تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نصيحت كردن در حضور ديگران، خُرد كردن شخصيت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801486477




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین مارک جک پارکینگی ایرانی و خارجی


واضح آرشیو وب فارسی::

قطعاً شما هم مانند هر فرد دیگری دوست دارید بهترین جک پارکینگی را برای ساختمان خود انتخاب کنید. برای انتخاب یک جک معیارهای متعددی می‌توانیم در نظر بگیریم. در واقع هر کاربر نسبت به نیاز‌‌های خود کالای متفاوتی بر‌می‌گزیند. در این نوشته ابتدا با فاکتورهای اصلی یک جک درب اتوماتیک مرغوب آشنا می‌شوید. سپس ۹ مورد از بهترین جک‌های ایرانی و خارجی را معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که برای مشاهده مشخصات کامل و دریافت قیمت جک پارکینگی می توانید به صفحه لینک شده وارد شوید.

معیارهای انتخاب بهترین جک پارکینگی

قبل از این که بخواهیم یک برند معتبر جک پارکینگ را پیدا و خرید خود را از آن شرکت انجام دهیم، باید فاکتورهایی را که باعث می‌شوند بهترین گزینه را از آن برند انتخاب کنیم بدانیم. جک درب پارکینگ مانند یک نگهبان است که هم کار ما را آسان می‌کند و هم وظیفه حفظ امنیت ساختمان را دارد. از این رو لازم است در خرید آن به مواردی که در ادامه مطرح می‌کنیم توجه ویژه داشته باشید.

  • عرض درب: ابتدا باید عرض درب‌ پارکینگ را اندازه بگیرید؛ چرا که هر جک حداقل و حداکثر عرض درب قابل حمل دارد. این کار دایره جستجوی شما را کاهش می‌دهد.
  • وزن درب: قطعاً هیچ‌کس وزن دقیق درب پارکینگ خود را نمی‌داند. سعی کنید وزن تقریبی درب را حدس زده و حداقل ۵۰ کیلوگرم به آن اضافه کنید تا اطمینان بیشتری در انتخاب خود داشته باشید.
  • میزان تردد: هر ساختمان با توجه به تعداد ساکنانی که دارد میزان تردد متفاوتی را به خود می‌بیند. سعی کنید با یک حساب سرانگشتی تعداد تردد‌ها در یک شبانه‌روز را به دست آورید.
  • نوع خلاص کن: خلاص کن زمان قطعی برق موتور را خلاص می‌کند. به این ترتیب امکان باز کردن درب به صورت دستی فراهم می‌شود. یان ابزار انواع مختلفی دارد که بهترین آن‌ها مدل سوئیچی است.
  • مقاومت سیم‌پیچ: حساس‌ترین قسمت موتور سیم‌پیچ آن است. اگر این بخش مقاومت بالایی در برابر حرارت مستقیم نداشته باشد احتمال خرابی آن را در صورت وقوع آتش سوزی در محیط افزایش می‌یابد.
  • کلاس استاندارد مقاومتی: جک درب پارکینگ در فضای بیرونی و محیط‌هایی که معمولاً در معرض رطوبت و گردوغبار هستند نصب می‌شود. پس باید محصولی را انتخاب کنید که سطح مقاومتی بالایی از این نظر داشته باشد. این استاندارد با حروف IP به اضافه اعدادی مانند ۴۴ تعیین می‌شود.
  • قیمت: جالب است بدانید شما می‌توانید جک‌های هم رده را در قیمت‌های مختلفی پیدا کنید. قیمت این کالا معمولاً متأثر از تکنولوژی ساخت و برند است. خبر خوب این که قطعاً جک باکیفیت و متناسب با بودجه شما وجود دارد.

گارانتی و خدمات پس از فروش: اکثر شرکت‌های معتبر گارانتی و خدمات مناسبی برای محصولات خود ارائه می‌دهند؛ بنابراین این معیار می‌تواند خبر از اعتبار برند مورد نظر بدهد.

بهترین برند جک پارکینگی ایرانی


بهترین جک پارکینگ ایرانی

حمایت از تولید داخلی وظیفه هر ایرانی به شمار می‌رود. از این رو مناسب دانستیم ابتدا با معرفی بهترین جک پارکینگی ایرانی شروع کنیم. خوشبختانه تولید کننده‌های داخلی بسیار قدرتمندی در این زمینه فعالیت دارند. به جرئت می‌توان گفت کیفیت محصولات این برند‌ها توان رقابت با همتایان خارجی را پیدا کرده‌اند. حتی در بسیاری موارد بهتر از نمونه‌های وارداتی ظاهر می‌شوند. در ادامه ۵ برند برتر ایرانی در این زمینه را معرفی می‌کنیم.

1- جک سیماران

صنایع الکترونیک سیماران فعالیت خود را در سال ۱۳۵۰ شروع کرده است. این شرکت با هدف انتقال تکنولوژی روز دنیا به ایران، وارد پروژه‌های سرمایه گذاری مشترک با شرکت‌های معتبر اروپایی شد. شرکت‌های ایتالیایی بیشترین شرکای سیماران را تشکیل می‌دهند.

 این برند ایرانی در تولید انواع تجهیزات الکترونیکی از جمله تجهیزات امنیتی و اتوماسیون جزو اولین‌های کشور محسوب می‌شود. به همین دلیل در لیست بهترین جک‌های درب پارکینگ ایرانی در رده اول قرار گرفت. محصولات درب اتوماتیک سیماران را می‌توان در دسته‌بندی‌های زیر تقسیم کرد.

  • درب بازکن بازویی
  • درب بازکن ریلی
  • درب بازکن زیر سقفی
  • راه‌بند

این مطالب را هم بخوانید:

پرفروش ترین جک درب پارکینگ ایرانی

بهترین  جک درب پارکینگی ایرانی

از مزایای ویژه این برند این که محصولات آن در زمینه درب اتوماتیک با همکاری شرکت‌های ایتالیایی مانند کمپانی پروتکو تولید و عرضه می‌شود. ایتالیا در صنعت تولید درب بازکن خودکار جزو اولین‌ها در جهان است؛ بنابراین تکنولوژی بالای آن‌ها بهترین تضمین بر کیفیت محصولات سیماران خواهد بود. سیماران برای جک‌های درب اتوماتیک خود ۲ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد. جک‌های این کمپانی با نام تجاری فراز تولید و عرضه می‌شوند.

2- جک تابا

رتبه دوم لیست بهترین جک درب پارکینگ ایرانی به محصولات شرکت تابا الکترونیک اختصاص دارد. سال تأسیس این مجموعه صنعتی ۱۳۶۲ است. این مجموعه کار خود را با تولید آمپلی فایر شروع کرد. اما امروزه بیشترین انرژی خود را به تولید آیفون تصویری اختصاص می‌دهد. جالب است بدانید تابا دو مدل جک درب اتوماتیک با نام‌های زیر دارد.

  • جک تابا مدل TSG-9311 «توقف تولید»
  • جک تابا مدل TSG-9011

از قابلیت‌های ویژه این محصولات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عدم داغ شدن موتور و در نتیجه پشتیبانی از تردد نامحدود
  • قابلیت اتصال به آیفون تصویری و سیستم کنترل تردد
  • زیبایی ظاهری به دلیل استفاده از شفت ماردونی
  • پشتیبانی از باتری و UPS

3- جک یال

مجموعه صنعتی یال دورز برند بعدی ایرانی است که در زمره تولید کننده‌های بهترین جک‌ درب پارکینگ قرار دارد. جالب است بدانید با این که سال تأسیس این شرکت ۱۳۸۳ است، تولید جک درب اتوماتیک را در سال ۱۳۹۲ شروع کرد. این مجموعه صنعتی یک سال زمان خود را برای تست کیفی و فنی محصولاتش اختصاص داد. تا این که در سال ۱۳۹۳ اولین نسخه‌های استاندارد، باکیفیت و مورد تأیید خود را روانه بازار کرد.

جک‌های شرکت یال دورز به دائم کار بودن معروف هستند. از این رو می‌توانید برای تردد‌های بالا روی آن حساب کنید. مقاومت دمایی بالای سیم‌پیچ در موتور این جک‌ها مزیت رقابتی دیگری است که می‌توانیم به آن اشاره کنیم. یال دورز یک سال ضمانت تعویض بی قید و شرط و ۳ سال گارانتی برای محصولاتش درب نظر گرفته است.

4- جک میلان

شرکت MILAN GATE یکی دیگر از برند‌های ایرانی است که محصولاتی بسیار باکیفیت در زمینه درب اتوماتیک تولید می‌کند. از مزایای این شرکت می‌توانیم به قیمت مناسب و در دسترس بودن نمایندگی‌های آن در سراسر کشور اشاره کرد. قابل ذکر است خرید محصولات این شرکت با ۳۰ ماه گارانتی و تأمین قطعات همراه خواهد بود. مدل‌های میلان گیت الهام گرفته از جک‌های شرکت معتبر و پرقدرت سوزوکی هستند. از این رو می‌توانید جک‌های این برند را با برند سوزوکی مقایسه کنید.

5- جک یوتاب

یوتاب یک برند معتبر و شناخته شده ایرانی است که متعلق به شرکت الکتروپیک است. این شرکت در زمینه بومی سازی سیستم‌ها خانه هوشمند نیز فعالیت دارد. شرکت الکتروپیک در سال ۱۳۶۲ هم‌زمان با کمپانی تابا تأسیس شد. جالب است بدانید نام این دو شرکت در زمینه تولید آیفون بیشتر به گوش می‌خورد. ویژگی منحصر به فرد محصولات الکتروپیک با برند یوتاب استفاده از موتور و دیگر تجهیزات آلمانی است. کیفیت محصولات آلمانی نیاز به تعریف ندارد.

بهترین برند جک پارکینگی خارجی


بهترین جک پارکینگی ایتالیایی

خرید کالای داخلی اهمیت بالایی دارد؛ چرا که به خدمات و نمایندگی‌های آن دسترسی بهتری داریم. همچنین به اقتصاد داخلی نیز کمک می‌کنیم. با این حال برخی افراد به محصولات وارداتی اهمیت و تمایل بیشتری نشان می‌دهند. از طرفی اعتبار و کیفیت محصولات برخی برند‌های خارجی را نمی‌توان نادیده گرفت؛ بنابراین در ادامه مطلب با معرفی ۴ برند پرآوازه خارجی همراه شما هستیم.

1- جک فک

حال که نوبت به معرفی بهترین جک درب پارکینگ خارجی رسید اجازه دهید در ابتدای لیست خود نام محصولات شرکت faac را داشته باشیم. تکنولوژی الکتروهیدرولیک، نوآوری اصلی این شرکت است. با این نوع جک‌ها به طور کلی از نگرانی‌های محدودیت تردد دور خواهید شد. کار کرد جک‌های هیدرولیک با ۲۴ ولت می‌تواند مزیت دیگری باشد که در فناوری‌های دیگر کمتر به چشم می‌خورد.

فناوری هیدرولیک باعث می‌شود داغی موتور به طور کامل از بین رفته و در باز کردن درب پارکینگ خود سرعت بالا و تعداد تردد نامحدود داشته باشیم. این برند توسط یک شرکت ایتالیایی ثبت شده است. ۴ سال گارانتی محصولات فک می‌تواند مهر تأیید دیگری بر لیاقت آن برای قرار گیری در رتبه اول لیست ما باشد.

2- جک فادینی

فادینی یک شرکت ایتالیایی دیگر است که بیش از ۴۰ سال سابقه تولید و عرضه جک‌ درب اتوماتیک دارد. این کمپانی جک الکترومکانیک هم تولید می‌کند. اما اکثریت قریب به اتفاق محصولات آن هیدرولیک هستند. در میان جک‌های فادینی حتی جک ریلی هیدرولیک هم به چشم می‌خورد. در نتیجه می‌توانید انتظار تردد نامحدود از محصولات این شرکت را هم به لیست توقعات خود اضافه کنید.

3- جک بی اف تی

با توجه به این که فناوری هیدرولیک در جک‌ها بروز و تازه است، همچنان اصرار داریم محصولات شرکت‌هایی را معرفی کنیم که تولیدات بسیار مرغوبی با این ساختار دارند. پس مقام سوم بهترین جک درب پارکینگ خارجی را به شرکت BFT می‌دهیم. محصولات این شرکت علاوه بر مصرف انرژی پایین «۲۴ ولت» و تردد بالا، دارای ترمزهای تقویت شده هستند. بی اف تی هم یک شرکت ایتالیایی است.

4- جک نایس

نایس آخرین برند خارجی با اصل و نسب در لیست ما به شمار می‌رود. محصولات این شرکت را می‌توانید با فناوری‌ الکترومکانیک تهیه کنید. استفاده از ساختار شفت ماردونی نیز میان محصولات آن دیده می‌شود. از مزایای جک نایس می‌توان به پشتیبانی از تردد بالا، زاویه بازشو زیاد «حتی بیش از ۱۲۰ درجه» و مصرف انرژی پایین «۲۴ ولت» اشاره کرد.

مزایای جک درب پارکینگ

هر سیستمی می‌تواند مزایا و معایبی داشته باشد. از آنجایی که مزایای جک درب پارکینگ بسیار بیشتر از معایب آن است، در این بخش قصد داریم به برخی از مزیت‌های اصلی و مهم آن اشاره کنیم.

  • صرفه جویی در وقت
  • تقویت امنیت ساختمان
  • تنوع بالا
  • افزایش طول عمر درب
  • متناسب با هر بودجه‌ای
  • عدم نیاز به پیاده شدن از خودرو برای باز کردن درب
  • امکان باز کردن درب از فاصله‌ دور
  • امکان اتصال به سیستم‌هایی مانند کنترل تردد و درب بازکن تصویری «آیفون»
  • مقاومت بالا در مقابل رطوبت و گردوغبار
  • تنوع بالا با توجه به وجود کاربری‌های مختلف
  • امکان باز شدن با موبایل «با اپلیکیشن‌های مخصوص»

خرید بهترین جک درب پارکینگ از دی سی ای کالا

شناخت برند‌ها و دانستن فاکتورهای انتخاب بهترین جک درب پارکینگ بسیار مهم بوده و به جرئت می‌توان گفت هر فرد فعالی در جامعه باید آن‌ها را بداند و بشناسد. با این حال این دانش را نمی‌توان برای خرید یک چنین محصولی کافی دانست. در حقیقت برای یک خرید مطمئن باید فروشگاه‌های معتبر این تجهیزات را شناسایی کنیم. به همین دلیل لازم است در انتهای مطلب نگاهی به فروشگاه اینترنتی دی سی ای کالا بیندازیم.

همان‌طور که به تولید کننده توانمند نیاز داریم. باید فروشنده‌های با تجربه و متخصص نیز داشته باشیم. Dcakala یکی از مجموعه‌های فروش آنلاین جک درب پارکینگ است که توانسته اعتماد کاربران زیادی را از سراسر ایران کسب کند. این شرکت در سال ۱۳۸۸ شروع به فعالیت کرده و در زمینه سیستم‌های نظارتی، امنیتی و اتوماسیون درب پارکینگ فعالیت حرفه‌ای دارد. از مزایای خرید از دی سی ای کالا می‌توانید موارد زیر را در نظر داشته باشید.

  • ارسال سریع سفارشات به دلیل وجود بیش از ۷۰ درصد محصولات در انبار خود شرکت
  • ارائه هفت روز ضمانت بازگشت واقعی علاوه بر خدمات و گارانتی خود محصول
  • امکان پرداخت در محل برای جلب رضایت و اطمینان بیشتری مشتریان عزیز
  • ضمانت اصالت محصولات مندرج در فروشگاه
  • دارای تیم نصب و خدمات پس از فروش مجرب
  • دارای نمایندگی اکثریت برند‌های مطرح ایران و جهان
  • دارای تیم قدرتمند فروش و پشتیبانی





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن