تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خاطر خداى سبحان از چيزى بگذرد، خداوند بهتر از آن را به او عوض خواهد داد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798129213




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جمع اسکاری‌ها در فیلم تازه فرهادی جمع است


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: جمع اسکاری‌ها در فیلم تازه فرهادی جمع است
فیلمبرداری تازه‌ترین تجربه کارگردانی اصغر فرهادی در حالی تا چند روز دیگر در اسپانیا آغاز می‌شود که خبر بازی یک بازیگر ترکیه‌ای در آن منتشر و خیلی زود تکذیب شد.
آفتاب‌‌نیوز : فیلمبرداری تازه‌ترین تجربه کارگردانی اصغر فرهادی در حالی تا چند روز دیگر در اسپانیا آغاز می‌شود که خبر بازی یک بازیگر ترکیه‌ای در آن منتشر و خیلی زود تکذیب شد.

سايت معتبر imdb كه اطلاعات پروژه‌هاي سينمايي را در دسترس عموم علاقه‌مندان قرار مي‌دهد، تصويري از سعادت آكسوي را بين بازيگران اصلي فيلم فعلا بدون نام فرهادي آورده بود. اين بازيگر بين ايراني‌ها با سريال تركيه‌اي «حريم سلطان» شناخته مي‌شود و ظاهرا اينجا بسيار محبوب است. البته مديران imdb اندكي بعد اين تصوير را از صفحه مربوط به فيلم فرهادي حذف كردند تا به شايعه‌ها پايان دهند.


http://images.hamshahrionline.ir/images/2017/7/position36/17-7-24-191413sinma-541.jpg



همزمان، روابط عمومي تنها فيلمساز ايراني برنده اسكار در ايران تمام اطلاعات و شايعه‌هاي مربوط به حضور آكسوي را در فيلم تكذيب كرد تا مشخص شود فرهادي قصد دارد از نام‌ها و چهره‌هاي معتبر و جهاني در تجربه تازه خود بهره ببرد. مشهورترين زوج اسپانيايي دنياي سينما يعني پنه‌لوپه كروز و خاوير باردم با سابقه بردن مجسمه اسكار بازيگران اصلي فيلم هستند و ريكاردو دارين، بازيگر تحسين‌شده و سرشناس آرژانتيني هم در كنار آنها ايفاي نقش خواهد كرد.

بممنتو فيلمز كه پيش‌تر در توليد «فروشنده» و «گذشته» با فرهادي همكاري كرده بود، يكي از تهيه‌كنندگان اصلي پروژه تازه اوست. هر چند معتبرترين نام در ميان گروه توليد را شايد بتوان پدرو آلمودووار دانست. اين فيلمساز اسپانيايي برنده اسكار همراه برادرش يك شركت سينمايي در مادريد دارد و از مدت‌ها پيش علاقه خود را به همكاري با همتاي ايراني خود اعلام كرده بود. به اين ترتيب، فيلم بدون نام فرهادي با مشاركت چند كشور اروپايي به مرحله توليد مي‌رسد.

آنچه تا امروز از پروژه تازه خالق «جدايي نادر از سيمين» مشخص شده، جمع شدن چند چهره اسكاري در پشت و مقابل دوربين آن است. جز دارين آرژانتيني كه هنوز دستش به مجسمه طلايي نرسيده، 2بازيگر اسپانيايي هر كدام‌يك اسكار برده‌اند. آلمودووار براي «با او حرف بزن» جايزه بهترين فيلمنامه غيراقتباسي را از آكادمي اسكار به‌دست آورده و در كارنامه فرهادي 2جايزه بهترين فيلم خارجي‌زبان به چشم مي‌خورد.

اگر همه‌‌چيز طبق برنامه پيش برود و فيلمساز تحسين‌شده ايراني فيلم خود را تا چند روز آينده كليد بزند، به‌احتمال فراوان بايد منتظر رونمايي از آن در جشنواره فيلم كن سال آينده باشيم. فرهادي و آلمودووار از محبوب‌ترين چهره‌هاي كن هستند و بعيد است مديران و برنامه‌ريزان اين رويداد مهم سينمايي فرصت حضور آنها را در بخش مسابقه كن2018 از دست بدهند. فقط نكته اينجاست كه اگر فيلم راهي رقابت اسكار شود، جايزه احتمالي آن به نام سينماي اسپانيا نوشته مي‌شود نه ايران.

منبع:‌همشهری





۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 175]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن