تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حکمت را هر کجا که یافتی فراگیر، زیرا حکمت گمشده هر مومن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801555320




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون آموزش و پرورش كهگيلويه و بويراحمد:122 آموزشگاه كهگيلويه و بويراحمد در معرض آسيب‌هاي اجتماعي قرار دارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون آموزش و پرورش كهگيلويه و بويراحمد:122 آموزشگاه كهگيلويه و بويراحمد در معرض آسيب‌هاي اجتماعي قرار دارد
معاون تربيت‌بدني آموزش و پرورش كهگيلويه و بويراحمد با تاكيد بر اين‌كه 122 آموزشگاه در معرض آسيب‌هاي اجتماعي قرار دارد گفت: عدم آشنايي خانوده‌ها با آسيب‌هاي اجتماعي، امكان احتمال در معرض خطر بودن دانش‌آموزان را بيشتر مي‌كند.


حميد زرافشان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ياسوج به برنامه‌هاي اجرايي آموزش و پرورش در راستاي مقابله با اعتياد اشاره كرد و گفت: اين نهاد آموزشي و تربيتي تاكنون برنامه‌هاي خوبي به منظور پيشگيري و آشنايي جامعه هدف در سطح مدارس استان اجرا كرده است.

معاون تربيت‌بدني آموزش و پرورش كهگيلويه و بويراحمد با تاكيد بر اين‌كه در حوزه اجتماعي در مقاطع ابتدايي و راهنمايي كتاب‌هايي با محوريت اجتماع استفاده مي‌شود، گفت: اين نهاد آموزشي و تربيتي سعي بر اين دارد تا دانش‌آموزان را با مسائل و آسيب‌هاي اجتماعي روز و عوارض اعتياد آشنا سازد.

وي به آموزشگاه‌هاي در معرض خطر اعتياد و آسيب‌هاي اجتماعي اشاره كرد و گفت: در حال حاضر قريب به 122 آموزشگاه در هفت منطقه حاشيه شهرها وجود دارند كه عمده در مناطق و حاشيه‌هاي شهرها و روستاها هستند كه برنامه‌هاي مختلفي توسط مربيان پرورشي در سطح اين مدارس به منظور رفع مشكلات و موانع اجرا مي‌شود.

زرافشان در ادامه با بيان اين‌كه شاخص در معرض خطر بودن آموزشگاه‌ها شناسايي دانش‌آموزان پدر و مادر طلاق، معتاد، سيگاري و پرخاشگر است، گفت: آموزش‌هايي به صورت هدفمند متناسب با نوع منطقه اجرا مي‌شود كه سعي بر كاهش احتمال بروز آسيب‌هاي اجتماعي را داريم.

معاون تربيت‌بدني آموزش و پرورش كهگيلويه و بويراحمد متذكر شد: عدم آگاهي و آشنايي خانوده‌ها با آسيب‌هاي اجتماعي از جمله مواردي است كه امكان احتمال در معرض خطر بودن دانش‌آموزان را بيشتر مي‌كند.

اين مسئول با تاكيد بر اين‌كه به منظور كاهش آسيب‌هاي اجتماعي و آموزش خانوده‌ها و والدين جامعه هدف آموزش و پرورش كارگاه‌هاي آموزشي در سطح كهگيلويه و بويراحمد برگزار مي‌شود، گفت: در سال گذشته قريب به 7 هزار نفر از والدين در كلاس‌هاي آموزش سبك زندگي، فرزندپروري و ترك اعتياد شركت كردند.

وي با بيان اين‌كه در سال جاري قريب به 93 كارگاه آموزشي به منظور آشنايي هرچه بيشتر والدين برگزار مي‌شود، گفت: عدم آگاهي و آشنايي والدين با آسيب‌هاي اجتماعي از عواملي است كه بايد با نهادينه كردن فرهنگ آشنايي پدر و مادر با آسيب‌ها از حداقل‌ آسيب‌ها كاسته شود.

معاون تربيت‌بدني آموزش و پرورش كهگيلويه و بويراحمد گفت: بيش ‌از 30 تا 35 هزار دانش‌آموز در مدارس ياسوج وجود دارد كه در بحث اوقات فراغت آن‌ها دچار مشكل هستيم و برنامه‌ خاص و مدوني در اين خصوص طراحي و اجرا نشده است.

اين مسئول ضمن تاكيد به متوليان امر در راستاي طراحي برنامه مدون اوقات فراغت دانش‌آموزان اذعان كرد: در حوزه معاونت پرورشي كلاس‌هاي قرآني، ورزشي و فرهنگي به منظور اوقات فراغت جامعه هدف آموزش و پرورش اجرا مي‌شود.

انتهاي پيام/82011/ط30

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن