تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798143800




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مزایای خرید قسطی چیست؟


واضح آرشیو وب فارسی::

 

همه‌ی ما دوست داریم که همیشه آن‌قدری پول در حسابمان باشد که وسیله‎ی مورد نیازمان را با یک‌بار پرداخت و در سریع‎ترین زمان ممکن خریداری کنیم؛ بدون این‌که بعدا نگران قسط‎هایمان باشیم یا این‌که استرس فراموشی موعد پرداخت به جانمان بیفتد. اما آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‎اید که مزیت‎های خرید قسطی چیست؟ چرا برخی از افراد همیشه این نوع از پرداخت را ترجیح می‎دهند؟ با ما همراه باشید تا چیزهای بیشتری در این رابطه یاد بگیریم. 



خرید قسطی 

مزیت‎‏های خرید قسطی چیست؟

وقتی به کالایی نیاز داشته باشید، بایستی پول آن کالا را به فروشنده بپردازید و سپس محصول را دریافت کنید. اما طی خرید اقساطی شما و فروشنده قراردادی را امضا خواهید کرد که به وسیله‎ی آن، کالا را دریافت می‎کنید اما مبلغ مورد نظر را به جای این که یکجا بپردازید، در چند بخش و در بازه‎ی زمانی طولانی‎تری به فروشنده تحویل خواهید داد. در ادامه به مزیت‎های خرید قسطی خواهیم پرداخت:

سرعت بالای رسیدن به محصول مورد نظر

اگر بخواهید برای خرید یک محصول پول خود را جمع کنید، احتمالا با موانع بسیاری مواجه خواهید شد. از ناموجود شدن یک محصول گرفته تا گران‎تر شدن آن و ... . به همین خاطر در کشورهایی همچون کشور ما که اقتصاد چندان قوی و باثباتی ندارد، پیشنهاد می‎شود که با استفاده از مزیت‎های خرید قسطی، از رسیدن به محصول مدنظر اطمینان حاصل کنید. چراکه هیچ تضمینی نیست که 6 ماه یا یک سال دیگر هم آن محصول همین قیمت را داشته باشد و یا این که اصلا در بازار موجود باشد. 

توانایی خرید محصولات با قیمت زیاد

بیایید صادق باشیم! پول پس‎انداز کردن کار سختی است. بسیاری از ما هیچ‌گاه نمی‎توانیم مقداری زیادی پول پس‎انداز کنیم. مشکلات اقتصادی فراوان و شاید هم کمی ضعف اراده باعث می‏شود که همیشه نیم‎نگاهی به آن اندک پس‎انداز داشته باشیم و بخواهیم که با رخ‎دادن حتی یک اتفاق غیر‎منتظره آن را خرج کنیم. همین مسئله در نهایت منجر به این می‎شود که هیچ پولی باقی‎ نماند و عطای چیزی که می‏خواستیم را به لقایش ببخشیم. اما با خرید اقساطی در موعدهای مقرر بایستی قسط خود را بپردازید و اتفاقاتی از این قبیل هم برایتان رخ نخواهد داد. 



مزایای خرید قسطی 

امکان خرید یک محصول در مواقع ضروری

فرض کنید که با به وجود آمدن یک شرایط خاص، مجبور به خرید محصولی شوید که به هیچ عنوان توانایی پرداخت هزینه‎ی آن را ندارید. برای مثال چند سال پیش با همه‎گیری ویروس کرونا و انتقال بخش قابل توجهی از کلاس‎های درس به فضای مجازی، بسیاری از دانش‎آموزان و دانشجویان نیاز اورژانسی به تلفن همراه و لپ‌تاپ داشتند اما قادر به تهیه‎ی آن نبودند. در چنین مواقعی می‎توان از مزیت‎های خرید قسطی از بای قسط برخوردار شد. 

خرید با قیمت‎ کمتر

البته که همیشه خرید اقساطی کمی یا درصدی گران‎تر از خرید نقد است اما به این فکر کنید که در کشور ما همین‌که یک جنس را الان خریداری کنید به جای این که منتظر یک سال دیگر باشید، سود کرده‎اید. تغییر مداوم نرخ ارز و تورم باعث می‏‎شود که قیمت محصولات به صورت مداوم بالا برود و همین موضوع در نهایت باعث می‎شود که شما هیچ‎گاه قادر به خرید محصول مدنظرتان نباشید. اما از مزیت‎های خرید قسطی  https://www.buyghest.com/  این است که شما در همین زمان قرارداد فروش را امضا می‎کنید و تا بازپرداخت قسط خود را بر اساس قیمت همین روز پرداخت خواهید کرد. 

کمک به مدیریت مالی بهتر و کم‌شدن فشارها

کم‎شدن بخش قابل توجهی از دارایی‌مان، حتی اگر این دارایی ناچیز هم باشد، بسیار استرس‌آور است. شاید بهتر باشد که سرمایه‎مان وسیله‎ی آرامش ما نباشد اما متاسفانه این مشکل من و شما نیست بلکه مشکل تمامی افراد است. پول داشتن نوعی آرامش خاطر به ما می‎دهد و یکی از مزیت‎های خرید قسطی این است که شما نیازی به پرداخت یکجای حجم قابل توجهی از دارایی‎تان را نخواهید داشت و این موضوع تا حد زیادی از استرس‎ها و اضطراب‎های ناشی از رخ‎دادن حوادث غیرمنتظره می‎کاهد. 

 

سخن پایانی

شرایط بد اقتصادی و تورم روز‌‎افزون، توانایی ما برای خرید محصولات مدنظرمان را تا حد زیادی کاهش داده است. اما گاهی نیاز به کالاهایی داریم که از لازمه‎های اساسی ما هستند. در چنین مواقعی می‎توان از مزیت‎های خرید قسطی بهره‎مند شد. با استفاده از مزایای خرید قسطی می‎توان یک یا چندین کالا را به صورت هم‌زمان خریداری کرد و از استرس ناشی از کم شدن بخش قابل توجهی از سرمایه‎مان هم به دور بود. خرید اقساطی راه عالی برای مدیریت منابع مالی این روزهاست. 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 854]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن