تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه قرآن ظاهرش زيباست و باطنش عميق، عجايبش پايان ندارد، اسرار نهفته آن پايان نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798914048




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای طرح نان ونمک ازسوی فرهنگسرای امید درسطح منطقه 13شهرداری تهران


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اخبار فرهنگی: اجرای طرح نان ونمک ازسوی فرهنگسرای امید درسطح منطقه 13شهرداری تهران تهران-ایرنا- فرهنگسرای امید همزمان با نزدیک شدن به شب های قدر، طرح نان و نمک را با توزیع بسته های فرهنگی مشتمل برکتابچه و بروشورهمراه با کیسه پارچه ای خرید نان، یک بسته نمک و یک قرص نان در سطح منطقه 13شهرداری تهران اجرا می کند.


به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری این منطقه این طرح با مهم شمردن توزیع افطاری ساده و صدقه نان، گرامیداشت آن را به عنوان یکی از برکات زمین و آسمان مورد توجه قرار می هد و استفاده از کیسه های پارچه ای به جای کیسه های نایلونی نیز پیشنهادی است تا گامی در جهت کاهش تولید زباله و مهربانی با طبیعت برداشته شود.
این طرح در شب های احیاء با توزیع 500کیسه پارچه ای خرید نان اجرا می شود که با اجرای این طرح زمینه ای جهت تغذیه هرچه سالم تر برای خانواده ها ایجاد شود.
علاقه مندان جهت اطلاع از نحوه اجرای این طرح می توانند به فرهنگسرای امید واقع درمیدان امام حسین(ع)، خیابان منتظری، خیابان خشکبارچی، پارک خیام مراجعه کنند.

*برآورده شدن آرزوی کودکان روستایی منطقه 19
فرهنگسرای مهر به منظور ترویج فرهنگ دستگیری از محرومان و نیازمندان و با تاسی از سیره امام علی (ع ) در شب های پرفضیلت قدربا همکاری خیرین و نیکوکاران شهر تهران اقدام به برآورده شدن آرزوی کودکان روستایی منطقه 19شهرداری تهران دربرنامه ستاره آرزوها خواهد کرد.
در این برنامه هنرمندان و ورزشکاران حضور یافته و آرزوی کودکان یتیم و بد سرپرست را که روی سازه ستاره آرزوها تعبیه شده است درصورت تمایل برآورده می کنند.
سعید رنجبریان رییس فرهنگسرای مهر درباره اهداف برپایی این برنامه گفت: کمک به نیازمندان نباید محدود به ماه رمضان باشد بلکه در تمام طول سال نسبت به رسیدگی به امور محرومان توجه شود.
وی یادآور شد: اگرچه برای ماه مبارک رمضان که ماه خداست فواید بی شماری ذکر شده، اما میل کمک به ایتام، فقرا و نیازمندان از جلوه های زیبای این ماه است و چه بسا یکی از فواید روزه داری ایجاد مهر و محبت نسبت به فقرا است که در ماه های دیگر کمتر می تواند خود را در وجود انسان آشکار سازد.
وی با بیان اینکه امسال هم همچون سال های گذشته به مناسبت شب های قدر برنامه های خاصی در بسیاری از مراکز فرهنگی این منطقه برگزار خواهد شد، گفت: در برنامه ستاره آرزوها هر یک از شهروندان به قدرهمت و وسع خویش دست نیازمندی را می گیرند و آرزوی یکی از کودکان را برآورده می کنند.
علاقه مندان می توانند جهت شرکت در این برنامه به فرهنگ سرای مهر واقع در اتوبان شهید تندگویان، خیابان شهید لطیفی، کوچه تگرگ مراجعه یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 55039300 تماس بگیرند.
تهرام/7247//1871



14/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 292]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن