تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز دژ محكم خداوند رحمان و وسيله راندن شيطان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802496168




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون پرورشي و فرهنگي آموزش و پرورش بويراحمد خبر دادرقابت 10 هزار دانش‌آموز بويراحمدي در مسابقات قرآن، نماز و عترت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون پرورشي و فرهنگي آموزش و پرورش بويراحمد خبر دادرقابت 10 هزار دانش‌آموز بويراحمدي در مسابقات قرآن، نماز و عترت
معاون پرورشي و فرهنگي آموزش و پرورش بويراحمد گفت: 10 هزار نفر از دانش‌آموزان بويراحمد در مسابقات قرآن، نماز و عترت به رقابت خواهند پرداخت.


سيد بهاء‌الدين ملك‌حسيني در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ياسوج، اظهار كرد: نزديك به 10 هزار نفر از دانش‌آموزان بويراحمد در دو مرحله مدرسه و شهرستان در هشت رشته در بخش خواهران و 10 رشته در بخش برادران، در مسابقات قرآن، نماز و عترت و فرهنگي و هنري شركت مي‌كنند.

معاون پرورشي و فرهنگي آموزش و پرورش بويراحمد گفت: در بخش خواهران دانش‌آموزان در رشته‌هاي حفظ، تفسير، قرائت قرآن، نهج‌البلاغه، صحيفه سجاديه، احكام، انشا و خطاطي نماز به رقابت خواهند پرداخت و در بخش برادران علاوه بر رشته‌هاي ذكر شده دانش‌آموزان در دو رشته اذان و مداحي نيز رقابت خواهند كرد.

وي با بيان اين‌كه مهلت برگزاري مسابقات قرآن در آموزشگاه‌هاي شهرستان تا پايان آذر خواهد بود، عنوان كرد: پس از پايان مرحله اول مسابقات، مدارس موظفند تا سوم دي‌ماه‌ 92 نتايج مسابقات و تعداد شركت‌كنندگان براي دبيرخانه مسابقات در آموزش و پرورش بويراحمد ارسال كنند.

ملك‌حسيني با بيان اين‌كه مرحله شهرستاني مسابقات قرآن در شهرستان از 25 دي‌ماه آغاز مي‌شود، خاطرنشان كرد: در اين مرحله از هر شهرستان در هر رشته قرآني تنها يك نفر به مرحله استاني راه خواهد يافت كه مجموع شركت‌كنندگان در مرحله شهرستاني 324 نفر خواهند بود كه 108 نفر به مرحله استاني كه نيمه دوم اسفند‌ماه در گچساران برگزار مي‌شود راه خواهند يافت.

وي افزود: از نفرات اول تا سوم مسابقات با اهداي لوح تقدير و هدايا تقدير به عمل خواهد آمد.

ملك‌حسيني، هدف از برگزاري اين مسابقات را ترويج فرهنگ قرآني در بين دانش‌آموزان، كشف و پرورش استعدادهاي دانش‌آموزان، تربيت قرآني و آشنا كردن دانش‌آموزان با معارف ناب قرآن و اسلام عنوان كرد و گفت: مسابقات و جشنواره‌ها بهانه‌اي است كه دانش‌آموزان انگيزه‌ بيشتري در زمينه فراگيري علوم قرآني، نماز و عترت را پيدا كنند و اعلام نتايج فقط يك كار نمادين هست و از نظر ما همه شركت‌كنندگان برگزيده هستند.

وي ايجاد فضاي معنوي قرآني در سطح جامعه و رقابت سالم بين دانش‌آموزان را از ديگر اهداف برگزاري اين دوره از مسابقات عنوان كرد و گفت: اين‌گونه اقدامات سبب جذب دانش‌آموزان به برنامه‌هاي مختلف قرآني ‌شود.

معاون پرورشي و تربيت‌بدني آموزش و پرورش بويراحمد گفت: در بخش مسابقات همچون سال‌هاي گذشته شاهد رقابت سالم و دوستانه خواهيم بود و داوران اين دوره از مسابقات همگي با مشاركت و همكاري دارالقرآن استان به‌گونه‌اي انتخاب شده‌اند كه خودشان ذينفع يا دانش‌آموز نداشته باشند.

ملك‌حسيني خاطرنشان كرد: در مسابقات استاني سال گذشته كه در دهدشت برگزار شد شهرستان بويراحمد در بين مناطق و شهرستان‌هاي استان حائز رتبه اول شد و همچنين در مسابقات كشوري كه در خراسان رضوي برگزار شد استان كهگيلويه و بويراحمد رتبه دوم را كسب كرد و قريب به اتفاق برگزيدگان استاني كه در مرحله كشوري حائز رتبه شدند از شهرستان بويراحمد بودند.

انتهايپ پيام/82009/ط30

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 219]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن