تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798134173




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورود هفت فروند هواپیمای جدید تا پایان سال/ قرارداد ها به زودی نهایی می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: ورود هفت فروند هواپیمای جدید تا پایان سال/ قرارداد ها به زودی نهایی می شوند
قائم مقام وزیر راه و شهر سازی گفت:در نیمه اول ماه مارس سه فروند هواپیمای ایرباس و چهار فروند هواپیمای ATR وارد کشور خواهند شد.
اصغر فخریه کاشان قائم مقام وزیر راه و شهر سازی در گفتگو با خبرنگار راه و شهرسازی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص علل تاخیر ورود هواپیماهای جدید اظهار داشت: ورود هواپیمای جدید مستلزم عقد قرارداد، تامین مالی و پرداخت وجوه مشخصی به عنوان پیش پرداخت است.


وی ادامه داد: دو طرف مواضع سختی داشتند و قرارداد نیز با پیچیدگی هایی همراه بوده، ضمن اینکه هر شرطی برای ما قابل پذیرش نبود، بنابراین طولانی شدن این قرارداد امری طبیعی است.


فخریه کاشان یادآور شد: اگر این قرارداد ها شش ماه زودتر امضا می‌شد امروز شاهد حضور اولین هواپیماها در کشور بودیم، در حال حاضر نیز قرارداد با ایرباس نهایی شده و طی هفته جاری به امضا خواهد رسید، همچنین قرارداد با شرکت بوئینگ هم حاضر شده است.


این مقام مسئول همچنین بیان کرد: قرارداد خرید هواپیما از شرکت ATR نیز طی این هفته به امضا خواهد رسید.


فخریه کاشان ضمن اعلام صحت تصویر هواپیمای رنگ آمیزی شده در فضای مجازی، اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های انجام شده تا ماه ژانویه یک فروند هواپیما وارد کشور خواهد شد و این اولین باری است که شرکت ایرباس هواپیمایی را قبل از امضای قرار داد و دریافت پیش پرداخت، برای کشور مشتری رنگ آمیزی می کند.


هواپیما



قائم مقام وزیر راه و شهر سازی ادامه داد: سری بعدی هواپیماها در نیمه اول ماه مارس وارد کشور خواهند شد که شامل دو فروند هواپیمای ایرباس و چهار فروند هواپیمای ATR خواهد بود؛ به عبارت دیگر تا قبل از سال نو شمسی هفت فروند هواپیمای جدید وارد کشور خواهند شد.


وی تاکید کرد: همه این نقل و انتقالات منوط به تداوم روند عادی مذاکرات و قراردادها است، چراکه هرگونه مشکلی در روند انتقال پیش پرداخت می تواند قرارداد و در نتیجه ورود هواپیمای جدید را به تعویق اندازد.


فخریه کاشان ضمن اعلام همکاری مستمر بانک مرکزی در فرآیند تامین مالی، گفت: بانک مرکزی همواره همکاری منظمی با وزارت راه و شهرسازی و بویژه در قرارداد های خرید هواپیما داشته است؛ بطور قطع اگر این همراهی ها بین تمامی ارگان ها توسعه یابد کلیه فرآیند های واردات هواپیما تسهیل خواهد شد.


وی در پاسخ به این سوال که خرید هواپیمای سوخو 100 چقدر قطعی است، گفت: وزارت راه و شهر سازی، هواپیمایی با این مدل وارد نکرده و اگر شرکتی در این خصوص مذاکراتی انجام داده، بی اطلاع هستیم.


مجوز اوفک برای 52 هواپیما اعتبارِ زمانی دارد

علی عابد زاده معاون وزیر راه و شهر سازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در گفتگو با خبرنگار راه و شهرسازی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان نیز علت تاخیر طولانی مدت امضای قرارداد خرید هواپیمارا چنین عنوان کرد: وجود چندین شرکت متعدد در مذاکرات و تعلل اوفک در صدور مجوز های انتقال هواپیما، از عوامل مهم تاخیر بیش از اندازه در انعقاد قرارداد با طرف های خارجی بوده است.


وی ادامه داد: در حال حاضر مجوز اوفک برای 15 فروند هواپیمای بوئینگ و 37 فروند هواپیمای ایرباس صادر شده است؛ البته برای باقی هواپیماها مجوز کلی با مدت محدود وجود دارد برهمین اساس برای 88 هواپیمای دیگر باید مجوز جدیدی از این سازمان دریافت کنند.


وی با اشاره به زمان ورود هواپیما های خریداری شده، گفت: ورود ایرباس تا پایان سال جاری و تحویل هواپیما های ایرباس تا آوریل 2018(فروردین 1397) به طول می انجامد.


معاون وزیر راه و شهر سازی در پایان تاکید کرد: ورود کلیه هواپیماهای خریداری شده همزمان نخواهد بود و به زمان نیاز دارد.








۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن