تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801554315




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتباط جامعه دانشگاهي با خانواده هاي شهدا ضروري است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ارتباط جامعه دانشگاهي با خانواده هاي شهدا ضروري است
گناباد - خبرگزاري مهر: رئيس دانشگاه آزاد اسلامي گناباد بر لزوم ارتباط هر چه بيشتر جامعه دانشگاهي با خانواده هاي شهدا به عنوان سرمايه هاي معنوي كشور تاكيد كرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسين مجتبوي چهارشنبه شب در ديدار تعدادي از دانشجويان با خانواده شهداي دانشجو شهرستان اظهار داشت: ما هر چه داريم از بركت خون مطهر شهداست و ديدار با خانوده معظم شهدا افتخار بزرگي است زيرا خانواده هاي شهدا سرمايه هاي معنوي كشور و انقلاب هستند و ديدار با آنان اداي دين به ارزش هاي انقلاب است كه همواره بايد در دستور كار باشد.

مجتبوي به لزوم ارتباط هر چه بيشتر جامعه دانشگاهي با خانواده هاي شهدا تاكيد كرد و افزود: وجود پر بركت خانواده شهيدان مظهر صبر، استقامت و پايداري كه بايد به عنوان الگو مورد توجه نسل جوان قرار گيرد.

وي با بيان اينكه شهيد، به عنوان كسي كه بالاترين سرمايه اش را در طبق اخلاص گذاشته همواره بايد مورد احترام و ارزش باشد افزود: اين مهم در فرهنگ اسلام و اهل بيت(ع) مورد تكريم ويژه قرار گرفته و خانواده شهيد و شهيد از ارزش والايي برخوردار هستند.

مجتبوي با بيان اينكه شهادت فداكردن ارزشمندترين دارايي يك انسان است و انسانها در مقابل ايثار سر تعظيم فرو مي آورند، بيان كرد: خانواده شهدا باعث دلگرمي و ايجاد شور و شوق بيشتر براي تلاش در راه گسترش علم و دانش و اعتلاي بيش از پيش ميهن اسلاميمان مي شوند.

وي گفت: هدف از اين ديدارها الگو برداري از سيره زندگي خانواده هاي شهدا است و اين ارتباط باعث ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در دانشگاه ها مي شود.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي گناباد در اين ديدار همچنين به فرازهايي از وصيت نامه شهيد اشاره كرد و گفت: وقتي وصيتنامه شهدا رامي خوانيم به اوج اخلاص و صداقت شهدا پي مي بريم.

مجتبوي در همين راستا به دانشجويان توصيه كرد: كه امروز در جبهه هاي علمي بايد ادامه دهنده راه شهدا باشيد و از آرمان هاي انقلاب كه آنها با اهداي خون خود از آن پاسداري كردند دفاع كنيد.

كد خبر: 2202735

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۵ - ۱۰:۳۱

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن