تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ساعتى عدالت بهتر از هفتاد سال عبادت است كه شب‏هايش به نماز و روزهايش به روزه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798236348




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چرا باید برای تبلیغات محیطی از چاپ بنر استفاده کنیم؟


واضح آرشیو وب فارسی::

یکی از هدف‌های بسیار مهم هر شرکت یا موسسه‌ای، فروش محصولات یا خدماتی است که ارائه می‌کند. برای عملی کردن این هدف‌ها ممکن است هر شرکت از روش‌های مختلفی برای شناسایی و فروش محصولات خود استفاده نماید. از جمله بهترین این روش‌ها تبلیغات محیطی است، که با توجه به گستردگی سطح فروش و خدمات شرکت‌های مختلف در بازارهای داخلی و یا خارجی می‌تواند تاثیرگذاری بیشتری روی مشتریان این شرکت‌ها داشته باشد. روش‌های مختلفی مانند؛ بیلبوردهای تبلیغات شهری، وسائل حمل و نقل، تبلیغ در تلویزیون، رادیو، تلویزیون‌های شهری و سایر رسانه‌ها برای تبلیغات محیطی وجود دارند، ولی ما در این مطلب قصد داریم به سراغ چاپ بنر که یکی از روش‌های رایج در تبلیغات محیطی است برویم.

ما در این مقاله به شما می‌گوییم که چرا برای تبلیغات محیطی علاوه بر روش‌های دیگر باید از چاپ بنرها هم استفاده کنیم. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا درباره تبلیغات محیطی، اهمیت آن و دلایل استفاده از چاپ بنر برای اثر بخشی بیشتر تبلیغات صحبت کنیم.



تبلیغات محیطی و اهمیت آن

تبلیغات محیطی به شرکت‌ها کمک می‌کند که به اهداف بازاریابی خود دست یابد. بنابراین یک کارشناس تبلیغات باید درك جامعی از بازاریابی و تبلیغات داشته باشد و بداند در هر موقعیت مکانی با زمانی، از چه نوع تبلیغی استفاده کند. شرکت‌ها با توجه به استراتژی خاص بازاریابی و تبلیغات خود از انواع مختلف تبلیغات استفاده می‌کنند.

تعیین بازار و مخاطب هدف تبلیغات و مقصود ما از تحقیق و آگهی، تحت تأثیر قرار دادن یک گروه خاص است که همان مخاطبان مورد نظر تبلیغات هستند. اگر مجذوب تبلیغات نمی‌شویم شاید به خاطر این است که ما مخاطب مورد نظر آگهی نیستیم! تبلیغات محیطی چه در قالب بنرهای تبلیغاتی یا چاپ فلکس، یا انواع پوستر و تابلوهای لایت باکس، از چند نظر حائز اهمیت است.

تبلیغات محیطی پیام خود را به‌صورت ساده اما پرقدرت به مصرف کنندگانی که در حال جابجایی و مسافرت هستند، به‌خصوص درزمانی که در محل خرید حضور دارند، می‌رساند. حضور تبلیغات محیطی در مراکز تجاری امکان گفتگو با مصرف کنندگان و مشتریان بالقوه را به تبلیغ کنندگان فراهم می کند. هنگامی که مصرف کنندگان در حال جابجایی هستند، تبلیغات تأثیر خود را می‌گذارد آنها طی مسافرت‌های روزانه پیام‌های مختلفی را دریافت می کنند. هم مکانی تبلیغات محیطی با نواحی بازار و مراکز تجاری این امکان را به تبلیغ کنندگان می‌دهد که با مشتریان فعلی و آتی خود ارتباط برقرار کنند. البته تلویزیون‌هایی که در اماکن عمومی نصب هستند نیز در این دسته قرار می‌گیرند.



قدرت فروش تبلیغات محیطی بنری

پیام تبلیغات محیطی چه در مواقع بحرانی و چه در حالت عادی بخوبی انتقال می‌یابد. ثبات یكی دیگر از عناصری است كه تبلیغات بنری را مؤثر و كارآمد می‌سازد. تبلیغات و بازاریابی محیطی با کمک یک سری ابزارها و وسائل ارتباطی صورت می‌گیرد. ولی چاپ بنر قدرت بالاتری دارد، و می‌تواند مخاطب بالقوه جدید بیشتری را جذب کند. از نظر هزینه اجرا نیست این گروه از تبلیغات به صرفه‌تر هستند.

تبلیغات محیطی بنری را می‌توان در اندازه‌های متنوع برای فضای داخل شهر، یا بزرگراه و اتوبان‌ها طراحی و چاپ کرد. یکی از بهترین مراکز ارائه این خدمات، اعم از چاپ بنر، چاپ فلکس، بنرهای عریض و... مرکز تخصصی چاپ سبحان است.



دلایل استفاده از چاپ بنر برای اثر بخشی بیشتر تبلیغات

حالا در ادامه مطلب به این موضوع می‌پردازیم که چرا باید از چاپ بنر استفاده کنیم و اینکه چرا چاپ بنر اثر بخشی بیشتری بر روی تبلیغات محیطی ما دارد. در این بخش به 5 مورد از آنها که نسبت به بقیه مهم‌تر هستند خواهیم پرداخت:

1-جذب مشتریان جدید و افزایش آگاهی از برند

بنرها باعث جذب مشتری جدید به سمت شرکت یا مؤسسه ما می‌شوند، هم چنین در افزایش هویت برند تاثیرگذار هستند؛ نتیجه یک مطالعه نشان می‌دهد افرادی که با یک محصول یا کالا آشنایی دارند، معمولاً برای اولین بار تبلیغ آن را بر روی یک بنر محیطی مشاهده کرده‌اند.

مطالعات نشان می‌دهد که فقط هفت درصد افزایش فروش کلی، می‌تواند منجر به ارتقای صد درصدی سود محصولات و خدمات شود. با توجه به این گزارشات، به نظر می‌رسد که برای افزایش مشتری و همین طور تقویت هویت برند، ساده‌ترین راه چاپ بنرهای محیطی با کیفیت باشد.

2-بنرهای تبلیغاتی به برندها شخصیت می‌دهند

در دنیایی که تمامی برندها و رقبای شما در فضای مجازی در حال فعالیت هستند، افزودن شاخه تبلیغات محیطی می‌تواند باعث ایجاد وجه تمایز شما نسبت به سایر کسب و کار شود. مثلاً؛ اگر رقیب شما در سوشال مدیا تبلیغات می‌کند، شما علاوه بر سوشال مدیا با چاپ کاغذ دیواری و تبلیغ محصولات خود در فروشگاه‌ها یک گام پیشی بگیرید.

3-چاپ و نصب بنرها خیلی راحت و سریع است

برای این کار کافی است شما طرح دلخواه خود را چاپ کرده و آن را به چاپخانه بدهید، سپس چندین نیروی متخصص بنر مورد نظر شما را در محل مشخص شده نصب می‌کنند. این کار واقعاً سرع تر و راحت تر از آن چیزی اتفاق خواهد افتاد که تصور می‌کنید.

4-بنرها دوام و ماندگاری زیادی دارند

یک بنر می‌تواند در بیست و چهار ساعت از شبانه روز، بدون تعطیلی به فعالیت خود ادامه دهد. اگر شما محل نصب بنر خود را در محلی پربازدید و مناسب انتخاب کرده باشید، چاپ یک بنر و نصب آن، تبلیغی ماندگار در ذهن مخاطب ثبت می‌کند.

5-قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه

نسبت به عملکرد و فواید، بنرها ابزارهای تبلیغاتی فوق العاده اقتصادی و مقرون به صرفه‌ای هستند. زیرا قیمت آنها در مقایسه با سایر ابزارها، بسیار ارزان است. به‌جای اینکه برای تبلیغات تلویزیون‌های شهری یا رسانه‌ها بخواهید میلیون‌ها هزینه کنید، از یک کمپین تبلیغات بنری استفاده کنید.

 

چاپ سبحان؛ بهترین مرکز چاپ انواع بنر

مجتمع چاپ سبحان به‌عنوان یک مجموعه قدرتمند و پیشرفته در ارائه خدمات انواع خدمات چاپ بنر و تبلیغات محیطی، فعالیت خود را با هدف ایجاد تحول در عرصه سفارش‌های چاپی در سطح گسترده آغاز کرده است. این مجموعه برای سهولت مشتریان، بستر آنلاینی را فراهم نموده است تا بتوانند در هر لحظه و هرجا به‌صورت آنلاین محصولات چاپی مورد نظرشان را در سایت www.sobhanprint.com مشاهده کرده و به آسانی سفارش خود را ثبت نمایند.

چاپ سبحان به‌واسطه حُسن انجام کار، تعهد به مشتریان، ارائه خدمات با کیفیت، مسئولیت‌پذیری بالا و قیمت گذاری منصفانه، توانسته در حوزه صنعت چاپ تبلیغات محیطی، میان مشتریان و همکاران جایگاه مناسبی ایجاد نماید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1385]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن