تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودتان را بر خوش اخلاقى تمرين و رياضت دهيد، زيرا كه بنده مسلمان با خوش اخلاقى خود به در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798394479




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شروع روز این بار با شبکه چهار سیما


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
 شروع روز این بار با شبکه چهار سیما
شروع روز این بار با شبکه چهار سیما برنامه صبحگاهي طلوع از روز شنبه تا چهارشنبه ساعت 7 تا 8 روي آنتن شبکه4 مي‌رود.


به گزارش فرهنگ نیوز ، يک بيننده از يک برنامه صبحگاهي چه مي‌خواهد؟ برنامه‌اي که قرار است صبح بيننده با آن آغاز شود چه مولفه هايي بايد داشته باشد، جز اينکه روحش پرطراوت و بانشاط شود؟ مجله صبحگاهي «طلوع» تلاش دارد حال خوبي را به بيننده بدهد. قرار است بيننده را مجاب کند که شبکه تلويزيوني‌اش را تغيير ندهد.

موضوعاتي که قرار است براي يک مجله صبحگاهي انتخاب شود بسيار اهميت دارد، چون بايد موضوعاتي باشد که علاوه بر سرگرم‌کنندگی و اميدبخشي، دانش و اطلاعات مخاطب را هم بالا ببرد. پخش تصاوير اميدبخش و روح‌نواز براي تنفس ميان برنامه‌ها، اين مجله آغاز روز را تنوع بخشيده است.

انتخاب موسيقي هم براي يک برنامه صبحگاهي اهميت دارد، انتخاب پرونده روزانه هم مهم است، مثلاً يکي از موضوعات برنامه درباره «انتخاب» بود؛ انتخابي که از همان اول صبح با اين چالش که امروز چه بخوريم، آغاز مي‌شود. جذابيت و اهميت اين موضوع آنقدر زياد است که بيننده را پاي گيرنده نگه مي‌دارد. انتخاب در زندگي بسيار مهم است؛ انتخاب در نوع  پوشش، خوراک، پرهيزهاي غذايي و سبک زندگي.

انتخاب موضوع و گفت‌وگو با يک کارشناس درباره آن، از اين جهت براي برنامه‌سازان اهميت دارد که اهميت و شموليت آن موضوع باعث مي‌شود که بيننده به برنامه وفادار بماند يا نه. در واقع انتخاب يک برنامه، سبک و ذائقه رسانه‌اي مخاطب را شکل مي‌دهد.
 
جرقه‌ها و ايده‌هامرور اخبار علمي از اين جهت براي يک برنامه صبحگاهي اهميت دارد که با زندگي روزمره ما پيوند مي‌خورد. جرقه‌هاي ذهني در آغاز روز، زده مي‌شود و گاهي ايده‌هايي در گپ‌هاي برنامه مطرح مي‌کنند که براي بيننده وجدآور است.

يکي از ترفندهاي برنامه‌سازان براي جذاب کردن چنين برنامه‌هايي، استفاده از يک چهره شناخته شده به عنوان مجري است. برخي هم بر اين باورند که اين برنامه‌هاي ترکيبي، نبايد مجري‌محور باشد و بايد با چينش برنامه‌هاي جذاب، مخاطب را جذب کرد. برنامه‌اي که قرار است روي موضوع و محتوا بچرخد، کار را براي تيم توليد دشوار مي‌کند، اما اگر محصول خوبي از آب درآيد، نتيجه لذت‌بخش خواهد بود؛ تلاشي که در «طلوع» مشهود است.

استفاده از رنگ‌هاي گرم و ملايم در طراحي دکور برنامه از نکاتي است که معمولاً برنامه‌سازان مجموعه‌هاي صبحگاهي براي اينکه برنامه‌اي شاد و جذاب داشته باشند، روي آن سرمايه‌گذاري مي‌کنند تا با دکوري چشم‌نواز، اجرايي پرنشاط و آيتم‌هايي متنوع، بيننده را پاي گيرنده آن شبکه بنشانند.
 
بيان موضوعات تخصصي با زبان عموميبرنامه «طلوع» در سري‌هاي پخش شده خود تلاش کرده محوريت خودباوري، غرور ملي، اميدبخشي، نشاط و آگاهي‌بخشي به مردم در حوزه‌هاي مختلف، در کليت برنامه جريان داشته باشد. بخش‌هاي IT، هوانوردي، پزشكي و سلامت، معماري، محيط زيست، سينما و هنر، مشاغل فراموش شده و گردشگري از آيتم‌هاي اين برنامه صبحگاهي است.

شايد در نگاه اول، طرح مباحث علمي و تمركز روي وجوه علمي هر موضوع، آن هم در آغازين ساعات روزانه، برنامه را در نگاه مخاطب خشك و يكنواخت کند، اما «طلوع» تلاش كرده در هر برنامه با زباني عمومي، موضوعات تخصصي را تشريح کند و با حضور كارشناسان مربوط به هر بحث موضوعات مطرح شده را بررسي كند تا برنامه جذاب‌تر و متنوع‌تر شود. پخش كليپ‌هاي موضوعي مرتبط، گزارش‌هاي مردمي و اطلاع‌رساني درباره مهم‌ترين خبرهاي روز دنيا نيز از ديگر بخش‌هاي اين برنامه است.

برنامه «طلوع» مجله تصويري يك ساعته‌اي است که بناست بيننده را روي سبک زندگي‌اش به تأمل وا دارد.

برنامه صبحگاهي طلوع از روز شنبه تا چهارشنبه ساعت 7 تا 8 روي آنتن شبکه4 مي‌رود.

منبع: روزنامه جوان


95/12/16 - 10:46 - 2017-3-6 10:46:34





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن