تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798188990




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفر به هند، سرزمین رنگ‌ها و رویاها


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: سفر به هند، سرزمین رنگ‌ها و رویاها
کشور هند از نظر جذابیت برای گردشگران یکی از غنی‌ترین مقاصد است. سرزمین باستانی، مذاهب و ادیان رنگارنگ، آیین‌ها و جشن‌های جذاب و متنوع، آب و هوا و طبیعت استوایی، راه داشتن به دریا و شهرهای ساحلی متنوع، هر کدام از موارد ذکر شده، به تنهایی می‌تواند عاملی برای سفر گردشگران به یک مقصد باشد، حال جمع شدن همه‌ی آن‌ها در یک‌جا مسلما موجب جذابیت بیشتر خواهد شد. تور هند یکی از جذاب‌ترین تورهایی‌ست که از ایران برگزار می‌شود. تنوع مقاصد، به کاربران با هر سلیقه‌ای، کمک می‌کند تا امکان لذت بردن از سفر خود را داشته باشند. اگر چه ممکن است برخی شهرهای هند از فقر یا عدم پاکیزگی رنج ببرند، اما جذابیت‌های بی‌نظیر آن باعث می‌شود تمامی این موارد نادیده گرفته شوند. آژانس مقتدر سیر تابان به عنوان مجری مستقیم تور هند قصد دارد در مطلبی کوتاه ویژگی‌های هر یک از مقاصد مهم هند را برای همراهان برشمارد تا انتخاب برای ایشان ساده‌تر شود.
سفر به هند، سرزمین رنگ‌ها و رویاها


مثلث طلایی یا دهلی، آگرا، جیپور یکی از پرطرفدارترین تورهای برگزاری در مسیر هند، تور مثلث طلایی یا همان تور دهلی آگرا جیپور است. مدت زمان این تور معمولا یک هفته است. این ۳ شهر بی‌نظیر در شمال شبه‌جزیره هند، هر کدام دارای جاذبه‌های خیره‌کننده‌ای هستند که برای کسانی‌که به سفرهای سیاحتی، تاریخی و فرهنگی علاقمند هستند یکی از بهترین مقصدهای جهان خواهد بود. در هر کدام از این ۳ راس مثلث طلایی جاذبه‌های قرار گرفته که می‌تواند چشمان ما را سرشار از زیبایی و روح ما را سرشار از لذت کند. معمولا مقصد اول تور مثلت طلایی، شهر دهلی یکی از مهمترین شهرهای هند است. این شهر دارای جاذبه‌های بی‌نظیری نظیر مجموعه قُطُب، دروازه هند، معبد همایون و شاهکار معماری به نام معبد آکشاردام است. معمولا توقف همراهان در این شهر حدود ۳ روز خواهد بود. سپس از طریق مسیر زمینی در یک سفر ۶ ساعته به راس دیگر مثلث طلایی یعنی آگرا رفته، این شهر دارای جاذبه‌هایی نظیر قلعه آگرا، مجموعه دیدنی‌های فاتجپور سیکری و مهمترین و مشهورترین جذابه هند یعنی تاج محل است. بازدید از این شهر معمولا در قالب یک برنامه دو روزه گنجانده می‌شود. نهایتا در سفر زمینی دیگر با همان فاصله قبلی به شهر جیپور سفر خواهد شد. شهری که جاذبه‌های آن مواردی چون قلعه آمبر با الهام از معماری ایرانی و هوامحل است. مطمئنا چنین سفری برای آن‌ها که به سفرهای فرهنگی تاریخی علاقمند هستند بهترین گزینه خواهد بود.
سفر به هند، سرزمین رنگ‌ها و رویاها

گوا؛ سواحل سبز هند شهر گوا در جنوب غربی هندوستان، نزدیک به نیم قرن در تصرف پرتغالی‌ها بوده و بدین سبب از فرهنگ خاصی برخوردار است که به فرهنگ غربی نزدیک‌تر است. این شهر دارای سواحل بسیار زیبا و بکری است. آب و هوا و گیاهان استوایی باعث شده تا تپه‌های این شهر ساحلی، بسیار سبز و پر گیاه باشند. مهم‌ترین سواحل هند در شهر گوا است که اکثرا سواحلی شنی هستند و بدین سبب استقبال مسافران از تور گوا بسیار پر رنگ است. شهر گوا به واسطه فرهنگی نزدیک‌تر به غربی دارای سواحلی آزادتر است و همچنین از معدود شهرهای هند است که گوشت گاو در آن برای مهمانان سرو می‌شود.
سفر به هند، سرزمین رنگ‌ها و رویاها

سفر به هند، سرزمین رنگ‌ها و رویاها

بمبئی؛ «ساحل خوب» بمبئی در زبان هندی به معنای ساحل خوب است، این نام را نیر پرتغالی‌ها بر این شهر نهادند، اما نام جدید «مومبای» که از یکی از خدایان هند گرفته شده است، امروزه برای آن به کار می‌رود. این شهر نیز یکی از مهم‌ترین شهرهای هند از نظر جمعیت و موقعیت است. همچنین این شهر مرکز تجاری و اقتصادی و بندری برای ارتباطات بازرگانی با کشورهای غرب هند محسوب می‌شود. همچنین تولید فیلم‌های هندی در این منطقه باعث شده تا نام بالیوود نیز بر آن نهاده شود. بمبئی دارای جاذبه‌های متعدد و فراوانی است که اکثر آن‌ها در دوره تسلط بریتانیا بر هند ساخته شده است. از موزه‌ها و گالری‌ها تا پایانه‌ها و کلیسا. در کنار این موارد مساجد و همچنین یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های بمبئی یعنی غار فیل‌ها در آن قرار گرفته است. بمبئی همچنین دارای چندین ساحل است اما از نظر پاکیزگی و همچنین شرایط فرهنگی، شاید به لذت‌بخشی سواحل گوا نباشند، به همین دلیل بیشتر تورها به صورت ترکیبی و در قالب تور بمبئی گوا برگزار می‌شود تا گردشگران علاوه بر استفاده از ساحل‌ها، امکان مشاهده جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی را نیز داشته باشند. به گزارش ویرلن؛ آژانس مقتدر سیر تلاش کرده تا در این مطلب آشنایی مختصری در زمینه تورهای مسافرتی هند در اختیار همراهان عزیز خود ارايه کند. اما مشخصا این نوشته فضای کافی برای توضیح کامل موارد را ندارد. بدین جهت شما می‌توانید با مراجعه به سایت آژانس مقتدر سیر تابان و بخش جاذبه‌های گردشگری هند از اطلاعات دقیق‌تری در زمینه دیدنی‌های هند بهره‌مند شوید. همچنین در صورتی‌که اطلاعات بالا همچنان برای تصمیم شما کفایت نکرده است، می‌توانید با تماس و گرفتن مشاوره از همکاران مقتدر سیر، بهترین انتخاب را برای خود و همراهان خود داشته باشید.
سفر به هند، سرزمین رنگ‌ها و رویاها

آژانس مقتدرسیر، در دوره‌های مختلف زمانی، اقدام به برگزاری قرعه‌کشی و مسابقه‌های جذاب گردشگری می‌کند، شما می‌توانید با مراجعه به سایت و عضویت در خبرنامه پیامکی یا شبکه‌های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام از اخبار این‌گونه رویدادها آگاه شده و در آن‌ها شرکت نمایید.


تاریخ انتشار: ۰۹:۲۳ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - 17 September 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن