تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820531326




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسلمان شدن دو بانوی مسیحی در حرم مطهر رضوی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:
مسلمان شدن دو بانوی مسیحی در حرم مطهر رضوی

بانو مسلمان


شناسهٔ خبر: 3619138 - یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴
دین و اندیشه > اسلام در جهان

دو بانوی مسیحی از کشورهای استرالیا و آلمان، پس از حضور در حرم مطهر رضوی، مسلمان شدند. به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی گفت: راشل لویس کلاری ۳۹ ساله از کشور استرالیا و جولیا زوتر ۲۹ ساله از کشور آلمان دو بانوی مسیحی بودند که پس از حضور در حرم مطهر رضوی و گفتگو با كارشناسان مذهبی به دین اسلام مشرف شدند. سید محمد جواد هاشمی نژاد افزود: این دو بانوی مسیحی به واسطه همسران مسلمان خود با دین اسلام آشنا شده اند.
 
هاشمی نژاد با تبریك به این دو بانوی تازه مسلمان گفت: در دورانی زندگی می‌كنیم كه به موازات رشد و آگاهی ملت‌ها، با هجمه‌های وسیع افرادی روبرو هستیم كه تلاش دارند مانع آشنایی افكار و ادیان آسمانی با یكدیگر شوند و نزدیكی میان ملت‌ها را از بین می برند و چهره ملت ها را مخدوش می كنند.
 
وی افزود: براساس آمار، درحال حاضر اسلام دومین دین بزرگ اروپا و غرب است و گرویدن شمار زیادی از جوانان به این دین بزرگ، پدیده ای قابل مطالعه است.
 
هاشمی نژاد افزود: در حال حاضر ۹۰ درصد رسانه‌های جهان و كانال‌های اطلاع رسانی در اختیار افراد مشخصی است كه سعی در القای تفكرات و عقاید مورد نظر خود به سایر افراد دارند و همین نزدیكی ملت ها به یكدیگر، این قدرت‌ها را به هراس وا داشته است.
 
وی خاطرنشان کرد: متاسفانه هجوم عداوت آمیز به اسلام و مسلمانان به اشكال مختلف از ۳۰ سال پیش و با نوشتن كتابی به دست سلمان رشدی آغاز شده است و تاكنون نیز ادامه دارد.










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


دین و اندیشه
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن