تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله يكى از اصحاب خود را غمگين مى‏ديدند، با شوخى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798056900




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در سمینار تخریب اراضی حریم رودخانه چه گذشت؟


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: در سمینار تخریب اراضی حریم رودخانه چه گذشت؟
صبح امروز سمیناری تخصصی با موضوع بررسی چالش‌های حقوقی و قضایی پیشگیری از تصرفات غیرقانونی اراضی با حضور قائم مقام وزیر نیرو،مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، مدیر عامل شرکت آب منطقعه ای تهران و معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با هدف ساماندهی به حریم رودخانه ها برگزار شد.
آفتاب‌‌نیوز : در ابتدای این برنامه محمدرضا بختیاری مدیرعامل آب منطقه‌ای تهران اعلام کرد که  از ابتدای امسال ۵۲۲ مورد تخریب به ارزش ۱۲۰۰ میلیارد تومان در اطراف رودخانه‌های تهران به منظور مقابله با تعرض صورت گرفته است و همچنان نیز ۱۵۰۰ مورد تعرض وجود دارد.


بعد از آن نیز محمد حاج رسولی‌ها، مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران از عزم جدی  وزارت نیرو برای ساماندهی حریم رودخانه ها خبر داد و گفت: برای این مهم با قوه قضاییه همکاری خوبی را آغاز کرده ایم و امید می رود که بتوان با ایجاد یک کمسیون در این رابطه گام های بلندتری را برداشت.


سپس ستار محمودی قائم مقام وزیر نیرو سخنان خود را آغاز کرد و گفت باتوجه به شرایط فعلی منابع آبی در کشور لازم است که به مساله ساماندهی منابع آبی بیشتر توجه شود. او که ترجیح داد به مسائل و آمار و ارقام در مورد شرایط فعلی منابع آبی  بپردازد، اظهار کرد: میزان مصارف در کشور در دو دهه اخیر بیش از 15 میلیارد متر مکعب افزایش داشته است.


در این همایش که مسوولانی از قوه قضاییه حضور داشتند به موضوع ساماندهی حریم رودها تاکید کردند تا جایی که بر اساس گفته های محمدباقر الفت، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با توجه به حساسیت‌هایی که از نظر فرهنگی و باورهای اجتماعی در بحث زمین دار شدن در کشور وجود دارد متاسفانه توسل برخی از افراد جامعه به روش های غیرقانونی برای بدست آوردن اراضی سبب شد موضوعاتی تحت عنوان کوه خواری و زمین خواری و دریاخواری وارد فرهنگ قضایی ما شود؛ لذا برای پیشگیری از این گونه اقدامات با توجه به تاکید مقام معظم رهبری و رییس قوه قضاییه،  نهادهای قانونگذاری تا دستگاه های اجرایی و تنظیم کنندگان موضوعات در دستگاه قضایی در چند سال اخیر وارد کار شدند که به نحو شایسته ای از تصرفات غیرقانونی اراضی در عرصه های مختلف جلوگیری کنند.


همچنین ابوالقاسم خدادی، مشاور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه هدف از برگزاری این سمینار را دانش افزایی و ایجاد وحدت رویه و انسجام در عملکرد دستگاه‌ها و پیشنهاداتی به مقنن برای تصحیح قانون جهت رفع خلاها و ایرادات و نواقص قانون دانست.


به گزارش ایسنا، طرح مقابله با اراضی در حریم رودخانه ها در دولت یازدهم مورد توجه جدی دولت قرار گرفته و باتوجه به اینکه طول رودخانه‌های تهران ۲۸۸۰ کیلومتر است و عمدتا آب شرب را با خود حمل می‌کنند، لازم است که اقدامات گسترده‌تری برای مقابله با این بحران صورت گیرد.


ایسنا 





۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن