تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798497389




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بدترین همراهان هوش مصنوعی در بازی‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم:

بدترین همراهان هوش مصنوعی در بازی‌ها "ترجمه شده از وب سایت GamesRadar با اندکی دخل و تصرف" همراهان AI ( در گروه‌های مختلفی قرار دارند. یک سری از آنها همراهان واقعی هستند، کارکتر‌های همه کاره و جالب توجه که واقعا چیزی به تجربه شما از بازی اضافه می کنند، مثل الیزابت از BioShock Infinite یا آلیکس از Half-Life 2. گروه بعدی دردسر‌های بدون ضرر هستند، کسانی که از بودنشان در کنارتان راضی نیستید ولی جلوی کار‌های شما را هم نمی گیرند. مثل Ashley Graham که با وجود اعصاب خرد کن بودنش، لااقل بلد است که در تیراندازی‌ها مواظب خودش باشد یا Navi که حداقل چند نکته خوب را در نقاطی به شما می‌گوید. و یک گروه خاص هم وجود دارند که رسما تجربه بازی را برای شما زهرمار می‌کنند! از دویدن به سمت یک درگیری بسیار شدید گرفته تا مصرف کردن مهمات و تجهیزات با ارزشتان. آن‌ها رسما تمام مراحل را برایتان به جهنم تبدیل می‌کنند! برای بردن آبروی این کارکتر‌های منفور، لیستی از بدترین همراهان AI‌ای که بازی‌ها تا حالا برایمان در نظر گرفته بودند جمع آوری کرده‌ایم. تمام آن‌ها این‌جا هستند و می‌خواهند که لذت بازی را برایتان از بین ببرند!  

Sheva – Resident Evil 5 وقتی که می خواهید با کسی به مبارزه بروید، باید با تمام وجود و جانتان به همراهتان اعتماد داشته باشید چون همراه شما به احتمال زیاد جلوی هر مانعی می‌ایستد تا شما را نجات دهد. این همان دلیلی است که بسیاری از بازیکنان از Sheva، همراه کریس ردفیلد در Resident Evil 5 بدشان می‌آید: او قابل اعتماد نیست! او تمام مهمات و آیتم‌های سلامتی به اشتراک گذاشته شما را مانند نقل و نبات مصرف می‌کند و وقتی هم که به شدت آسیب دیده‌اید و بیشتر از هر وقت دیگری به او نیاز دارید، مثل مجسمه گوشه‌ای می ایستد و می گذارد تا طبیعت کارش را انجام دهد! ممکن است او یک کارکتر خیلی بد نباشد ولی سخت است که موقعیت‌هایی که ما را به حال خودمان رها می‌کند تا بمیریم را فراموش کنیم.  

Tails – Sonic The Hedgehog 2 Tails بدبخت... او واقعا دارد تمام تلاشش را می‌کند. فقط به قدری کارهایش را بد انجام می‌دهد که شکست تنها نتیجه آنهاست و حتی نمی تواند به گرد پای سونیک هم برسد. بعضی وقت ها این موضوع واقعا دقیق است، مثل وقتی که در مراحل ویژه به قدری کند رفتار می‌کند که به صورت رگباری به بمب‌ها برخورد کرده و رسما همه چیز را خراب می‌کند. در بقیه لحظات هم واقعا احمق است، مثل وقتی که پلتفرم‌های قابل تخریب را قبل از این که سونیک به آنها برسد تخریب می‌کند یا مستقیم به سمت تله های واضح و معلوم می‌دود. شاید دوست داشته باشید کمی او را ببخشید چون که یکی دو تا حلقه برای شما جمع می‌ کند یا حتی تعدادی ضربه هم به باس می‌زند، ولی وقتی که به خاطر حرکات احمقانه او می‌بازید، واقعا آرزو می‌کنید که ای کاش سونیک Fist bump‌هایش را کمی بالاتر هدف می‌گرفت.  

Duck Hunt Dog – Duck Hunt چه کسی به دشمن نیاز دارد وقتی که در بازی Duck Hunt، تنها دشمنتان در مسیر شکار اردک‌ها سگ شکاری #### خودتان است؟! به جای این که این سگ مثل هر سگ دیگری به موفقیت‌های شما توجه کند و حتی به شما کمک کند، در عوض وقت بیشتری را به مسخره کردن اشتباهات و شکست‌های شما اختصاص می‌دهد! مسخره کردن هیچ وقت تمام نمی‌شود. هر بار که یکی از اردک‌ها فرار می‌کند، سر و کله سگتان  پیدا می‌شود تا مسخره‌تان کند تا جایی که دیگر تحملتان تمام می‌شود! از بد روزگار شما حتی نمی‌توانستید به او شلیک کنید!

  Roman – Grand Theft Auto IV Nico Bellic با بسیاری از موارد ناخوشایند در GTA IV روبرو می‌شود، از درگیری با اعضای گروه‌های مختلف تبهکاری گرفته تا درگیری با پلیس بعد از زیرگرفتن اتفاقی یک گروه از توریست‌ها. ولی هیچ چیز در این بازی نمی‌تواند رعشه به اندامتان بیندازد به جز زنگ خوردن تلفنتان و شنیدن این عبارت: HEEEEEEEY COOOOOOOOOOUSSIIIIIIIIIIIIIIN بعد از بار پانزدهمی که پسر عموی نیکو، یعنی Roman، با شما تماس می‌گیرد تا با او چند دور بازی بولینگ لعنتی انجام دهید، شما مردم را در داخل بازی نه برای تفریح، بلکه از روی خشم با ماشین زیر می‌گیرید! این قابل قبول بود اگر این تنها اشتباه خانوادگی‌ای بود که باید با آن روبرو می‌شدید. ولی وقتی که مجبور هستید با یک گروه تبهکاری برای رفع گندی که پسر عمویتان زده درگیر شوید، یا وقتی که برای بار شانزدهم زنگ می‌زند چه؟!  

Survivors – Dead Rising من می فهمم که یک آخرالزمان پر از زامبی می‌تواند پر استرس باشد، مخصوصا اگر در یک مجتمع خرید با تعداد بسیار زیادی از زامبی‌ها و گروهی از دیوانه‌ها زندانی شده باشید. ولی با توجه به این که بازمانده‌های Dead Rising بسیار کودن، بی مصرف وناامید کننده هستند، به نظر می‌رسد که فقط زامبی‌ها نیستند که به مغز نیاز دارند. بسیاری از انسان‌های داخل این بازی بسیار کند هستند و حتی وقتی که در حال حمل کردن یک فرد زخمی باشید هم از شما عقب می‌افتند. آنها رسما از دفاع کردن از خودشان حتی با وجود یک اسلحه عاجز هستند و یک عادت مضخرفی هم دارند که به سمت گروهی از زامبی‌ها می روند و در بین آنها خودشان را گرفتار می‌کنند و انتظار دارند که شما نجاتشان دهید. درست است، می توانید این بازمانده‌های دردسرساز را به حال خودشان رها کنید ولی خب، این به امتیاز نهایی‌تان آسیب می‌زند، و کسی که به حال خودش گذاشتید تا بمیرد ممکن است با کسی به همان بدی جایگزین شود!

  Survivors – Left 4 Dead برای بار دوم! بازمانده‌های این بازی زمانی که کسی کنترلشان نمی کند واقعا بد هستند. ورژن‌های CPU از دوستان زامبی منفجر کن شما تمام تلاششان را می‌کنند تا رفتار انسانی از خودشان بروز دهند، ولی خیلی سریع به صورت Sheva وار، مردن شما را تماشا می‌کنند، از بالکن‌ها و سقف‌ها به سبک بازی Lemmings پایین می‌پرند و یا خودشان را وسط یک آتش سوزی گیر می‌اندازند. فراموش کنید که نیاز دارید که مدتی بی سر و صدا بمانید و توجهی جلب نکنید، چون هوش‌مصنوعی می‌داند که بهترین روش مبارزه با زامبی‌ها به این شیوه است: دویدن به سمت آنها با شلیک های پی در پی. اوه، و آن‌ها هیچ وقت هم فراموش نمی‌کنند که به سمت یک Witch بدوند.  

Superfly Johnson and Mikiko – John Romero"s Daikatana Daikatana رسما بازی بسیار بدی است و حتی کارکتر‌های هوش‌مصنوعی‌اش هم از این قاعده مستثنی نیستند. Superfly Johnson (ممکن است باور نکنید ولی اسم واقعی او همین است!) و Mikiko از بی‌نهایت و فراتر از آن هم فراتر می‌روند، و قدرت‌هایشان را با هم ترکیب می‌کنند تا این بازی را به بدترین شکلی که می‌تواند باشد درآورند. این دو نفر از تمام معضل‌های بزرگ کارکتر‌های هوش‌مصنوعی بهره می‌برند: دقیقا جلوی شلیک‌های شما می‌ایستند، داخل در‌ها گیر می‌کنند و با خوشحالی هر چه تمام‌تر، خودشان را در موقعیت‌های مهلکی قرار می‌دهند که مرگشان به منزله GAME OVER خواهد بود. آنها حتی کمی قضیه را بدتر و خصومت آمیز می‌کنند و در مواقعی در بین تیر اندازی‌ها به ((شما)) شلیک می‌کنند! راستی، گفته بودم که ویژگی Friendly Fire هم در این بازی وجود دارد؟ وقتی که Mikiko به شما خیانت می‌کند و شمشیر قدرت نامحدود یا هر چی، را در انتها از شما می‌دزدد (معمولا در مورد اسپویلر‌ها هشدار می‌دهم، ولی در مورد این بازی واقعا چه کسی اهمیت می‌دهد؟)، با خودتان فکر می کنید که نکند آنها تمام این کار‌ها را از عمد انجام می‌دادند؟ ولی..... نه، آنها واقعا احمق هستند.

  Your Comrades – Gears of War کارکتر های بازی Gears of War، مردان و زنانی هستند که کار‌های تعجب آور انجام می‌دهند. منظورم آن زمان‌هایی نیست که با یک هیولا یقه به یقه می‌شوند یا...، بلکه منظورم آن زمان‌هایی است که در انجام کار‌ها خیلی بد یا زیاد از حد خوب رفتار می کنند. در اولین بازی از این سری، همراهان شما کارهایی به شدت احمقانه انجام می‌دادند، مثل حمله کردن به یک مگا باس با حملات Melee یا ایستادن روی آتش. یا Dom هم برای قرار دادن خودش در موقعیت های مرگ آوری که درک کردن علتشان سخت است، بسیار معروف است. البته خوشبختانه سازندگان این مشکلات را دیدند و آنها را در نهایت در Gears of War 3 درست کردند، به طوری که عملا بازی بدون دخالت شما هم در حال انجام شدن است! بله، ماشین قراضه‌ام را با یک موشک که نمی‌توانم آن را برانم عوض کنید. خیلی هم عالی هست.......  

Natalya – Golden Eye 007 بله ناتالیا، می دانم که باید به اتاق کنترل اصلی برویم. حالا اگر بتوانی این کار را بدون آمدن جلوی تمام گلوله‌های من، رفتن به سمت باران گلوله‌های دشمن و یا گیر کردن داخل درِ لعنتیِ اتاق کنترلِ لعنتی انجام دهی، واقعا ممنون می‌شوم! به عنوان بدترین بخش از یک بازی بسیار خوب، ناتالیا خلاصه‌ای از تمام زجر‌هایی است که در اسکورت کردن کارکتر‌های هوش‌مصنوعی می‌کشید! پیشرفت در این بازی لازمه این است که حرکات کند و بدترکیب او را پیش بینی کنید و از وارد شدن او به داخل یک درگیری شدید (که گویا فکر می کند دارند آنجا نذری می‌دهند!) جلوگیری کنید. اما خب کل این مطلب برای چه بود؟ به نظرم الان، یعنی حتی سال‌ها بعد از این که آن‌ها ما را خشمگین کرده و به فریاد زدن و نعره کشیدن وا داشتند، ما هنوز هم این ‌هوش‌مصنوعی‌های احمق را از یاد نبرده‌ایم. و من مطمئنم که خیلی از ما دوست داریم که با هر کس دیگری به جز آن‌ها باشیم. شما چه فکر می‌کنید؟ آیا با به یاد آوردن خاطرات این همراه‌های افتضاح می‌خواهید تا موهایتان را بکنید؟ آیا ما یکی از بدترین‌ها را جا انداخته ایم؟ در قسمت نظرات اعلام کنید! مترجم: پرهام آقاخانی  



1 ساعت پيش





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن