

با طراحی سایت شخصی ، برندینگ را انجام دهید. در وب سایت های شخصی می توان انواع تبلیغات را انجام داده و کسب درامد نمود. وب سایت های شخصی از بهترین گزینه ها برای تبلیغات هستند که تاثیر گذاری بسیار زیادی در این زمینه دارند.

با استفاده از طراحی سایت شخصی، شما بیش از پیش دیده خواهید شد و افرادی که نامی از شما شنیده اند و در اینترنت به جستجوی اطلاعات دقیق تری از شما هستند ، می توانند وب سایت شما را مشاهده کنند و با شما در ارتباط باشند. در واقع وب سایت شخصی بستری را مهیا می کند تا زمینه ای فراهم شود بتوانید خود را به دیگران معرفی کنید و اطلاعات لازم را به افراد انتقال دهید. شما می توانید در مورد موضوعات مختلف در سایت به گفتگو بپردازید.

طراحی سایت شخصی حرفه ای

در طراحی سایت اختصاصی باید از افراد با مهارت کمک بگیرید. طراح سایت یا سایت ساز به عنوان فردی که سایت را طراحی می نماید و بخش کد نویسی آن را انجام می دهد باید دانش کافی و تخصصی در این زمینه داشته باشد تا بتواند سایتی با ویژگی های عالی را طراحی نماید. به همین دلیل در ابتدا باید یک شرکت طراحی سایت معتبر را بیابید تا خدمات ساخت سایت عالی را دریافت کنید. طراحی سایت حرفه ای شامل طراحی قالب سایت به صورت ساده و کاربردی است. قالب سایت یکی از مهم ترین موارد در جذب مخاطب است و باید طوری طراحی شود که بیشترین تاثیر گذاری را داشته باشد. همچنین یکی از موارد مهم در طراحی وب سایت شخصی توسط بهترین طراح سایت یا سایت ساز ، سئو سایت است که برای این که بتوانید بازدید کننده داشته باشید، باید سئو سایت را مورد توجه قرار دهید. سایتی که طراحی می کنید باید دارای محتوای دقیق و درستی باشد تا مخاطب بتواند از این محتوا استفاده کند. محتوای مناسب می تواند مدت زمان ماندن بازدید کننده در سایت را افزایش دهد. از موارد مهم دیگر در طراحی سایت شخصی ، استفاده از تصاویر و گرافیک مناسب است. همان طور که می دانید تصاویر سایت می تواند بخش مهمی از جذابیت آن را شامل شود. با طراحی تصاویر زیبا و با کیفیت و قراردهی مناسب در سایت می توانید سایتی زیبا داشته باشید.


طراحی-سایت-شخصی3.png (1200×450)

برای طراحی سایت شخصی به صورت کالا اصولی از طریق مرکز شرکت طراحی سایت مبنا و تماس با کارشناسان ما می توانید از خدماتی عالی بهره مند شوید. خدمات طراحی وب سایت شرکتی، وب سایت فروشگاهی، وب سایت معرفی ، وب سایت شخصی و.... توسط این مجموعه با بهترین کیفیت ارائه می گردد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن