تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798994109




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

"ثبت شکایت جدیدی علیه شرکت تسلا"


واضح آرشیو وب فارسی::

اخیراً یک شکایت دیگر علیه شرکت خودروسازی تسلا ثبت شده است که ادعا می‌کند طراحی "ناامن" خودروهای این شرکت باعث وقوع تصادف شده است.



در سال ۲۰۱۸، مالوری هارکورت، که یک زن باردار و صاحب یک تسلا مدل X بود، در شرایط ناامنی به سر می‌برد. هارکورت و همسرش آدام یک تسلا مدل X خریده بودند و به دلیل ادعای شرکت تسلا درباره ایمنی بیشترین حد برای این نوع خودروها، به این باور می‌افتادند.

با این وجود، این خودرو عملکردی متفاوت از ادعاهای شرکت داشت. در تاریخ ۲۷ دسامبر ۲۰۱۸، فقط دو روز پس از کریسمس و چهار روز پس از خرید، پسر دو ساله هارکورت توانست ماشین را روشن کند، به سمت جلو حرکت کرد و با مادرش در خانه‌شان در سانتا باربارا، کالیفرنیا برخورد کرد.

در حال حاضر، یک هیئت منصفه باید تصمیم بگیرد که آیا تسلا به دلیل کلاهبرداری از مصرف‌کننده به دلیل تبلیغ نادرست فناوری مدل X به عنوان خودروی ایمن و سهل‌انگاری برای وجود نقص‌های ادعا شده در طراحی نرم‌افزار خودرو، مقصر است یا خیر.

به‌طور خلاصه، پسر هارکورت پا را بر روی پدال ترمز گذاشت و ماشین روشن شد. این مدل X با سرعت بیش از هشت مایل در ساعت به سمت هارکورت حرکت کرد.

وقتی تسلا به او برخورد کرد، هارکورت به طور عملی زمانی برای واکنش نداشت. او به همسایگان خود طرف خیابان برای کمک فریاد زد و از کسی خواست که با شماره ۹۱۱ تماس بگیرد.

یک هفته بعد، دخترش را نارس و با شکستگی لگن به دنیا آورد. وکلای هارکورت این زایمان را به عنوان یک زایمان "خطرناک" به دلیل جراحات وارد شده به او توصیف کردند.

هارکورت، یک شکایت علیه شرکت تسلا را ثبت کرد و ادعا کرد که طراحی ناامن خودرو منجر به تصادف شده است. خلاف خودروهای معمولی، خودروهای برقی تسلا دکمه یا کلید قطع و وصل برای روشن یا خاموش کردن موتور ندارند.

تسلا این ادعا را رد کرد و اظهار کرد که خودروی مدل X سال ۲۰۱۸ هیچ نقصی ندارد. شرکت این استدلال را مطرح کرد که جراحات هارکورت ناشی از عدم توجه او به فعال کردن سیستم‌های ایمنی خودرو بوده است. تسلا ادعا می‌کند که فناوری های پیشرفته کمک راننده از جمله کاهش گشتاور موتور و کاهش سرعت خودرو، زندگی مادر هارکورت را نجات داده است.

محاکمه این پرونده در تاریخ ۱۱ آوریل آغاز شده و یک هیئت منصفه باید تصمیم بگیرد که آیا تسلا مسئول تصادف است یا خیر. هارکورت به دنبال دریافت جبران خسارت‌های پزشکی، غم و اندوه عاطفی و سایر هزینه‌ها است.

تسلا به تازگی به دلیل ایمنی خودروهایش مورد توجه قرار گرفته است. در اوایل این ماه، تسلا یک دعوای حقوقی دیگر را با پرداخت جبران خسارت به مقداری نامشخص در کالیفرنیا حل و فصل کرد. در سال ۲۰۱۹، والتر هوانگ، یک مهندس اپل، در تصادفی کشته شد که مدل X او به حالت خودکار بود.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن