تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص): طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798730069




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جدایی چهارمین خواننده «دنگ‌شو»


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: وب‌سایت موسیقی ما: گروه «دنگ‌شو» دومین اجرای تابستانی‌اش را در برج میلاد تهران برگزار کرد. «طاها پارسا» و «رضا شایا» و سایر اعضای گروه که ماه گذشته در قالب کنسرت آنلاین به منازل مخاطبان رفته بودند، این بار دوستدارانشان را از منازل به سالن کنسرت آوردند! «دنگ‌شو» در این برنامه منتخبی از قطعات قدیمی و تک‌آهنگ‌های چند وقت اخیرش از جمله «حباب» را روی صحنه برد. نکته حائز اهمیت اجرای مردادماه «دنگ‌شو»، جنجال بر سر خواننده برنامه پیش از شروع آن بود. «دنگ‌شو» در اجراهای چند سال اخیر خود به غیر از طاها پارسا که فقط در برخی قطعات می‌خواند، «سعید آتانی» و «علی زندوکیلی» و «میلاد باقری» را در اجراهای مختلف کنار خود داشت.


جدایی چهارمین خواننده «دنگ‌شو» شب قبل از کنسرت علنی شد



نقش سعید آتانی در کنسرت‌های پس از انتشار آلبوم «اتاق گوشواره» پررنگ‌تر بود و در طول چند اجرای اخیر هم آنها میلاد باقری را هم روی صحنه داشتند. در حالی که قرار بود در این کنسرت هم همانند برنامه‌های قبلی، سعید آتانی روی صحنه حضور داشته باشد ناگهان او پستی در اینستاگرام منتشر کرد که شایعات را قطعی کرد. شایعات درباره روند کاری آتانی و «دنگ‌شو» از اسفند سال گذشته آغاز شد. زمانی که این خواننده اولین قطعه رسمی خود را منتشر کرد و گمانه‌زنی‌های زیادی در این‌باره شکل گرفت که آیا او هم همانند خواننده‌های گذشته این گروه باید بار جدایی ببندد؟ اما او در اجرای اردیبهشت «دنگ‌شو» با وجود حضور کمرنگ، روی صحنه رفت و ناگهان شب قبل از کنسرت 24 مرداد اعلام کرد که در این برنامه حضور ندارد. البته طاها پارسا و رضا شایا هم همزمان در مصاحبه‌ای با روزنامه «نوآوران» این موضوع را علنی کردند. به این ترتیب دیگر تقریباً با قطعیت می‌توان گفت که سعید آتانی چهارمین خواننده‌ای است که طی هشت سال اخیر از «دنگ‌شو» جدا می‌شود. در نقطه مقابل هم میلاد باقری قرار دارد که برای اولین‌بار یک کنسرت کامل به همراه گروه «دنگ‌شو» روی صحنه حضور داشت و باید دید روند کاری او با برادران شجاع‌نوری چه می‌شود.

از سوی دیگر «دنگ‌شو» در این برنامه روند متفاوت خود نسبت به موسیقی الکترونیک را ادامه داد و همانند اجرای گذشته، قطعاتی که در آنها ریتم و موسیقی الکترونیک جریان داشت با استقبال خاصی از سوی مخاطبان مواجه شد. اما قطعات قدیمی این گروه از آلبوم‌های قبلی و «اتاق گوشواره» طرفداران خاص خودش را داشت. همچنین «دنگ‌شو» در این برنامه از چهره‌های سرشناسی نظیر «فرهاد اصلانی»، «حامد بهداد»، «مهتاب کرامتی»، دکتر «حمیدرضا صدر» و «مسعود فروتن» میزبانی کردند. حضور این چهره‌ها به همراه ذکر نام و یاد زنده‌یاد «عباس کیارستمی» در این برنامه حال و هوای سینمایی را چند برابر کرده بود.




۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن