تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روز قيامت محبوب‏ترين آدميان نزد خداوند فرمان‏برترينِ آنها از او است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818728156




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديركل آموزش و پرورش كهگيلويه و بويراحمد خبر دادحضور 5600 دانش‌آموز كهگيلويه و بويراحمدي در مسابقات دهگانه قرآني


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديركل آموزش و پرورش كهگيلويه و بويراحمد خبر دادحضور 5600 دانش‌آموز كهگيلويه و بويراحمدي در مسابقات دهگانه قرآني
مديركل آموزش و پرورش كهگيلويه و بويراحمد گفت: افزون بر پنج‌هزار و 600 دانش‌آموز كهگيلويه و بويراحمدي در مسابقات دهگانه استاني قرآني در گچساران شركت مي‌كنند.


به گزارش خبرگزاري فارس از گچساران، عصر امروز نشست ستاد برنامه‌ريزي مسابقات قرآني مرحله استاني كهگيلويه و بويراحمد با حضور مسئولان گچساران در محل فرمانداري اين شهرستان برگزار شد.

هادي زارع‌پور، مديركل آموزش و پرورش كهگيلويه و بويراحمد در اين نشست اظهار كرد: قرآن معجزه جاودان آخرين فرستاده و پيامبر خداوند بوده كه تاكنون نيز ادامه داشته و خواهد داشت.

وي افزود: خداوند حفظ و نگهداري اين معجزه مكتوب و هميشگي را بر عهده داشته به همين دليل تاكنون تحريف و تبديل به آن راه نيافته و نخواهد يافت.

زارع‌پور با بيان اين‌كه قرآن متضمن منهج و قانوني تكامل يافته است، تصريح كرد: قرآن كتابي همگاني بوده و نه تنها براي گروه خاصي بلكه براي همه بشريت نازل شده است.

مديركل آموزش و پرورش كهگيلويه و بويراحمد با تأكيد بر توسعه فرهنگ آموزش قرآن ابراز كرد: فرهنگ قرآني نياز امروز جامعه بوده كه بايد با ارائه راهكارهاي به روز به نسل جديد معرفي و آموزش داده شود.

زارع‌پور با اشاره به اهميت برگزاري مسابقات دهگانه قرآني در مدارس گفت: شناخت و ترويج فرهنگ قرآني و آشنايي دانش‌آموزان با آموزه‌هاي ديني از جمله اهداف برگزاري مسابقات دهگانه قرآني در حوزه‌هاي قرآن، نماز و عترت است.

وي يادآور شد: افزون بر 5 هزار و 600 دانش‌آموز از شهرستان‌هاي مختلف در مقاطع مختلف تحصيلي براي شركت در اين مسابقات حضور دارند.

زارع‌پور از برگزاري اين مسابقات در اسفندماه جاري در گچساران خبر داد و بيان كرد: قرائت و حفظ قرآن، احكام، خطاطي، تفسير، نهج‌البلاغه، صحيفه سجاديه، مداحي و اذان از جمله رشته‌هاي مسابقات دهگانه قراني بوده كه دانش‌آموزان سراسر كهگيلويه و بويراحمد در اين رشته با هم به رقابت مي‌پردازند.

انتهاي پيام/82001/ش30

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 144]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن