تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مؤمن! به تحقيق اين دانش و ادب بهاى جان توست پس در آموختن آن دو بكوش كه هر چه بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798085517




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت اولین تراموای ایران در پرند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: ساخت اولین تراموای ایران در پرند
عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید گفت: طرح ساخت تراموا و قطار سبک در شهر جدید پرند در مرحله مطالعات است که پس از اتمام این مرحله، کار ساخت آن آغاز می شود.
آفتاب‌‌نیوز : حبیب الله طاهرخانی درباره رفع مشکلات تردد شهروندان شهر جدید پرند گفت: در حال حاضر قطار حومه ای اختصاصی پرند ـ تهران با ۱۱ رام قطار برای رفت و ۱۱ رام قطار برای برگشت فعال است که شهروندان می توانند تنها با پرداخت هزار تومان از ریل باس های نو و مدرن با خدمات بسیار بالا برای تردد به تهران و بالعکس استفاده کنند. ما برای توسعه این قطار حومه ای یارانه فراوانی پرداخت می کنیم که امیدواریم با افزایش مسافران، بهره وری آن هم افزایش یابد.


وی ادامه داد: در حال حاضر تنها ۴۰ درصد ظرفیت قطار حومه ای پرند ـ تهران پُر می شود که قرار است با توجه به وجود دانشگاه آزاد پرند با ۱۵ هزار دانشجو و رایزنی هایی که با مسئولان این دانشگاه داشته ایم، تردد دانشجوبان دانشگاه آزاد پرند را به قطار حومه ای منتقل کنیم؛ انتظار ما این است که با بازگشایی دانشگاه ها در مهرماه، استقبال از این خط به ۸۰ درصد ظرفیت قطارهای اختصاص یافته، برسد.


عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید افزود: از سوی دیگر شهرداری تهران نیز به عنوان مجری طرح متروی پرند در حال آماده سازی این خط است که با تکمیل آن، راه آهن شهری نیز به کمک راه آهن حومه ای خواهد آمد. البته در حال حاضر اولویت با ساخت متروی فرودگاه امام خمینی (ره) است و فعلا ساخت متروی پرند از اولویت خارج شده؛ اما ساخت مترو از سمت پرند به فرودگاه با کندی در حال انجام است. طی جلساتی که با شهرداری و شرکت قطار شهری تهران و حومه داشتیم، قرار است این روند تسریع شود؛ ضمن اینکه شرکت عمران شهرهای جدید اعتبارات دولتی ساخت متروی پرند را به طور کامل به شهرداری تهران پرداخت کرده است.


وی با بیان اینکه شهر جدید پرند به عنوان شهر پایلوت طرح «شهرسازی ریل پایه» برگزیده شده گفت: قرار است برای افزایش دسترسی مردم این شهر به ایستگاه های راه آهن (قطار حومه ای) و قطار شهری (مترو) اولین قطار سبک شهری ایران (تراموا) در محدوده داخل شهر پرند ساخته شود. مسیر این قطار سبک شهری، بلوار مرکزی پرند به طول ۸ کیلومتر است که دسترسی به مرکز شهر پرند راتسهیل کرده و تردد ساکنان پروژه های مسکن مهر را نیز پوشش می دهد. همچنین خط تراموای پرند به ایستگاه های قطار حومه ای و مترو متصل خواهد شد.


به گفته طاهرخانی، ساخت خط تراموا هزینه چندانی نسبت به ساخت خط آهن برون شهری ندارد؛ چون قرار است در اراضی متعلق به شرکت عمران شهرهای جدید ساخته شود که درنتیجه هزینه تملک اراضی برای نصب تأسیسات و زیرساخت ها حذف خواهد شد. همچنین از آنجایی که ریل گذاری قطارهای سبک شهری نسبت به قطارهای برون شهری بسیار راحت تر است، هزینه زیرسازی و روسازی آن نیز به شدت کاهش می یابد.


به گزارش مهر، وی تأکید کرد: در حال حاضر ساخت تراموای پرند در مرحله مطالعه از سوی شرکت مشاور است و به سرعت روند اجرایی آن پس از اتمام مطالعات آغاز خواهد شد.






۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن