تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798487357




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

این بار با هنر تازه شوید!


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: این بار با هنر تازه شوید!
هنر و اتفاقاتی از جنس آن هر هفته در مراکز مختلف فرهنگی و هنری شهر رویدادهای تازه ای را رقم می زنند.


به گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ باز هم روزهای تازه، هفته ای جدید و اتفاقاتی نو در راه است و گالری ها و نگارخانه ها نیز با برپایی نمایشگاه های گوناگون از طریق هنر اتفاقات تازه ای را رقم می زنند.

خانه هنرمندان، خانه همیشگی هنر در دو گالری خود به استقبال مردم می رود. در نگارخانه بهار و استاد نامی این مجموعه نمایشگاه گروهی تصویرسازی برپا می شود که در خصوص آن نوشته شده: این نمایشگاه که توسط گروه دیوار سفید و با همکاری انجمن تصویرگران برگزار می‎شود نزدیک به 110 اثر از 46 هنرمند جوان از تهران و شهرستان‎های دیگر شامل الهه بهین، افشین روشن‎بخت، امیر مفتون، ایلگار رحیمی، تهمینه خواجوی، ثنا حبیبی‎راد، حامد زاهد (طراح پوستر نمایشگاه)، حدیثه قربان، حسن موسوی، حمیده خسرویان، حمیده محبی، راحله برخورداری، رضا مکتبی، رضا میرشجاعی، زهرا رسولی، زهرا کیقبادی، زهره پرهیزکاری، سحر حقگو، سمانه صلواتی، سمائه شریفی، سمیه زارعی، سولماز جهانگیر، شیرین شیخی، عاطفه فتوحی، فاطمه خسرویان، فاطمه محمدی، فریبا بروفر، گلبرگ کیانی، محبوبه یزدانی، محدثه علیزاده، محمدرضا محمدی‎آذر، مرضیه قوام‎زاده، مریم طهماسبی، غزاله مرصوصی، مریم محمودی‎مقدم، مهسا هدایتی، مهشید راقمی، ندا عظیمی، نرجس محمدی، نسیم بهاری، نسیم خواجوی، نسیم نوروزی، نگین حسین‎زاده، نوشین صفاخو، نیلوفر برومند و هاله قربانی را به نمایش می‎گذارد.

حمیدۀ محبی یکی از اعضای دیوار سفید در مورد نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با هدف فروش آثار تصویرگری برپا می‎شود و در آن بین 2 تا 3 اثر از هر هنرمند وجود دارد. با برگزاری اینگونه نمایشگاه‎ها امیدواریم فضای تصویرسازی از تمرکز بر نشر و کتاب خارج شده و به فضاهای دیگر مانند فضای دکوراتیو و تزئینی نیز وارد شود و زمینه‎های فعالیت تصویرگران گسترش یابد.

وی همچنین در مورد ابعاد و قیمت آثار گفت: در این نمایشگاه سعی کردیم قیمت آثار بالا نباشد بنابراین ابعاد آثار نسبتاً کوچک هستند و حداکثر قیمت‎ها نیز 500 هزار تومان خواهدبود.

دیوار سفید خانه، تا 15 مرداد از ساعت 14 تا 21 پذیرای بازدیدکنندگان است.
 
گالری شکوه
گالری شکوه از جمعه یک مرداد نمایشگاهی با عنوان "رنگ و خیال" را برگزار می کند.
قالب آثار موجود در این مجموعه نقاشی است که کارهای مرضیه ضیائیان را شامل می شود. برای بازدید از این نمایشگاه تا 12 مرداد فرصت دارید.

گالری 26 
جایی که گل‌ها هوا را مطبوع می‌کنند گالری 26 نمایشگاهی از آثار فتانه فروغی را برپا می کند.
در این نمایشگاه که با عنوان "جایی که گل‌ها هوا را مطبوع می‌کنند" برگزار می شوند،آثاری از هنرمند مذکور در قالب نقاشی به نمایش در میاید که تا 13 مرداد قابل بازدید است.
 
گالری زرنا
آثار نقاشی و چیدمانی از 12 هنرمند در گالری زرنا از 1 مرداد به نمایش گذاشته می شود. این نمایشگاه که با عنوان "از درون من" برپا می شود تا 7 مرداد پذیرای بازدیدکنندگان است.
 
محسوس استمراری
این عنوان نمایشگاهی است که در گالری زیرزمین دستان برپا می شود. در نمایشگاه مذکور آثاری در قالب نقاشی_چاپ دستی از راشین قربی تا 7 مرداد به نمایش در می آید.
 
گالری طراحان آزاد
نمایشگاهی در قالب عکس و با عنوان مکان عمومی از دو هنرمند در گالری طراحان آزاد برگزار می شود.

راجع به این نمایشگاه اینطور توضیح داده شده: نمایشگاه عکس مکان‌عمومى، مجموعه مشترک مرتضى نیک‌نهاد و بهنام ذاکرى، یکم مردادماه در گالرى طراحان آزاد تهران گشایش می‌یابد.

در بخشى از استیتمنت این نمایشگاه آمده است: «جاندارانى که بر روی کره‌ی زمین زندگی می‌کنند، از هرگونه و دسته‌ای که باشند، عموماً دارای عواطف و احساساتِ مشترکى هستند که نسبتِ تنگاتنگى با اندازه‌ی مغز و چگونگى زیست‌شان دارد. نوعِ زیستِ هر جانوری، بر شکل ابرازِ احساس، عشق‌ورزی، کینه‌توزی، خشونت، محبت و ارتباط آن با جهان پیرامونش تأثیر مستقیمى دارد.»

نیک‌نهاد در خصوص مراحل شکل‌گیری و تولید این مجموعه می‌گوید: «مجموعه‌ی مکان عمومى محصول ایده‌ی مشترکى بود که تولید آن را به همراه بهنام ذاکری در پاییز سال ٩٣ آغاز کردیم و در زمستان ٩۴ به اتمام رساندیم و پس‌ازآن به گالرى طراحان آزاد ارائه و مقرر شد که این مجموعه به مدت یک هفته در معرض دید مخاطبان قرار گیرد.»

بهنام ذاکری درباره‌ی این مجموعه می‌گوید: «ثبت عکس‌های این مجموعه را عبدالحسین رضوانی انجام داده است و تعدادی از بازیگران تئاتر و علاقه‌مندان در این مجموعه حضور دارند.»

گشایش: جمعه، یکم مردادماه ۱٣٩۵، ساعت ١۶
نمایشگاه تا ششم مرداد هرروز از ساعت ١۶ تا ٢٠ ادامه دارد.
 
فرهنگسرای ارسباران
گالری هنر سه واقع در فرهنگسرای ارسباران از 3 مرداد میزبان یک نمایشگاه گروهی می شود.
این نمایشگاه با عنوان نقاشی پرنده برگزار می شود و در آن 7 هنرمند با آثارشان تا 13 مرداد حضور دارند.
 
گالری نگر
نمایشگاه گروهی با عنوان اتاق بیرونی از فاطمه شکوری از 1 تا 7 مرداد در گالری نگر برگزار می شود.

شکوری درباره این مجموعه نوشته است: این مجموعه به طویل ترین و پر هیاهو ترین و شاید حیاتی ترین اتاق های شهر مان می پردازد.
 
اتاق هایی که میعاد گاه صبحگاه و شامگاه میلیون ها شهر وند هستند ، شهروندانی که اغلب بی تفاوت به این اتاق پهناور ، هر یک در پی مقصدی خود را به رود های خروشان روزمرگی می سپارند.

اتاقی که گرچه سقفی جز پهنای آسمان ندارد ، اما هستند کسانی که جز آن سرپناه دیگری نمی شناسند.
 
نگارخانه مهروا
گالری مهروا نمایشگاهی در قالب نقاشی-حجم را از سوگل جواهری برپا می کند.

نمایش آثار نقاشی و حجم سوگل جواهری ، از اول مردادماه به مدت ده روز در گالری مذکور برگزار می شود. 

در بیانیه نمایشگاه آمده :  
در حقیقت، حقیقتی وجود ندارد. همان‌طور که می‌دانیم، انسان از کلِ توانایی مغز خود استفاده نمی‌کند، بنابراین قادر به درک کامل حقیقتِ هستی نمی‌باشد‌. ما در دنیایی از توهم زندگی می‌کنیم. انسان و هر یک دیگر از موجودات بر اساس مغز، حواس و قدرت بینایی خاص خود، شناختی از دنیا دارد و دنیا را به شکلی می‌بیند و آن‌چه را که می‌بیند و درک می‌کند واقعیت می‌پندارد‌. اما آیا اصلا واقعیتی(ثابت) وجود دارد؟ واقعیت در حقیقت به چه شکل است؟ آیا ما همانند مُثُل افلاطون فقط سایه‌هایی از حقیقت هستیم؟ در این نقاشی‌ها سعی در نشان‌دادنِ حقیقتِ هستی و طبیعت (جهان پنهان) شده است. دنیایی در حال دگردیسی و سیلان، ولی در عین حال جبری و محدود. پر از زیبایی و شادی ولی در عین حال مملو از ترس و سیاهی. تمامی موجودات و کاینات همان قدر که به زیبایی و کمال و تعادلِ هم کمک می‌کنند، همدیگر را تحت فشار هم قرار می‌دهند. و چه بسا که به حق بهترین و زیباترین توصیف از حقیقت و گوهرِ هستی را شاعر گران‌قدر ایرانی حافظ شیرازی سروده است.
این نمایشگاه تا 11برقرار است.
 
گالری احسان
مرجان یزدیان با آثارش از 1 تا 6 مرداد به گالری احسان می آید. در این نمایشگاه آثاری در قالب نقاشی و با تکنیک ناتورالیسم انتزاعی وجود دارد.
 
در کنار این ها گالری سایه، گلستان، دنا، آوا، فرهنگسرای نیاوران و موارد دیگر نیز با برنامه های دیگری به پذیرای بازدیدکنندگان هستند.







۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن