تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترين [مرتبه] ايمان آن است كه بدانى هركجا باشى خدا با تو است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798145520




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرایط تورهای خارجی در زمان کرونا


واضح آرشیو وب فارسی:: کرونا انتخاب‌های گردشگران برای سفر را محدود کرده است. اما خوشبختانه گردشگران ایرانی امکان سفر به مقاصد پرطرفدار دبی، ارمنستان، ترکیه و مالدیو را دارند. هر یک از این کشورها برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا قوانین مخصوصی را اعمال کرده‌اند. در ادامه با آژانس هواپیمایی ستاره ونک همراه شده و شرایط سفر به این مقاصد را بررسی می‌کنیم.



با باز شدن مرزهای گردشگری هر یک از مقاصد شرایط ورود گردشگران را به کشور خود اعلام کرده‌اند. هر چند که این شرایط ممکن است در نگاه اول کمی سختگیرانه به نظر آید اما رعایت کردنشان حفظ سلامتی مسافران و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا را در پی  دارد. در این مطلب می‌خواهیم شرایط پر ترددترین مقاصد گردشگری برای ایرانیان که تور مالدیو، تور دبی و تور ارمنستان را شامل می‌شود مورد بررسی قرار دهیم.

شرایط تور دبی در زمان کرونا

دبی از مقاصدی ست که به تازگی مرزهایش را به روی گردشگران ایرانی باز کرده است. از آنجا که سفر به دبی پیش از هر چیز به دریافت ویزا نیاز دارد در ابتدا شرایط ویزای این کشور را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

در ابتدای اعلام مرکز صدور ویزای امارات جهت آغاز مجدد صدور ویزا برای ایرانیان، دبی محدودیت‌هایی را در این زمینه اعلام کرد. بر طبق این محدودیت‌ها آقایان زیر 50 سال تنها با حضور همسر می‌‍توانستند برای دریافت ویزای دبی اقدام کنند اما در حال حاضر این محدودیت برداشته شده و تمام افراد بالای 18 سال می‌توانند درخواست خود را برای دریافت ویزا ارائه دهند. بر همین اساس مدارک ویزای دبی موارد زیر را شامل می‌شود:

· اسکن رنگی از هر دو طرف کارت ملی

· اسکن رنگی از صفحه اول پاسپورت

· عکس پرسنلی ۴ * ۳ با پس زمینه سفید

· اسکن رنگی شناسنامه صفحات اول و دوم

· داشتن بیمه نامه مسافرتی کشور امارات برای متقاضیان ویزای دبی الزامیست. (این بیمه نامه بایستی توسط کشور امارات و از طریق کارگزاران معتبر ویزای دبی صادر شود)

علاوه بر محدودیت‌های ویزا، قوانینی هم برای مسافران تور دبی وضع شده است. بر طبق این قوانین مسافران باید قبل از پرواز رفت و برگشت (حداقل 72 ساعت) تست کرونا انجام داده و نتیجه آن را به در فرودگاه ارائه دهند. نکته قابل توجه اینکه از مسافران ایرانی (حتی با ارائه نتیجه منفی تست در فرودگاه) در بدو فرودگاه دبی مجددا تست کرونا گرفته می‌شود. این تست رایگان بوده و جواب آن طی چند ساعت مشخص می‌شود.

در صورت منفی بودن جواب تست PCR مسافران می‌توانند در اماکن تفریحی و سایر اماکن دبی حضور پیدا کنند و در صورت مثبت بودن جواب تست مسافر به مدت 10 الی 12 روز و تا زمان بهبودی در یکی از هتل‌های مورد تایید دبی قرنطینه خواهد شد.




شرایط تور مالدیو در زمان کرونا

مقصد بعدی که آژانس هواپیمایی ستاره ونک شرایط سفر به آن را بررسی کرده تور مالدیو است. مالدیو از مقاصدی ست که اوایل دی ماه 99 مرزهای خود را به روی گردشگران ایرانی باز کرد. این مقصد برای ورود گردشگران شرایط راحت‌تری را نسبت به دبی اعلام کرده کرده است.

ویزای مالدیو برای به صورت فرودگاهی بوده و در بدو ورود به این کشور صادر می‌شود. مسافران می‌توانند با این ویزا 30 روز در مالدیو اقامت داشته باشند. بر طبق شرایط اعلام شده از طرف این کشور ارائه تست منفی PCR در پرواز رفت و برگشت برای تمامی مسافران بالای 2 سال الزامی ست. مسافران می‌توانند تست کرونا در ایران را از طریق مراکز معتبر بهداشتی (بیمارستان، کلینیک و ...) انجام دهند. اما کشور مالدیو مراکز ویژه‌ای را برای تست PCR مسافران قبل از پرواز اعلام کرده است. این مراکز موارد زیر را شامل می‌شود:

بیمارستان منطقه‌ای جزیره کولهودهوفوشی (Kulhudhuffushi)

بیمارستان جزیره آدو (Addu)

مرکز آزمایشگاهی فرودگاه بین‌المللی جزیره مافارو (Maafaru)

بیمارستان خصوصی ADK در ماله

بیمارستان تیری تاپ (Tree Top Hospital) در ماله

بیمارستان خصوصی جزیره اونگوفارو (Ungoofaaru)

بیمارستان خصوصی جزیره ایدهافوشی (Eydhafushi)

بیمارستان خصوصی جزیره تینادهو (Thinadhoo)

نکته مهم اینکه برای سفر به مالدیو ارائه نتیجه منفی تست PCR کافی بوده و مسافران قرنطینه نخواهند شد.

شرایط تور ارمنستان در زمان کرونا

ارمنستان از مقاصد گردشگری ست که در تمام فصول میزبان گردشگران ایرانی است. این کشور نیز در زمان کرونا مرزهای خود را به روی مسافران باز کرده و گردشگران ایرانی می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تور ارمنستان را برای گذراندن تعطیلات انتخاب کنند.

شرایط سفر به ارمنستان مانند مالدیو بوده و هیچ قانونی برای قرنطینه مسافران از طرف این کشور اعلام نشده است.

ویزای ارمنستان به صورت فرودگاهی صادر شده و مسافران می‌توانند 30 روز در این کشور اقامت داشته باشند. همچنین ارائه تست منفی کرونا (حداقل 72 ساعت قبل از پرواز) در پرواز رفت و برگشت برای مسافران بالای 2 سال الزامی می‌باشد.




جهت رزرو تور دبی، دریافت ویزای دبی، رزرو تور ارمنستان و تور مالدیو با همکاران آژانس هواپیمایی ستاره ونک به شماره 8888000 - 021 در تماس باشید.







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1242]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن