تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801489426




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چگونه می‌توانیم با ترانسفر وایز پول جابجا کنیم؟


واضح آرشیو وب فارسی::

در دنیای امروز، جابجایی پول بین المللی به امری رایج در مشاغل و امور روزمره تبدیل شده است. چه برای ارسال پول به خانواده و دوستان در خارج از کشور باشد، چه برای پرداخت هزینه تحصیل یا انجام معاملات تجاری، نیاز به راه حلی امن، مقرون به صرفه و کارآمد برای انتقال پول دارید. در این میان، وایز (Wise) به عنوان یک پلتفرم نوین و محبوب، انقلابی در نحوه جابجایی پول بین المللی ایجاد کرده است. در این مطلب، به معرفی جامع وایز، نحوه عملکرد، مزایای استفاده از آن و راهنمای گام به گام انتقال پول با وایز می پردازیم.


چگونه می‌توانیم با ترانسفر وایز پول جابجا کنیم؟

وایز چیست؟

وایز که قبلاً با نام TransferWise شناخته می شد، یک شرکت فناوری مالی بریتانیایی است که خدمات انتقال پول بین المللی را ارائه می دهد. اغلب افراد به اشتباه، از وایز به عنوان بانکی خارجی یاد می‌کنند که از انواع انتقالات ارزی پشتیبانی می‌کند. این تفکر درست نیست و نمی‌توان از این شرکت بین‌المللی به عنوان یک بانک یاد کرد.

این پلتفرم مالی، به کاربران خود اجازه می دهد تا پول را با نرخ ارز واقعی و کارمزد بسیار کم به حساب های بانکی در سراسر جهان ارسال کنند. وایز با حذف واسطه های بانکی سنتی، هزینه های انتقال پول را به طور قابل توجهی کاهش می دهد و آن را به گزینه ای جذاب برای افراد و مشاغل مختلف که به طور منظم پول بین المللی جابجا می کنند، تبدیل می کند.


وایز به کاربران خود اجازه می دهد تا پول را با نرخ ارز واقعی و کارمزد بسیار کم به حساب های بانکی در سراسر جهان ارسال کنند.

 

روش های انتقال پول با وایز

برای انتقال پول با وایز، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. از طریق سایت یا اپلیکیشن این پلتفرم، به حساب وایز خود وارد شوید.
  2. "انتقال پول جدید" را انتخاب کنید.
  3. کشور مقصد و مبلغ مورد نظر خود را وارد نمایید.
  4. روش دریافت پول توسط گیرنده را انتخاب کنید (حساب بانکی، کارت بانکی و...).
  5. اطلاعات گیرنده را به درستی و با دقت وارد نمایید.
  6. جزئیات انتقال را بررسی کرده و سپس تأیید نمایید تا درخواست شما ثبت شود.

پس از تأیید انتقال، وایز پول را به حساب گیرنده منتقل می‌کند. شما می توانید وضعیت انتقال را در هر زمان و از طریق حساب وایز خود پیگیری کنید تا خیالتان از بابت انجام انتقال موردنظر راحت باشد.

نحوه شارژ کردن حساب وایز

برای استفاده از وایز، ابتدا باید یک حساب کاربری رایگان در این پلتفرم آنلاین ایجاد نمایید. پس از تأیید حساب خود به صورت کامل، می توانید به روش‌های مختلفی که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم، به شارژ حساب وایز بپردازید. این روش‌ها عبارت اند از:

  • انتقال بانکی به حساب موردنظر: می توانید از طریق انتقالات بانکی پول از حساب بانکی محلی خود به حساب وایز خود پول واریز کنید.
  • کارت‌های اعتباری یا نقدی: واریز پول به حساب وایز، همچنین می‌تواند به وسیله کارت‌های اعتباری یا حتی نقدی افراد نیز صورت بگیرد.
  • حواله سیمی: شما می‌توانید برای انتقال سریع پول از حساب بانکی خود به حساب وایز، از انواع روش‌های حواله سیمی نیز بهره ببرید. از محبوب ترین روش‌های حواله پول می‌توان به حواله سوئیفت اشاره کرد.

نکته قابل توجه برای افرادی که خواهان انتقال پول به حساب وایز خود را دارند، این است که نرخ ارز و کارمزدهای دریافتی برای انتقال هر نوع ارز، بسته به کشور مبدا و مقصد و روش انتخابی انتقال پول متفاوت خواهند بود.

 

کارهایی که می توانید با وایز انجام دهید

علاوه بر انتقال ارزهای گوناگون بین حساب‌های بانکی، وایز طیف وسیعی از خدمات دیگر را نیز ارائه می دهد، این خدمات عبارت اند از:

  • ارسال پول به کارت های بانکی: متقاضیان می‌توانند مقدار پول موردنظر خود را را به کارت های بانکی در بیش از 200 کشور جهان ارسال کنند.
  • پرداخت انواع هزینه ها: افرراد می‌توانند با استفاده از وایز، قبض و صورتحساب های بین المللی خود را پرداخت نمایند. این ویژگی به خصوص برای شرکت‌ها موردتوجه می‌باشد چرا که می‌توانند فاکتورهای بین‌المللی خود را در کمترین زمان ممکن و با کمترین کارمزد پرداخت نمایند.
  • دریافت حقوق از کارفرمایان: آن دسته از افرادی که به شکل دورکاری، پاره وقت و یا حضوری در کشورهای خارجی مشغول به کار هستند، می‌توانند با افتتاح حساب وایز، حقوق خود را به ارز دلخواه در این حساب دریافت نمایند.
  • نگهداری چندین ارز در آن واحد: متقاضیان می‌ توانند در حساب وایز خود و به صورت همزمان، از چندین نوع ارز تنها در یک حساب وایز نگهداری کرده و از این نظر محدودیتی ندارند.
  • تبدیل ارزهای مختلف به یکدیگر: در صورت نیاز نیز افراد می‌توانند در حساب وایز خود، ارزهای گوناگون را با نرخ‌های معتبر و جهانی و با کمترین کارمزد، به یکدیگر تبدیل نمایند.

مزایای استفاده از وایز

استفاده از وایز مزایای متعددی دارد، از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نرخ ارزهای واقعی: وایز از نرخ ارز واقعی بازار استفاده می‌کند و بدون تغییر قیمت ارز، کارمزد خود را تنها روی تراکنش‌های مالی افراد محاسبه می‌کند. به این معنی که شما پول بیشتری برای هر انتقال دریافت می کنید.
  • کارمزد دریافتی کم: وایز کارمزدهای شفاف و رقابتی را به کاربران خود ارائه می دهد که به طور قابل توجهی کمتر از کارمزدهای بانک های سنتی هستند.
  • انتقال سریع پول: وایز انتقال پول را سریع و برای همگان آسان نموده؛ به شکلی که اکثر انتقالات ارزی در این پلتفرم ظرف 1 تا 2 روز کاری انجام می شوند.
  • امنیتبالا: وایز از بالاترین سطح امنیت برای محافظت از پول شما استفاده می‌کند.
  • رابط کاربری آسان: استفاده از وایز بسیار آسان است و می‌توانید از طریق وب سایت یا برنامه تلفن همراه به حساب خود دسترسی و روی تراکنش‌های خود مدیریت داشته باشید.

سخن پایانی

وایز با ارائه قیمت‌های منصفانه ارز، حذف واسطه‌های بانکی و غیر بانکی، دریافت کمترین کارمزد نسبت به رقبا و انجام انتقالات ارزی در کمترین زمان ممکن میان کشورهای مختلف جهان، به یکی از محبوب ترین پلتفرم‌های آنلاین برای انتقال پول تبدیل شده است. به عبارتی این شرکت با کاهش چشمگیر هزینه‌های موردنیاز برای انتقال پول، خود را به گزینه‌ای بسیار جذاب برای افراد و کسب و کارهای بین‌المللی مختلف تبدیل کرده است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن