تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798034268




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استفاده از سایبان خودرو یکی از بهترین فرصت‌ ها برای بهره بردن از فضای باز


واضح آرشیو وب فارسی::

چکیده : کاربرد سایبان‌ ها تنها به استفاده از آن برای پارکینگ خودرو ها محدود نمی‌ شود بلکه می ‌توانیم در بخش‌ های دیگری از ساختمان از این وسیله کاربردی استفاده کنیم. اگر قصد خرید سایبان خودرو را دارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 


سایبان خودرو

استفاده از سایبان خودرو یکی از بهترین فرصت‌ ها برای بهره بردن از فضای باز 

خانه‌ ها و ویلا ها یا فضا های اداری و سازمان‌ ها می ‌باشد. نصب سایبان ماشین صرفه اقتصادی را برای افراد به ‌همراه دارد. سایبان‌ های مختلفی امروزه به بازار عرضه می ‌شوند. این سایبان‌ ها در شکل‌ های گوناگون با طراحی ‌های خاص و پیچیده می ‌توانند به محیط کارایی و زیبایی بیشتری ببخشند. 
کاربرد سایبان‌ ها تنها به استفاده از آن برای پارکینگ خودرو ها محدود نمی‌ شود بلکه می ‌توانیم در بخش‌ های دیگری از ساختمان از این وسیله کاربردی استفاده کنیم. اگر قصد خرید سایبان خودرو را دارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 اهمیت استفاده از سایبان ماشین

سایبان ماشین به ‌عنوان یک سر پناه از ماشین در برابر نور خورشید، بارش‌ های فصلی محافظت لازم را به عمل می ‌آورد. همچنین این امکان را برای افراد فراهم می‌ نماید تا بتوان خودروی خود را در محیطی امن با خیال آسوده پارک نمود.
 با نصب سایبان دیگر نگران آسیب‌ رساندن به بدنه خودرو نیستیم. سایبان در برابر هر گونه آسیب محافظت لازم را به عمل می ‌آورد. در عین‌حال از نظر اقتصادی نیز به‌ صرفه می ‌باشد. ساخت فضای مسقف می ‌تواند برای افراد هزینه ‌های زیادی را در پی داشته باشد اما با نصب سایبان خود را می‌ توانیم با کم ترین هزینه فضایی مناسب را برای خودروی خود به وجود آوریم.

 در هنگام خرید سایبان ماشین به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟

• کیفیت سایبان 
یکی از عواملی که افراد می ‌بایست هنگام خرید سایبان ماشین به آن توجه داشته باشند کیفیت سایبان ماشین است. اگر قصد خرید این محصول را دارید بهتر است ابتدا به شرایط منطقه ‌ای خود توجه داشته باشید. بارش ‌ها و وزش باد تابش نور خورشید و یا دیگر عوامل جوی می ‌تواند در انتخاب پوشش و سازه سازگار با این شرایط مؤثر باشد.

• طراحی سایبان

 زیبایی سایبان می ‌تواند در دکوراسیون فضای شما تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. استفاده از سایبان‌ ها با طراحی‌ های خاص و هماهنگ با دکوراسیون فضا و نمای ساختمان می ‌تواند سبب جلوی بیشتر حیاط منازل یا ویلا گردد.

چگونه از سایبان ماشین حفاظت کنیم؟

طریقه نگه داری از سایبان ماشین بسیار ساده و آسان می ‌باشد. در روزهای آفتابی و یا روز های زمستانی سایبان کاربرد بیشتری دارد. عوامل مختلفی می ‌تواند به سایبان آسیب بزند. بهتر است سایبان را در مدت ‌زمان مشخص پاکیزه نماییم.
 از قرار گرفتن رطوبت و یا هر گونه مواد آلوده‌ کننده بر سطح سایبان خود داری نماییم. همچنین بهتر است اتصالات سایبان را بررسی نماییم تا سایبان در برابر وزش باد های شدید مستحکم باشد و مقاومت بالایی از خود نشان دهد.
 اگر سایبان از شیب کافی برخوردار نباشد، در هنگام وزش باد ممکن است دچار آسیب شود و با قرار گرفتن رطوبت و نریختن تخلیه نشدن آب ناشی از بارش ‌ها دچار آسیب ‌های جدی گردد.

 


سایبان پارکینگ اداری

 

 نصب سایبان پارکینگ اداری و کسب امتیازات مختلف در فضا

 اگر بخواهیم یکی از پر کاربرد ترین نوع سایبان ‌ها برای پارکینگ را معرفی کنیم، می بایست از سایبان پارکینگ اداری  اشاره داشته‌ باشیم. استفاده از سایبان پارکینگ اداری می ‌تواند در فضا های پر رفت ‌و آمد نظیر سازمان ‌ها، مراکز اداری، آموزشگاه ‌ها، مدارس، بیمارستان ‌ها و دیگر مراکز این ‌چنینی بسیار کاربردی باشد. سایبان از ایجاد هر گونه آشفتگی در محوطه این فضا ها جلوگیری لازم را به عمل می ‌آورد و نظم زیبایی می ‌بخشد.
 خاطر کارمندان و کارکنان این مراکز را نیز آسوده می‌ سازد زیرا این افراد هنگامی‌که به محل کار خود مراجعه می ‌کنند ممکن است ساعات طولانی را برای یافتن جای پارک خودرو اتلاف کنند و دیر تر به محل کار خود برسند. علاوه ‌بر آن قرار گرفتن خودرو در خیابان ممکن است با مشکلاتی نظیر به سرقت رفتن یا دزدیده شدن اشیاء و یا خود وسیله نقلیه به‌ همراه باشد.

نصب سایبان ماشین از بروز چنین آسیب‌ هایی جلوگیری لازم را به عمل می ‌آورد و سبب آسوده‌ خاطر شدن  کارکنان و کارمندان نیز می ‌گردد. قرار گرفتن خودرو در زیر سایبان پارکینگ اداری جلوگیری لازم را نسبت ‌به هر گونه آسیب نظیر رنگ ‌پریدگی پوسیدگی و دیگر مشکلات به عمل می ‌آورد.

انتخاب سایبان پارکینگ اداری به چه عواملی بستگی دارد؟

در هنگام انتخاب سایبان پارکینگ اداری مناسب بهتر است به:

  1.  جنس متریال ها 
  2. محل قرارگیری آن
  3. اندازه و ابعاد سایبان
  4. کیفیت ساخت و جوشکاری سازه 
    توجه لازم را داشته باشید. با خرید سایبان با کیفیت برای فضا های اداری به محیط خود کارایی بیشتری می‌ بخشیم.
     

سایبان پارکینگ اداری را در چه فضا هایی نصب کنیم؟

برای انتخاب فضای مورد نظر برای نصب سایبان پارکینگ اداری بهتر است عواملی را که در ادامه به آن می ‌پردازیم مورد بررسی قرار دهید. نصب سایبان پارکینگ اداری می ‌بایست در فضا های صورت بگیرد که سبب سردرگمی افراد برای یافتن محل پارک مناسب نگردد. توصیه می ‌شود در بخش ‌های ورودی یا خروجی این مراکز سایبان اداری را نصب نمایید تا بتوانید عملیات ورود و خروج خودرو ها را کنترل کرده و این عملیات با سهولت بیشتری نیز صورت بگیرد.


 برای ساخت سایبان پارکینگ اداری از چه طرحی استفاده نماییم؟

امروزه سایبان ‌ها در طرح‌ های متنوعی تولید و به بازار عرضه می ‌شوند. برای استفاده از سایبان پارکینگ اداری در فضا های پر رفت‌ و آمد توصیه می ‌شود از سایبان ‌های دو طرفه استفاده کنیم. سایبان ‌های دو طرفه با طراحی پایه مرکزی و ایجاد پوشش بسیار مناسب برای خودرو ها با ظرفیت بسیار بالا سبب گردیده تا بتوانیم از فضای بهینه استفاده لازم را ببریم و پوشش مناسب برای تعداد خودرو های بالا ایجاد کنیم. سایبان ‌های دو طرفه از قیمت مناسب ‌تری نیز برخوردار می‌ باشند.


 نصب و اجرای سایبان پارکینگ اداری چگونه صورت می ‌گیرد؟

اجرای سایبان پارکینگ اداری در چند مرحله صورت می ‌گیرد. ابتدا بازدید کنندگان به محل نصب سایبان اداری مراجعه کرد و پس ‌از بررسی‌ های لازم و اندازه‌ گیری ‌های مناسب سایبان ماشین را طراحی می‌ نمایند. طراحی سایبان ماشین با استفاده از نرم ‌افزار های سه‌ بعدی  توسط مهندسین و متخصصین صورت می‌ گیرد.
 پس‌ از ارائه نقشه ‌های سه ‌بعدی و به تایید رسیدن آن توسط کارفرما، مراحل اجرای سازه در کارگاه ‌ها آغاز می ‌گردد. اتصال پایه ‌ها و ستون‌ ها و اجرای فونداسیون‌ ها در محل در کم ترین زمان ممکن صورت می ‌گیرد تا سایبان از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار باشد. پس ‌از نصب سازه نوبت به اجرای پوشش سایبان می ‌رسد.

استفاده از پوشش ‌های مختلف برای ساخت سایبان ماشین

 امروزه از متریال ‌های بسیار متنوعی در ساخت پوشش و سازه سایبان ماشین استفاده می ‌شود. در ادامه به بررسی چند نمونه از پوشش‌ های مختلف برای ساخت سایبان ماشین می‌ پردازیم.

  • پوشش پی‌ وی سی 

یکی از انواع پوشش‌ های مورد استفاده در صنعت ساختمان‌ سازی پوشش‌ های پی‌ وی سی هستند. این ورق‌ ها دارای وزن سبک و انعطاف ‌پذیری بسیار بالایی می ‌باشند. در برابر شرایط مختلف آب ‌و هوایی، ضد ضربه و مقاوم نیز هستند.  غیر قابل‌ اشتعال از دیگر ویژگی‌ های این پوشش است.  اما از معایب این پوشش‌ ها می ‌بایست به عدم ثبات رنگ در برابر تابش نور خورشید اشاره داشته ‌باشیم. همچنین این پوشش ‌ها در برابر ورق ‌های یو پی ‌وی سی از تحمل کمتری در برابر دما برخوردار هستند.

  •  ورق‌ های گالوانیزه

 یکی دیگر از پوشش ‌ها برای ساخت سایبان ‌ها ورق ‌های فلزی گالوانیزه هستند که می ‌توانند بار زیادی را تحمل کنند. این ورق ‌ها از لایه محافظ تشکیل ‌شده‌ اند که در برابر رطوبت دچار زنگ ‌زدگی نمی‌شوند. اما از معایب این پوشش‌ ها می‌ توانیم به وزن زیاد آن اشاره داشته ‌باشیم. همچنین ورق ‌های گالوانیزه گرما را به بخش زیرین سایبان منتقل می ‌کنند و در هنگام وزش باد های شدید یا بارش باران و تگرگ آلودگی صوتی را در محیط ایجاد می ‌نمایند.

  • پوشش پلی‌ کربنات

پوشش ‌های پلی ‌کربنات که برای ساخت سایبان ماشین مورد استفاده قرار می ‌گیرند دارای انعطاف‌ پذیری بالا و وزن سبک هستند. این پوشش‌ ها ظاهری شفاف دارند و همین امر سبب گردید تا نور خورشید از این پوشش‌ ها عبور نماید بنابراین توصیه می‌ شود برای سایبان ماشین از پوشش‌ های پلی‌کربنات استفاده نکنیم زیرا که سایه مطلوبی را در فضا ایجاد نمی ‌نمایند.

از محبوب ‌ترین پوشش‌ ها برای ساخت سایبان ماشین می‌ توانیم به ورق ‌های یو پی‌ وی سی اشاره داشته ‌باشیم. این پوشش‌ ها در عین حال که وزن سبکی برخوردار می باشند، مقاومت بسیار بالا و دوام و استحکام زیادی نیز دارند.
 در برابر عوامل مختلف دچار آسیب نمی ‌شوند و ضد ضربه نیز می ‌باشند. ورق ‌های یو پی ‌وی سی وزن سنگین را تحمل می ‌نمایند و برای شرایط مختلف آب‌ و هوایی گزینه‌ ی مناسبی محسوب می‌ شوند.

  1. ضریب انبساط و انقباض کم
  2. زیبایی ظاهری
  3. تحمل بسیار زیاد در برابر تابش‌ ها و بارش‌ ها
  4. ثبات رنگ و ایستایی در طولانی ‌مدت 
    از دیگر ویژگی ‌های این پوشش ‌ها می ‌باشد.

 


سایبان ماشین

 

 

حل مشکلات مختلف با نصب سایبان خودرو 

با افزایش جمعیت مشکلات مختلفی برای بشر امروزه به وجود می ‌آید به ‌عنوان مثال کمبود فضای مناسب برای پارک خودرو ها سبب گردید تا افراد به سراغ وسایل حمل ‌و نقل عمومی بروند. همچنین ساعات طولانی را در ترافیک سپری ‌نمایند.  با افزایش جمعیت تعداد خودرو ها افزایش پیدا کرده و فضای کافی برای پارک خودرو ها وجود ندارد بنابراین افراد به‌ دنبال راه‌ حلی برای حل‌ و فصل کردن این مشکلات هستند. نصب سایبان خودرو می‌ تواند از این معضلات جلوگیری لازم را به عمل آورد.

طراحی مدرن سایبان خودرو

در ساخت سایبان خودرو امروزه از متریال ‌های به ‌روز و نوین استفاده می ‌شود. همچنین طراحی ‌های این سایبان‌ ها بسیار مهندسی شده و زیبا می ‌باشد. برای طراحی سایبان خودرو از نرم ‌افزار های تخصصی استفاده می ‌شود. نرم ‌افزار هایی را که به ‌راحتی می‌ توان در آن سایبان خودرو را با کم ترین زمان مدل ‌سازی کرد و در قالب عکس یا رندر نتیجه نهایی را مشاهده کرد.
 در هنگام طراحی سایبان خودرو باید به عوامل مختلفی توجه داشته باشید. ظرافت و زیبایی این سایبان‌ ها به زیبا تر شدن محیط اطراف کمک ویژه ‌ای می ‌نماید. باید در انتخاب طرح سایبان از رنگ‌ های مناسب استفاده نمایید. رنگ ‌های روشن می ‌توانند علاوه ‌بر جذب نور کمتر باعث روشن ‌شدن فضا نیز شوند. استفاده از سایبان های ساده و مسطح برای فضا های اداری گزینه ی مناسب تری می باشد.

 تاثیر سایبان خودرو در کاهش مصرف انرژی

با نصب سایبان خودرو  می ‌توانیم از کاهش مصرف انرژی نیز جلوگیری لازم را به عمل ‌آوریم. در فصول گرم سال همواره می ‌بایست برای خنک شدن فضای داخلی خودرو از کولر استفاده کنیم. این امر با صرف مقدار انرژی و سوخت بیشتری همراه است. در فصول سرد سال نیز برای گرم کردن فضای داخلی نیاز به روشن ‌شدن بخاری می ‌باشد.
 با قرار گیری خودرو در زیر سایبان می‌ توانیم با ایجاد سایه ‌ای مطلوب از گرم شدن بیش ‌از حد فضای داخلی خودرو جلوگیری لازم را به عمل می آوریم. همچنین این وسیله از گرم شدن بیش ‌از حد اجزا و وسایل داخلی خودرو نیز جلوگیری می ‌نماید. 

استفاده از سایبان‌ های خورشیدی برای خودرو ها نیز می ‌تواند به کاهش مصرف انرژی و سوخت‌ های فسیلی کمک ویژه‌ ای نماید. سایبان هایی که در پوشش آن از صفحات فتوولتائیک استفاده می ‌شود. انرژی خورشیدی را به انرژی الکتریکی تبدیل می ‌نماید. همچنین این سایبان ‌ها می ‌توانند انرژی تولید شده را ذخیره کنند. سایبان های خورشیدی برای پارکینگ های عمومی و بزرگ بسیار مناسبو کاربردی هستند.
بنابراین با نصب سایبان‌ ها می ‌توانیم بدون مصرف انرژی برق تولید کنیم. از آلودگی هوا نیز جلوگیری لازم را به عمل آوریم. در مصرف آب و انرژی صرفه ‌جویی بسیاری می ‌شود و این امر سبب گردیده تا هزینه ‌ها کاهش یابد و نیاز به نیروی متخصص نیز وجود نداشته باشد.

نصب سایبان خودرو سبک 

سایبان ‌ها بر اساس جنس و نوع متریال ها در گروه ‌بندی‌ های مختلفی تقسیم می ‌شوند. استفاده از سازه ‌های سبک در ساخت سایبان ‌ها نظیر تیر ورق ‌ها و پروفیل‌ ها می‌ تواند برای شرایط مختلف آب ‌و هوا و اقلیم ‌های متفاوت مناسب باشد.
 هنگام انتخاب این سازه ‌ها می ‌بایست با طراح سایبان مشورت نمایید. پوشش‌ های یو پی ‌وی سی که در ساخت سایبان خودرو برای فضا های شخصی و اداری استفاده می‌ شوند، می ‌تواند باعث افزایش کارایی محیط گردیده و عمر بسیار بالا و مقاومت زیادی داشته باشند.


سایبان های خاص و زیبا برای خانه یا ویلا

سایبان های زیبا برای پارکینگ خودرو های خانگی سبب زیبا شدن فضای اطراف نیز می شوند. سایبان های قوسی شکل، منحنی یا دایره ای از نمونه سایبان های مناسب برای فضا های شخصی هستند. در کنار ظاهر زیبای سایبان های قوسی می توان به کارایی آن  نیز اشاره داشت. سایبان قوسی شکل یا شیب دار از قرار گرفتن رطوبت و بارش ها بر سطح سایبان جلوگیری می کند. این سایبان ها سبب افزایش قیمت ملک نیز می گردند. در صورتی که که قصد فروش خانه یا ویلا را دارید با نصب سایبان خودرو می توانید با سهولت بیشتری ملک خود را بفروشید.

ساخت سایبان برقی برای خودرو

 سایبان خودرو به شکل برقی نمونه ای از سایبان های مدرن و امروزی می باشد. سایبان هایی که امکان کنترل از راه دور را دارند و با قابلیت تنظیم شیب استفاده از سایبان را برای افراد آسان تر می نمایند. 
سایبان های برقی را می توان به سنسور های مختلفی نظیر سنسور باد نیز مجهز نمود. این سایبان های اتوماتیک از موتور الکتریکی تشکیل شده اند. می توان توسط ریموت تعبیه شده برای سایبان، در مواقع نیاز سایبان خودرو را باز کرد و در مواقع عدم نیاز به آن، آن را بست.
 کلام آخر
نصب سایبان خودرو سبب افزایش ایمنی محیط نیز می گردد. این محصول مانع بسیار مناسبی برای دید از خارج ساختمان به داخل نیز می باشد. در کنار دیگر کارایی این محصول می توان به قیمت مناسب آن نیز اشاره داشت. برای خرید این سایبان ها به مراکز معتبر و نمایندگی ها مراجعه نمایید. 
پیش از خرید سایبان اطلاعات لازم را نسبت به آن تهیه نمایید و با افراد متخصص نیز مشورت کنید تا خریدی بهتر و مقرون به صرفه تر داشته باشید. در ادامه به بررسی یکی از مراکز معتبر در زمینه ی طراحی، تولید و اجرای انواع سایبان ها می پردازیم.  شایان به ذکر است خرید سایبان از این مراکز با خدماتی نظیر گارانتی نیز همراه می باشد.

 شرکت سایه سازان کوروش

یکی از مراکز تولید کننده انواع سایبان خودرو مجموعه سایه سازان کوروش می ‌باشد. این مجموعه آماده ارائه خدماتی نظیر تولید سایبان ‌های خانگی و اداری با کیفیت بسیار بالا به شما مشتریان عزیز می‌ باشد. سایبان هایی که توسط متخصصین و مهندسین کشور طراحی می ‌شوند و در مدت ‌زمان کوتاه در محل مناسب نصب می ‌گردند.
 برای مشاهده نمونه سایبان‌ های تولید شده توسط این مجموعه می ‌توانید به سایت سایه سازان کوروش مراجعه کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره پیش ‌از خرید نیز می ‌توانید از طریق شماره زیر با همکاران ما در تماس باشید.

تلفن تماس: 09123793120

پاره ای از پروژه های اجرا شده توسط شرکت سایه سازان کوروش: سایبان پارکینگ ماشین اداره کل محیط زیست تهران، سایبان خودرو دانشگاه دارو سازی خرم آباد، سایبان ورودی اورژانس بیمارستان امام رضا تبریز، سوله سبک و سایبان کارخانه مولفیکس تهران، سایبان خودرو سازمان انرژی اتمی قم ، سایبان بارانداز و سوله سبک کارخانه صنایع مواد غذایی بیژن، سایبان خودرو اداره بازرسی کل خرم آباد و ...

 

برچسب ها : سایبان ماشین,سایبان,سایبان خودرو,سایبان پارکینگ اداری,سایبان اداری






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن