تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند فرمود: «... هرگاه بنده بگويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، خداى متعال مى‏گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798142729




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چقدر جای منوچهر نوذری خالی است!


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: چقدر جای منوچهر نوذری خالی است!
ضبط برنامه «رادیو جمعه» که از این پس با عنوان قدیمی «صبح جمعه با شما» به روی آنتن رادیو ایران خواهد رفت، امروز از سر گرفته شد.
آفتاب‌‌نیوز : در ضبط برنامه صبح جمعه با شما، علاوه بر مدیر رادیو ایران، پیشکسوتانی از جمله مهین برزویی، حسین محب اهری، اصغر سمسارزاده، عباس محبی، علیرضا جاویدنیا، داوود منفرد و جمع دیگری از هنرمندان این مجموعه از جمله شوکت حجت، حسین تبریزی، نسیم ادبی به ایفای نقش پرداختند.


آیتم‌های مختلفی در ضبط امروز صبح جمعه با شما از سوی هنرمندان اجرا شد. این نمایش‌ها با موضوعات نمایشگاه کتاب و ترغیب مردم به کتاب‌خوانی، اتاق خبرها که حسین هاشمی این آیتم را تدارک دیده بود، روایت‌های طنز بابا پنجعلی در پایتخت و برخی اظهارات احمدی‌نژاد به طنز اجرا شد.


مهین برزویی از جمله هنرمندان صبح جمعه با شما بود که با منوچهر نوذری این برنامه را سال‌ها پیش اجرا می‌کرد. او که امروز به این برنامه دعوت شده بود، در سخنانی از برنامه اصلی صبح جمعه با شما یاد کرد و گفت: احساس می‌کنم چقدر جای آقای نوذری خالی است. وقتی اینجا آمدم کمی بغض کردم چرا که جای منوچهر نوذری اینجا خالی است.


این دوبلور و گوینده قدیمی رادیو با یادآوری خاطراتی که با «صبح جمعه با شما» داشت، گفت: تمام صبح جمعه با شما خاطره بود و تمام لحظه‌هایش در ذهن من مثل خاطره مانده است و نمی‌توانم آن روزهای خوب را فراموش کنم.


علیرضا جاویدنیا که برنامه صبح جمعه با شما را کارگردانی می‌کند و اجرای این برنامه را نیز بر عهده دارد، در ضبط آن از بازگشت مهین برزویی خبر داد و گفت: این مژده را می‌دهم، از این لحظه که مهین برزویی را به جمع خودمان کشانده‌ایم، از طرف همه مسؤولان و تهیه‌کننده برنامه با عشق از او دعوت می‌کنیم که در این برنامه با ما همراه باشد.


مهین برزویی نیز به این پیشنهاد پاسخ مثبت داد.


برزویی با اشاره به اینکه به تناوب در رادیو نبوده است، از حضورش در برنامه صبح جمعه با شما که با منوچهر نوذری در ذهن‌ها خاطرساز شد، یاد کرد و گفت: من در رادیو مرتب حضور نداشتم و فقط در برنامه صبح جمعه با شما و همچنین حرفه دوبله فعالیت می‌کردم و کار دوبله را از سال ۵۱ شروع کردم.


حسین محب اهری، دیگر هنرمندی بود که به برنامه صبح جمعه با شما دعوت شده بود و به عنوان مهمان حضور داشت.


از او نیز به عنوان یکی از هنرمندانی یاد شد که قرار است از این پس با این برنامه همکاری داشته باشد.


محب‌اهری که علیرغم کسالتی که داشت در این برنامه حاضر شده بود، در سخنانی گفت: من خوشحال می‌شوم زمانی که می‌بینم شما مردم را شاد می‌کنید. رادیو شنوندگان زیادی دارد و بسیار شنیده می‌شود. در اتوبوس، خانه، مغازه، کارخانه و ...؛ این نشان از این دارد که رادیو چقدر توانسته است مخاطب داشته باشد. رادیو بدون اینکه آمار دهد کوشش کرده است چند میلیون نفر را با خود همراه کند و یکی از این برنامه‌ها همین «صبح جمعه با شما» بود.


علیرضا جاویدنیا در این برنامه اعلام کرد که حسین محب اهری قرار است با «صبح جمعه با شما» همکاری کند.


او در ادامه این برنامه و در خلال ضبط یادآور شد: در برنامه «صبح جمعه با شما» این گروه حکم یک خانواده را دارد. تلاش می‌کنیم در خدمت مردم باشیم و امیدواریم از این پس مدل خوبی در پرونده‌مان ثبت شود.


در ادامه این برنامه محمد جعفر محمدزاده، مدیر رادیو ایران در سخنانی کوتاه در جمع اهالی «صبح جمعه با شما» درباره علت اینکه عنوان رادیو جمعه به صبح جمعه با شما تغییر کرد، اظهار کرد: رادیو رسانه زندگی است و مردم با رادیو زندگی می‌کنند. رسانه ملی خودش را موظف می‌کند، همراه صمیمی مردم باشد و به خواسته‌هایشان احترام بگذارد. یکی از خواسته‌های ما به عنوان متولیان این رسانه، توجه به خواسته قدیمی و دائمی مردم بود که با این برنامه خاطره داشتند و آن برنامه «صبح جمعه با شما» بود. این برنامه از امروز کلیدش زده شد و سری جدید خودش را با عنوان صبح جمعه با شما آغاز می‌کند. حتما این برنامه به اوج خودش خواهد رسید.


او در پایان از بانیان برنامه «صبح جمعه با شما» یاد کرد که اکنون در قید حیات نیستند.


به گزارش ایسنا، برنامه «صبح جمعه با شما» امروز در حضور مدیر رادیو ایران و حمیدرضا افتخاری مدیر گروه ورزش و تفریحات این شبکه و در جمع مردم در سرای محله زعفرانیه ضبط شد و قرار است صبح جمعه (۱۴ اردیبهشت ماه) به روی آنتن برود.









۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن