تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى‏آيد و آرز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798504543




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیین نامه دفاتر نمایشی استانها تغییر می‌کند/ نمایش 30 اثر برگزیده در جشنواره تئاتر فجر


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: آیین نامه دفاتر نمایشی استانها تغییر می‌کند/ نمایش 30 اثر برگزیده در جشنواره تئاتر فجر
مدیر مرکز هنرهای نمایشی به روسای انجمن‌های هنرهای نمایشی استان‌ها توصیه کرد مشارکت برای ساخت پلاتو و تغییر آیین نامه‌های استان‌ها را در اولویت قرار دهند.


به گزارش خبرنگارحوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ افتتاح همایش برگزیده‌های تئاتر استانها با حضور مهدی شفیعی مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی، سعید اسدی دبیر سی و چهارمین جشنواره تئاتر فجر، ایرج راد، کوروش زارعی مدیر نمایش حوزه هنری، افسانه ماهیان، اتابک نادری و جمعی از مدیران نمایشی استانها صبح امروز در مجموعه تئاتر شهر برگزار شد.

بنابراین گزارش مهدی شفیعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی اظهار داشت: برگزاری چنین همایش‌هایی به نوعی وسیله‌ای است برای رسیدن به هدف اصلی و پروسه‌ای منطقی برای تئاتر. در واقع هدف اصلی ما تولید نمایش است چراکه افزایش روند تولید باعث می‌شود مخاطب بیشتری برای دیدن تئاتر بیاید.

وی ادامه داد: یکی از کارهایی که قرار است انجام دهیم تغییر آیین نامه دفاتر نمایش در استان‌ها ست چرا که معتقدیم ساختار آیین نامه‌ها باید به روز شود
و همانطور که در جریان هستید انجمن گروه‌های نمایشی از بین خود گروه‌های نمایشی تشکیل شدند و از بین همین انجمن هیات مدیره تشکیل می‌شود که قرار است سیاست گذاری را بر عهده داشته باشد. البته از این بابت نیازمند مشارکت مدیران نمایشی استان‌ها هستیم.

شفعیعی تصریح کرد: معضل دیگر تئاتر امروز ما نبود اعتبار مشخص برای فعالیت گروه‌های تئاتری است. چنان چه هر مدیر تئاتری از ابتدای کار سر فصلی را مشخص کند مرجعی برای هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی خواهد شد و امیدواریم به فعال شدن چرخه تولید تئاتر  کمک شود.

در ادامه سعید اسدی دبیر سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با بیان اینکه این همایش فرصتی است تا از نزدیک با فعالان تئاتر در استان‌های مختلف به تبادل نظر بپردازیم، افزود: این اتفاق در دل خود انتخاب آثار برای حضور در جشنواره بین المللی تئاتر فجر را در پی دارد.

وی همایش «آثار برگزیده جشنواره های تئاتر استان‌ها» را مسیری برای انتخاب آثار دانست که باید هدفش نشان دادن برآیند تئاتر در طول یک سال در استان‌های مختلف باشد.

اسدی اظهار داشت: جشنواره‌‌محوری در تئاتر ایران زمانی خجسته بود و الان هم امکان خوبی برای تشویق در جهت تولید تئاتر است اما مضراتی هم دارد که باید آن را اصلاح کرد. جشنواره تئاتر استان‌ها در مسیری قرار گرفته که هدفش تولید آثار برای مخاطبان در استان‌های مختلف است. این جشنواره‌ها باید تقویت و با شکوه برگزار شوند.

دبیر سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با بیان اینکه قائل به مرزبندی و تفکیک بین تئاتر تهران و تئاتر شهرستان ها نیست، اعلام کرد که 15 اثر حاضر در این همایش به جشنواره اصلی تئاتر فجر و 15 اثر نیز برای اجرا در تور فجر تئاتر استانی که در دی ماه برگزار می‌شود، انتخاب می‌شوند.







۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن