تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 24 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):بار الها... باطل را از درون ما محو نما و حق را در باطن ما جاى ده. زيرا كه ترديدها...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799853595




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«نسيم» در خواب زمستاني


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: «نسيم» در خواب زمستاني
شبكه تازه‌تأسيس «نسيم» تا همين چند ماه پيش حكم موتور محرك تلويزيون را داشت و در شب‌هايي كه كنداكتور ديگر شبكه‌هاي سيما خالي‌تر از هميشه بود، با دو برنامه پرمخاطب «خندوانه» و «دورهمي» جور كم‌كاري بقيه را مي‌كشيد.
نویسنده : احمد محمدتبريزي 
به گزارش «جوان» با فرا رسيدن شب‌هاي سرد زمستان، ماه عسل شبكه «نسيم» هم خيلي زود تمام شد. انگار مديران شبكه با تمام شدن نيمه اول سال و شروع مناسبت‌هاي مذهبي در ماه محرم و صفر به خواب زمستاني رفتند و استراتژي بلندمدتي براي روزهاي باقي مانده سال نداشتند. 


در فاصله‌اي كه بين پخش برنامه‌هاي روتين شبكه «نسيم» وقفه افتاد، مهران مديري ساخت اولين فيلم سينمايي‌اش به نام «ساعت ۵ عصر» را شروع كرد. فشار كاري بالا براي ساخت يك فيلم سينمايي، مديري را از برنامه «دورهمي» دور كرد تا او تمام انرژي‌اش را صرف ساخت فيلم سينمايي‌اش كند. 
به دليل پر بودن وقت اين مجري، ضبط برنامه‌ تازه‌اي صورت نگرفت تا مديران شبكه از برنامه‌هاي آرشيوي استفاده كنند؛ آرشيوي كه هر روز كم و كمتر مي‌شد و در نهايت كار را به جايي رساند كه مخاطبان تنها يك شب در هفته «دورهمي» را مي‌بينند و در شب ديگر بايد پاي يك برنامه تكراري بنشينند. 


اولين شوك با كاهش شب‌هاي پخش هفتگي «دورهمي» وارد شد. اين برنامه جاي سه شب در هفته در اصل يك شب در هفته به روي آنتن مي‌رود كه براي برنامه‌اي با شكل و شمايل «دورهمي» زمان كمي است. 
شوك بعدي را سعيد سالارزهي با عروسك‌ محبوبش «جناب‌خان» وارد كرد. رامبد جوان كه در اين وقفه دوماهه مي‌خواست فصل چهارم «خندوانه» را بسازد، اين‌بار با دست‌هايي خالي جلوي دوربين قرار گرفت. «جناب‌خان» در خندوانه به يكي از شخصيت‌هاي محبوب تلويزيوني تبديل شد و حالا جوان را در فصل جديد ياري نمي‌كند تا بخش زيادي از جذابيت خندوانه از دست برود. اين برنامه در قسمت‌هايي كه پخش شده فاقد جذابيت‌هاي لازم بوده و اينطور كه به نظر مي‌رسد، زمان زيادي مي‌برد تا جاي خالي جناب‌خان پر شود. 


مورد عجيب ديگري كه در اين شب‌ها براي شبكه «نسيم» اتفاق افتاد، كوچ سريال ضعيف «همسايه‌ها» به اين شبكه بود. هنوز چند قسمت بيشتر از سريال مهران غفوريان نگذشته بود كه مديران شبكه2 تصميم گرفتند «همسايه‌ها» را از سر خود باز كنند و آن را به شبكه نسيم بفرستند؛ سريالي كه تا اينجا نشان داده پتانسيل جذب مخاطب را ندارد و جزو توليدات ناموفق سيما به حساب مي‌آيد. 
اگر اين روند به همين شكل ادامه پيدا كند شبكه «نسيم» رسالتش كه در بدو شروع كار، شادي و سرگرمي بوده تا پايان سال برنامه جذاب و مخاطب‌پسندي را در كنداكتورش نخواهد داشت. مديران شبكه نسیم با اتكا به دو برنامه «خندوانه» و «دورهمي»، به فكر ساخت برنامه‌هاي جذاب ديگري نبودند تا در روزهاي افت اين برنامه‌ها جايگزين‌شان شود.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن