تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع): مؤمن نه بدى مى كند و نه معذرت مى خواهد و منافق هر روز بدى مى كند و معذرت مى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814678449




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توافق ایرباس برای ارسال ۱۷ هواپیمای اولیه به ایران/ نهایی شدن قرارداد تا دو هفته آینده


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:


رویترز خبر داد؛
توافق ایرباس برای ارسال ۱۷ هواپیمای اولیه به ایران/ نهایی شدن قرارداد تا دو هفته آینده
به گفته مدیر عامل شرکت هواپیمایی ایران، ایرباس و ایران‌ایر تا دو هفته آینده به مراحل نهایی توافق‌شان برای فروش هواپیما خواهند رسید.
روز نو : به گفته مدیر عامل شرکت هواپیمایی ایران، ایرباس و ایران‌ایر تا دو هفته آینده به مراحل نهایی توافق‌شان برای فروش هواپیما خواهند رسید.
 
به گزارش روز نو به نقل از خبرگزاری «رویترز»، عدم قطعیت‌ها در مورد نحوه تامین مالی این توافق و مخالفت‌های سیاسی در آمریکا علیه ایران در پی لغو تحریم‌ها سرعت تسهیل این قرار داد را کاهش داد.
 
ایران قراردادی به ارزش ۱۶.۶ میلیارد دلار برای ۸۰ هواپیما را روز یکشنبه به امضا رساند. این قرار داد اولین محموله هواپیما بعد از انقلاب اسلامی را روانه ایران خواهد کرد.
 
مقام‌های ایرانی در گفت‌وگو با رویترز در ماه نوامبر گفته بودند که با کمپانی‌های لیزینگ خارجی برای تامین مالی اولین محموله ۱۷ هواپیمای ایرباس گفت‌وگوهایی داشته‌اند و به توافق‌های رسیده‌اند اما از بردن نام این شرکت‌ها خودداری کردند.
 
در خلال سفر حسن روحانی به پاریس در ماه ژانویه، ایران قرارداد اولیه خرید ۱۱۸ ایرباس به ارزش ۲۷ میلیارد دلار را به امضا رساند.
 
مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایرباس گفته امیدوار است قرار داد با ایرباس تا دو هفته دیگر نهایی شود. تنها مسائل جزیی در خصوص نحوه تامین مالی این قرارداد وجود دارد. ایرباس موافقت کرده که تامین مالی ۱۷ هواپیمای اولیه را برعهده بگیرد.



منبع: ایلنا


تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن