تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداى تعالى كتابى راهنما فرستاد و در آن خوب و بد را روشن ساخت. پس راه خوبى را پيش گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798277996




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قیمت بلیط هواپیما خارجی در تابستان چقدر است؟


واضح آرشیو وب فارسی::


قیمت بلیط هواپیما خارجی در فصل تابستان با توجه به مقصد مسافران متغیر است. با توجه به اینکه هر کشوری شرایط آب‌وهوایی و اقلیم خاص خود را دارد، ممکن است فصل تابستان جزو فصل‌های پرمسافر یا کم مسافر آن کشور باشد، به همین خاطر مشخص نیست که قیمت دقیق بلیط چقدر است.

 

قیمت بلیط هواپیما خارجی در تابستان

بخش قابل‌ توجهی از هزینه‌های سفر مربوط به خرید بلیط هواپیما می‌شود. تفا.تی ندارد از سایت های داخلی خرید بلیط مثل Flytoday.ir, Pateh.com و… استفاده میکنید یا سایت های خارجی مثل trip.com یا cheapflights.com؛ خرید بلیط هواپیما خارجیدر تابستان یا هر فصل دیگری نیازمند پرداخت هزینه بالایی است. سفر به یک کشور خارجی و خرید بلیط قطعاً هزینه بیشتری نسبت به خرید بلیط برای سفر به شهرهای داخلی دارد، اما اگر به زمان خرید بلیط هواپیما توجه کنید و برنامه درستی برای سفر داشته باشید، می‌توانید هزینه‌های خرید بلیط هواپیما خارجی را کاهش دهید و سفر ارزانی داشته باشید.

·        فصل سفر یکی از مهم‌ ترین عواملی است که می‌تواند قیمت بلیط را تحت تاثیر قرار دهد.

چرا که اگر فصلی که شما اقدام به خرید بلیط می‌کنید در کشور مقصد جزو های سیزن و فصل‌های پر گردشگر باشد، قیمت بلیط سیر صعودی پیدا خواهد کرد. در نظر بگیرید که شما کشور سردسیری مانند روسیه را برای سفر در فصل تابستان انتخاب می‌کنید، مسلماً در این فصل نمی‌توانید بلیط های اقتصادی و ارزان‌قیمتی را پیدا کنید در عوض بعضی کشورهای خارجی هستند که در تابستان خرید بلیط هواپیما و سفر به آن‌ها ارزان‌تر تمام می‌شود. به‌عنوان‌مثال کشوری که آب‌وهوای گرمی در تابستان داشته باشد، قطعاً مسافران فصل‌های دیگری چون بهار و پاییز را برای سفر به آن کشور انتخاب می‌کنند و هزینه بلیط در فصل تابستان کاهش پیدا خواهد کرد.

·        تاثیر مقصد و مراسم‌های مذهبی بر قیمت بلیط هواپیما خارجی هم زیاد است.

مسافران ایرانی به دلیل این‌که ارادت خاصی به اهل بیت دارند، ممکن است برای زیارت اماکن مذهبی اقدام به خرید بلیط هواپیما خارجی نمایند. با توجه به اینکه مراسم‌های مذهبی در چه فصلی برگزار می‌شوند، ممکن است قیمت بلیط هواپیما تغییر کند. به‌عنوان‌ مثال در فصل تابستان خرید بلیط هواپیما برای زیارت نجف اشرف کاهش پیدا می‌کند، اما اگر مراسم مذهبی مصادف با فصل تابستان شود، قطعاً هزینه بلیط در این فصل گران‌تر می‌شود.

بنابراین یک قاعده کلی برای تعیین قیمت بلیط هواپیما در تابستان برای کشورهای خارجی وجود ندارد. شما در ابتدا باید بدانید که در کشور مقصد کدام فصل جزو فصل‌های کم سفر و کدام جزو فصل‌های پر سفر محسوب می‌شود تا بتوانید بهترین قیمت بلیط هواپیما را خریداری کنید.

راهکارهایی برای خرید ارزان بلیط هواپیما خارجی

اگر شما بتوانید بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی که از قبل انجام داده‌اید، سفری ارزان‌ قیمت و متناسب با بودجه تعیین‌شده را مدیریت کنید، موفقیت بزرگی به دست آورده‌اید. از آنجا که بخش اصلی هزینه‌های سفر مربوط به بلیط هواپیما و رزرو هتل می‌شود، اگر بتوانید در اولین قدم بلیط هواپیما ارزان خریداری کنید، می‌توانید تا انتها برنامه‌ریزی خود را به‌صورت اقتصادی پیش ببرید.

البته منظور ما از خرید بلیط ارزان، بلیط های بی‌کیفیت یا کم کیفیت نیستند. چراکه سفرهای خارجی مدت‌زمان زیادی طول می‌کشند و اگر شما از شرایط سفر و پرواز راضی نباشید، قطعاً تجربه خوبی از سفر برای شما باقی نمی‌ماند. منظور ما از بلیط های ارزان بلیط های هستند که دارای تخفیف بوده و در مواقع خاصی به فروش می‌رسند. 

 

بلیط چارتری؛ بهترین ترفند برای خرید بلیط خارجی

درست است که قیمت بلیط های چارتری نسبت به بلیط های سیستمی پایین‌ تر است، اما بهتر است درباره بلیط های چارتری چند نکته را بدانید. سفر خارجی نیازمند برنامه‌ریزی و آمادگی است و با توجه به اینکه بلیط های چارتری چند روز قبل از پرواز فروخته می‌شوند، اگر قصد سفر دارید بهتر است تمام کارهای سفر مانند خرید وسایل، بستن چمدان، خرید ارز مسافرتی، تمدید کردن گذرنامه، دریافت ویزا و ... را انجام دهید و دیگر هیچ کاری برای انجام دادن نداشته باشید. به این صورت فقط باید منتظر عرضه شدن بلیط های چارتری ارزان‌ قیمت باشید که هم ازلحاظ کیفیتی مناسب هستند و هم قیمت ارزانی دارند. انتخاب سایت مناسب برای خرید بلیط هم از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که سایت های معتبر مثل flutoday.ir، pateh.com، alibaba.ir برای شما امکان خرید بلیط را از هواپیمایی های مختلف و با قیمت مناسب را فراهم می کنند. 

 بازه زمانی مناسب را انتخاب کنید



اگر بازه زمانی مناسبی را برای سفر انتخاب کنید، می‌توانید بلیط های خوش قیمتی خریداری کنید. چنانچه محدودیت زمانی ندارید، بهتر است سفر خود را به فصلی موکول کنید که مسافران کمتری به کشور مقصد پرواز می‌کنند. به این صورت می‌توانید در بهترین زمان از نظر قیمت به کشور مقصد سفر کنید و علاوه بر خرید ارزان بلیط هواپیما، اقامتگاه خود را نیز با قیمت‌هایی بسیار مناسب رزرو کنید.

به مناسبت‌های کشور مقصد توجه کنید

مناسبت‌های ویژه در کشور مقصد مانند تعطیلات کریسمس یا فصل حراج، جزو زمان‌هایی هستند که در کشورهای خارجی، های سیزن محسوب می‌شوند. به همین خاطر اگر قصد سفر به کشورهایی را دارید که مسیحی هستند، دقت کنید زیرا در ایام کریسمس و چند هفته قبل از آن به‌سختی می‌توانید بلیط هواپیما ارزان و هتل ارزان گیر بیاورید.

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما خارجی را بشناسید

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما خارجی در هر کشور متفاوت است. تصور کنید که شما قصد سفر به کشورهای گرمسیری را دارید، این کشورها به دلیل این‌که در کنار دریای مدیترانه قرارگرفته‌اند، در فصل تابستان مسافران زیادی ندارند. به همین خاطر می‌توانید بلیط های ارزان و خوش قیمت را در تابستان پیدا کنید، اما اگر مناسبت خاصی در فصل تابستان باشد یا حراج‌های فصلی در این کشور اتفاق بیفتد، مسلماً قیمت بلیط هواپیما بالا می‌رود. بهتر است قبل از انتخاب زمان خرید بلیط، به تمام این موارد توجه داشته باشید.

ایرلاین مناسب را انتخاب کنید

ایرلاین هایی که پروازهای خارجی را انجام می‌دهند جزو شرکت‌های هواپیمایی مدرنی هستند که خدمات رفاهی ویژه‌ای را در طول پرواز به مسافران ارائه می‌کنند، اما کم‌وبیش میزان خدمات این شرکت‌های هواپیمایی با یکدیگر تفاوت دارد و همین می‌تواند روی قیمت بلیط تأثیر داشته باشد؛ بنابراین اگر در فصل تابستان اقدام به خرید بلیط کرده‌اید و تمام موارد را برای سفر اقتصادی در نظر گرفته‌اید، در مرحله آخر باید شرکت هواپیمایی را انتخاب کنید که قیمت‌های مناسبی را برای بلیط در نظر گرفته است. همچنین در انتخاب کلاس پروازی نیز باید دقت بیشتری کنید. معمولاً کلاس تجاری و فرست کلاس قیمت‌های بالاتری نسبت به کلاس‌ های اقتصادی دارند.

بلیط خود را آنلاین رزرو کنید

با توجه به اینکه سایت‌های معتبر فروش بلیط هواپیما در هر فصلی بهترین و باکیفیت‌ ترین بلیط های پروازی را از نظر قیمت عرضه می‌کنند، بهتر است به‌ صورت آنلاین بلیط پرواز خود را تهیه کنید تا امکان مقایسه تمام بلیط ها را با یکدیگر داشته باشید. سایت پته به‌عنوان یک موتور جستجوی قوی در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌تواند تمام بلیط های مربوط به مقصد شما را جستجو کند.

سخن پایانی

شاید تصور کنید که فصل تابستان به دلیل اینکه آب‌وهوای گرمی دارد، می‌توانید بلیط های خارجی ارزان‌قیمتی را پیدا کنید؛ اما قیمت بلیط هواپیما خارجی در فصل تابستان با توجه به نوع بلیط یعنی سیستمی و چارتری بودن آن، بازه زمانی سفر، ساعت پرواز و فصل‌های کم سفر و پر سفر متغیر است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 414]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن