تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818758988




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون بنياد شهيد و امور ايثارگران كهگيلويه و بويراحمد:يادواره شهداي شهرستان بويراحمد 22 اسفندماه برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون بنياد شهيد و امور ايثارگران كهگيلويه و بويراحمد:يادواره شهداي شهرستان بويراحمد 22 اسفندماه برگزار مي‌شود
معاون پژوهشي و فرهنگي بنياد شهيد و امور ايثارگران كهگيلويه و بويراحمد از برگزاري يادواره شهداي شهرستان بويراحمد در 22 اسفندماه سال جاري خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از ياسوج، رمضان قرقاني ظهر امروز در جمع خبرنگاران مركز كهگيلويه و بويراحمد به تشكيل ستاد يادواره شهداي شهرستان بويراحمد اشاره كرد و گفت: اين ستاد متشكل از كميته‌هاي مختلف تبليغات و اطلاع‌رساني، كميته فرهنگي، كميته پشتيباني و كميته امنيت و انتظامات كه اعضاي هركدام مشخص شده است.

معاون پژوهشي و فرهنگي بنياد شهيد و امور ايثارگران كهگيلويه و بويراحمد با بيان اين‌كه امام خميني به عنوان بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران عاملي براي ايجاد انقلاب شد، اظهار كرد: ملت ايران با حمايت همه‌جانبه از اصل ولايت فقيه باعث بقاي انقلاب شدند از اين‌رو فعاليت‌ها و برنامه‌ها بنياد بر اساس تاكيدات رهبري ترسيم شده است.

اين مسئول در ادامه به بيانات مقام معظم رهبري در خصوص شهيد و شهادت اشاره و اذعان كرد: از تاكيدات مؤكد رهبري زنده نگه‌داشتن ياد شهدا، انتقال فرهنگ ايثار و شهادت به نسل‌هاي آينده، تجليل از خانواده‌هاي شهيدان، جانبازان و ايثارگران است كه همه بايد آن را سرلوحه كار خود قرار دهيم.

وي با تاكيد بر اين‌كه در هر برهه‌اي از زمان نيازمند ايثار و شهادت هستيم، گفت: اگر روحيه ايثارطلبي و شهادت رزمندگان نبود انقلاب ايجاد نمي‌شد و استمرار نمي‌يافت؛ از اين‌رو بايد گفت تضمين انقلاب بر مبناي ايثار و شهادت است و همگان بايد قدر آن را بدانيم.

قرقاني در ادامه به نقش و وظيفه نهادها و دستگاه‌ها در راستاي ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و ايثارگران و رزمندگان هشت سال دوران دفاع مقدس اشاره كرد و بيان داشت: انتظار مي‌رود نهادها و دستگاه‌هاي عضو ستاد يادواره شهدا كه در قالب كميته‌هايي تشكيل شدند نهايت همكاري با بنياد شهيد را داشته باشند تا بتوان برنامه‌اي در خور شان آن‌ها به خون غلطيدگان اجرا كرد.

اين مسئول با تاكيد بر اين‌كه در سطح استان، شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاها بر حسب وظيفه يادواره‌هايي چه از سوي بنياد و چه به صورت مردمي با هماهنگي بنياد شهيد برگزار مي‌شود، گفت: هدف ما بر اين است تا با ساماندهي هرچه بهتر برنامه‌ها، يادواره‌ها و يادبودها را در سطح مناطق مختلف استان برگزار كنيم.

معاون پژوهشي و فرهنگي بنياد شهيد و امور ايثارگران كهگيلويه و بويراحمد بر لزوم هرچه بهتر فرهنگ ايثار و شهادت در سطح جامعه تاكيد كرد و گفت: يادواره‌هاي شهدا چه در سطح استاني و چه شهرستاني بايد ساماندهي شده باشند و برنامه‌اي در خور شان شهدا انجام دهيم.

وي ادامه داد: با توجه به اين‌كه هر اداره و سازماني به نوعي برنامه‌‌هايي در خصوص تجليل از خانواده‌هاي شهدا و اداي احترام به مقام شامخ شهدا دارند انتظار مي‌رود به منظور ساماندهي هرچه بهتر، كليه اعتبارات يكي شود كه بهترين كار اجراي ستاد يادواره شهداي شهرستان است كه بايد با وحدت رويه حركت كنند.

قرقاني با بيان اين‌كه اگر قرار است برنامه‌اي صورت گيرد هيچ كس به تنهايي نمي‌تواند كاري را به سرانجام برساند، گفت: برنامه بنياد شهيد و امور ايثارگران كهگيلويه و بويراحمد بر اين است تا يادواره شهداي شهرستان بويراحمد را در 22 اسفندماه سال جاري كه مصادف با تجليل از شهدا است برگزار كنيم.

اين مسئول، كميته تبليغات و اطلاع‌رساني يادواره شهداي شهرستان بويراحمد را بنياد شهيد شهرستان، صدا و سيما، سپاه پاسداران، نماينده دانشگاه‌هاي مستقر در استان عنوان كرد و گفت: اعضاي كميته فرهنگي شهرستان متشكل از آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامي، حوزه هنري، كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان، شهرداري ميراث فرهنگي و بنياد حفظ آثار است.

قرقاني اعضاي كميته پشتيباني و تداركات را فرمانداري، جهاد كشاورزي، شركت برق، شركت نفت، سازمان تبليغات اسلامي، شوراي هماهنگي تبليغات، اوقاف و امور خيريه و اداره ورزش و جوانان عنوان كرد و گفت: اداره اطلاعات، سپاه، نيروي انتظامي، و پايگاه مقاومت بسيج عضو كميته امنيت و انتظامات هستند.

معاون پژوهشي و فرهنگي بنياد شهيد و امور ايثارگران كهگيلويه و بويراحمد با تاكيد بر اين‌كه شهيد تنها متعلق به خانواده آنان نيست بلكه متعلق به جامعه است، اذعان كرد: كليه نهادها و دستگاه‌ها موظف هستند كه نهايت همكاري و مشاركت در برگزاري يادواره‌ها را داشته باشند و در ثواب برگزاري آن سهيم باشند.

انتهاي پيام/82011/ط40

يکشنبه 1 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 254]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن