تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819443753




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش مرجعیت عراق به سوزاندن خلبان اردنی


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


در خطبه نماز جمعه اعلام شد؛
واکنش مرجعیت عراق به سوزاندن خلبان اردنی
الکربلائی در ادامه با انتقاد از استفاده از اسلحه برای فرونشاندن درگیری‌ های قبیله ای و طایفه ای، دستگاه امنیتی عراق را به اتخاذ موضعی محکم در برابر این مساله دعوت کرد.



  به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، شبکه "المیادین" امروز گزارش داد که نماینده مرجعیت دینی در عراق با اشاره به قتل فجیع خلبان اردنی به دست داعش، آن را نشانه دیگری از رفتار وحشی این گروه تروریستی دانست و بر لزوم پشتیبانی کشورهای منطقه از یکدیگر تاکیدکرد.    
بنا بر این گزارش، "عبدالمهدی الکربلایی" نماینده آیت‌الله سید علی سیستانی مرجع شیعیان در عراق در خطبه های نماز جمعه امروز در کربلا تصریح کرد:« جنایت اخیر تروریستهای داعش در برخورد با معاذ الکساسبه، خلبان اردنی دلیل دیگری بر رفتار وحشیانه‌ داعش و لزوم پشتیبانی کشورهای منطقه از یکدیگر برای مقابله با این تروریست‌هاست.»    
الکربلائی در ادامه با انتقاد از استفاده از اسلحه برای فرونشاندن درگیری‌ های قبیله ای و طایفه ای، دستگاه امنیتی عراق را به اتخاذ موضعی محکم در برابر این مساله دعوت کرد.    
نماینده آیت الله سیستانی همچنین از نقش قوی نیروهای مسلح عراق، نیروهای داوطلب و نیروهای کرد پیشمرگه در جبهه های نبرد تقدیر کرد.    
وی از تمام کسانی که در آزاد سازی استان دیاله و پاکسازی آن از تروریستها تلاش کرده اند تشکر و قدردانی کرد و از دولت عراق خواست تا به مبارزان عراقی در جبهه های نبرد بیشتر توجه کند.    
خاطر نشان می شود تروریستهای داعش تصاویر آتش زدن خلبان اردنی را در شبکه اینترنت پخش کردند که با واکنشهای خشمگینانه فراوانی از سوی دولت عراق مواجه شده است.    
همچنین کشورهای عربی و اسلامی مواضع خشمگینانه ای اتخاذ و اعلام کردند.   511



۱۷/۱۱/۱۳۹۳ - ۱۷:۱۸




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 320]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


دین و اندیشه
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن