تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820007733




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهین اعوانی درباره «هنر و اخلاق از منظر كانت» سخنرانی می کند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در هم‌اندیشی «هنر و اخلاق»؛
شهین اعوانی درباره «هنر و اخلاق از منظر كانت» سخنرانی می کند

شهین اعوانی


شناسهٔ خبر: 3570198 - سه‌شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷
دین و اندیشه > همایش ها و میزگردها

دبیرخانه نخستین هم‌اندیشی«هنر و اخلاق» شهین اعوانی، استاد دانشگاه و عضو کمیسیون دائمی هیئت امنای مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران را به عنوان سخنران ویژه در هم‌اندیشی «هنر و اخلاق» معرفی كرد. به گزارش خبرگزاری مهر، شهین اعوانی استاد دانشگاه و عضو کمیسیون دائمی هیئت امنای مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، درباره «هنر و اخلاق از منظر كانت» سخنرانی می‌كند.

شهین اعوانی کارشناسی ارشد فلسفه را از دانشگاه تهران در سال ۱۳۶۴ اخذ کرده است و رساله دکتری خود را با عنوان «کرامت انسانی به عنوان اصل اخلاقی در تدوین حقوق بشر» از دانشگاه بن آلمان در سال ۱۳۸۲ دفاع کرد. وی فعالیت خود را به عنوان ویراستار بخش فارسی نشریه جاویدان خرد از سال ۱۳۵۵ آغاز كرد و در سال ۱۳۶۱ به عنوان مدیر داخلی انجمن حكمت و فلسفه ادامه داد. وی تا كنون به عنوان عضو كمیته علمی همایش‌های «نقد تجدد از دیدگاه سنت‌گرایان معاصر»، «عرفان پلی میان فرهنگ‌ها: بزرگداشت پروفسور آنه‌ماری شیمل»، « «مطالعات انتقادی در فلسفة کانت»، «اولین کنگره بین‌المللی حقوق پزشکی» و ... بوده است. همچنین مسئول ارتباطات دانشگاهی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال آلمان در سفارت جمهوری اسلامی ایران در آلمان( ۱۳۸۲- ۱۳۷۴) در كارنامه فعالیت‌های خود دارد. از شهین اعوانی تاكنون «ویرایش و تدوین کتاب آگاهی و گواهی. ترجمه و شرح انتقادی رساله تصور و تصدیق صدرالمتألهین شیرازی، تألیف دکتر مهدی حائری یزدی، انجمن اسلامی حکمت و فلسفه، ۱۳۶۰»، «ویرایش و تدوین کتاب هرم هستی، تحلیلی از مبادی هستی‌شناسی تطبیقی، مجموعه دروس دکتر مهدی حائری یزدی، مرکز ایرانی مطالعه فرهنگ‌ها، تهران، ۱۳۶۰»، «ویرایش و تدوین کتاب کاوش‌های عقل عملی، فلسفه اخلاق، دروس دکتر مهدی حائری یزدی، مؤسسه مطالعات و تحقیقات فرهنگی، تهران ۱۳۶۱»، «ویرایش و تدوین کتاب مفاتیح الغیب. اثر صدرالمتألهین شیرازی، و همکاری با آقای محمد خواجوی (مصحح) تهران، مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، ۱۳۶۲» منتشر شده است.   از شهین اعوانی تاكنون مقالات بسیاری نیز در مجله‌های تخصصی به چاپ رسیده است.

هم‌اندیشی «هنر و اخلاق» دوشنبه ۱۷ اسفند از ساعت ۱۴ در سالن همایش‌های فرهنگستان هنر به نشانی خیابان ولی‌عصر(عج)، پایین‌تر از چهارراه طالقانی، شماره ۱۵۵۲، طبقه سوم  برگزار می‌شود.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


دین و اندیشه
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن